درجه سانتیگراد برای فروش بیت کوین استخراج شده تایید شد، مشتری که 50000 USDC را از دست داده است اصرار دارد که با استیبل کوین های تنظیم شده او باید متفاوت رفتار شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 16 آگوست، وام دهنده رمزارز Celsius Network توسط یک قاضی دادگاه ورشکستگی تایید شد تا بیت کوینی را که شرکتی که قبلا استخراج کرده بود بفروشد تا به تامین مالی عملیات خاص ادامه دهد. روز بعد، وکیل شرکت توضیح داد که به سلسیوس تزریق نقدی پیشنهاد شده است، اما وکیل فاش نکرد که

کد خبر : 243075
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
درجه سانتیگراد برای فروش بیت کوین استخراج شده تایید شد، مشتری که 50000 USDC را از دست داده است اصرار دارد که با استیبل کوین های تنظیم شده او باید متفاوت رفتار شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 16 آگوست، وام دهنده رمزارز Celsius Network توسط یک قاضی دادگاه ورشکستگی تایید شد تا بیت کوینی را که شرکتی که قبلا استخراج کرده بود بفروشد تا به تامین مالی عملیات خاص ادامه دهد. روز بعد، وکیل شرکت توضیح داد که به سلسیوس تزریق نقدی پیشنهاد شده است، اما وکیل فاش نکرد که چه کسی وجوه را ارائه کرده و چه مقدار ارائه شده است.

وکیل می گوید که شرکت با پیشنهادات نقدی مورد تایید قرار گرفته است تا بیت کوین استخراج شده را بفروشد، عملیات ماینینگ شرکت دارای 58000 ریگ استخراج است.

حکم دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک که روز چهارشنبه توسط قاضی مارتین گلن امضا شد و توسط معاون دادگاه، دینا اندرسون ثبت شد، توضیح می‌دهد که درجه سانتیگراد این فرصت را دارد که بیت‌کوینی را که قبلا استخراج شده بود، بفروشد. سلسیوس علاوه بر ارائه خدمات وام دهی کریپتو، عملیات استخراج بیت کوین را نیز انجام داد.

یک سند دادگاه از وکیل این شرکت جاشوا ساسبرگ توضیح می‌دهد که عملیات استخراج شرکت وام‌دهنده کریپتو در ماه گذشته ۸.۷ میلیون دلار بیت‌کوین استخراج کرده است. این سند اشاره می کند که فروش بیت کوین قبل از تاریخ درخواست در 13 ژوئیه 2022 اتفاق افتاده است و نامه ساسبرگ می گوید که درجه سانتیگراد “تقریبا 58000” بوده است. [mining] دکل ها مستقر شدند.»

ساسبرگ همچنین به دادگاه گفته است که سلسیوس پیشنهادهایی برای تزریق نقدی دریافت کرده است اما به اشخاص ذینفع یا میزان وجوه پیشنهادی اشاره ای نکرده است. این خبر به دنبال آزمایشگاه‌های ریپل منتشر می‌شود که می‌گویند این شرکت علاقه‌مند است در مورد سلسیوس و دارایی‌های وام‌دهنده ارزهای دیجیتال بیاموزد. بیانیه ریپل از زمانی ناشی شد که از شرکت پرسیده شد که چرا می خواهد در مورد پرونده های دادگاه ورشکستگی سلسیوس اظهار نظر کند.

مشتری سلسیوس ادعا می کند که اقدامات ایمنی داخلی کنسیتوریوم مرکز باید مانع از دست دادن 50000 USDC او شود.

علاوه بر این، نامه های بی شماری خطاب به قاضی ناحیه جنوبی نیویورک، مارتین گلن، همچنان به پرونده های دادگاه سرازیر می شود. یکی از مشتریان، کارول بچت بازنشسته در نامه خود توضیح داد که سکه 50000 دلاری (USDC) را در سکوی سانتیگراد نگه داشته است. پس از انجام برخی تحقیقات در مورد حمایت USDC و نحوه صدور استیبل کوین توسط مرکز، کارول بچت گفت که نمی تواند بفهمد چگونه USDC او تبخیر شده است. مشتری سلسیوس اصرار داشت که با استیبل کوین USDC باید به گونه‌ای متفاوت رفتار شود، زیرا Center و Circle Financial تنظیم و دارای مجوز هستند.

مشتری سلسیوس برای قضاوت گلن نوشت: «من نمی‌دانم که چگونه USDC سلسیوس می‌تواند با توجه به اقدامات ایمنی ایجاد شده در USDC توسط مرکز ناپدید شود، مگر اینکه درجه سانتیگراد اطلاعات را جعل کند. نامه به قاضی نیویورک در پایان نامه آمده است: «من معتقد نیستم که USDC باید با توجه به اظهارات بالا مانند ذخایر ارزهای دیجیتال در سانتیگراد رفتار شود.

برچسب ها در این داستان

50000 USDC، ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی، کارول بچت، تزریق نقدی، پیشنهادات نقدی، بیت کوین سلسیوس، وام دهنده رمزنگاری سانتیگراد، مشتری سلسیوس، وکیل درجه سانتیگراد، فصل 11 ورشکستگی، پرونده های دادگاه، معاون دادگاه Deanna Anderson، وام دهنده رمزنگاری، ورشکستگی Joshuaberg، قاضی مارتین گلن، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، سازماندهی مجدد، ریپل، آزمایشگاه ریپل، منطقه جنوبی نیویورک، سکه دلار آمریکا، USDC

نظر شما در مورد تایید قاضی سلسیوس برای فروش بیت کوین استخراج شده چیست؟ نظر شما در مورد مشتری که 50000 USDC را از دست داده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.