درخواست برای داوری علیه Genesis Global Capital، DCG – شرکتی که متهم به “تعهد یک معامله ساختگی” است – بیت کوین نیوز

[ad_1] سه کاربر Gemini Earn جنسیس گلوبال کپیتال را به نقض قرارداد متهم کرده اند و متعاقباً درخواستی برای داوری کلاسی به انجمن داوری آمریکا ارائه کرده اند. علاوه بر این، این سه کاربر ادعا می‌کنند که تمام معاملات «فروش ثبت‌نشده اوراق بهادار» بوده و بنابراین باید لغو شوند. “یک معامله ساختگی” درخواستی برای داوری

کد خبر : 301582
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
درخواست برای داوری علیه Genesis Global Capital، DCG – شرکتی که متهم به “تعهد یک معامله ساختگی” است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سه کاربر Gemini Earn جنسیس گلوبال کپیتال را به نقض قرارداد متهم کرده اند و متعاقباً درخواستی برای داوری کلاسی به انجمن داوری آمریکا ارائه کرده اند. علاوه بر این، این سه کاربر ادعا می‌کنند که تمام معاملات «فروش ثبت‌نشده اوراق بهادار» بوده و بنابراین باید لغو شوند.

“یک معامله ساختگی”

درخواستی برای داوری کلاسی در پرونده ای که سه کاربر Gemini Earn را در برابر Genesis Global Capital (GGC)، والدین آن گروه ارز دیجیتال (DCG) و Genesis Global Trading قرار می دهد، در انجمن داوری آمریکا (AAA) ثبت شده است. بر اساس بیانیه ای که توسط Silver Golub & Teitell، شرکت حقوقی که به نمایندگی از مدعیان منتشر شده است. GGC و نهادهای مرتبط متهم به نقض شرایط به اصطلاح توافقنامه اصلی هستند.

بر اساس بیانیه 30 دسامبر 2022، مدعیان ادعا می کنند که نقض اولیه قرارداد “زمانی که GGC در تابستان 2022 ورشکسته شد اما ورشکستگی خود را از وام دهندگان پنهان کرد.” بیانیه می افزاید که شورای همکاری خلیج فارس توانست با «سازمان دادن به یک معامله ساختگی» که در آن DCG حق «حق وصول 2.3 میلیارد دلار بدهی به GGC توسط صندوق تامینی ورشکسته Three Arrows Capital را در قبال سفته 1.1 میلیارد دلاری به دست آورد. موعد مقرر در سال 2033.

Genesis Global Capital به فروش اوراق بهادار ثبت نشده متهم شد

برای مدعیان، امتناع شورای همکاری خلیج فارس از تصدیق یا رفع ورشکستگی به منزله نقض قرارداد بود. علاوه بر این، مدعیان ادعا می‌کنند که این ورشکستگی ادعایی «رویدادهای نکول» را تشکیل می‌دهد که به طور خودکار وام‌های بین مدعیان و GGC را خاتمه می‌دهد و در نتیجه باعث ایجاد تعهد GGC برای بازگرداندن دارایی‌های دیجیتالی مدعیان می‌شود.

این بیانیه افزود:

شاکیان همچنین ادعا می‌کنند که GGC از تاریخ 16 نوامبر 2022، موافقتنامه اصلی را نقض کرده است، زیرا GGC با وجود درخواست کاربران Gemini برای تحویل مجدد دارایی‌های قرض‌گرفته شده طبق توافقنامه اصلی، از بازگرداندن دارایی‌های دیجیتالی کاربران Gemini خودداری کرده و به کاربران Gemini Earn پرداخت نکرده است. پرداخت های بهره تحت قراردادهای اصلی در پایان نوامبر.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، تجارت جهانی جنسیس (GGT) زیرمجموعه GGC برداشت ها و وام های جدید را در 16 نوامبر متوقف کرد و به گفته سخنگوی شرکت، این تصمیم «در پاسخ به جابجایی شدید بازار و از دست دادن صنعت گرفته شد. اعتماد به نفس.” در آن زمان، سخنگوی اصرار داشت که این تصمیم هیچ تاثیری بر DCG و سایر نهادهای آن نداشته است.

در همین حال، علاوه بر ادعاهای نقض قرارداد، مدعیان همچنین استدلال کردند که “کلیه معاملات انجام شده بر اساس توافقنامه اصلی، فروش ثبت نشده اوراق بهادار است.” در نتیجه، مدعیان خواهان فسخ قراردادهای بیع بر این اساس هستند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.