دربی‌های جام حذفی به روایت آمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار شد که در این مرحله پرسپولیس و استقلال همانند فصل گذشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد، با این تفاوت که فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم رفته بودند. این بازی، پنجمین تقابل پرسپولیس و استقلال در تاریخ رقابت‌های

کد خبر : 65804
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
دربی‌های جام حذفی به روایت آمار



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (یکشنبه) برگزار شد که در این مرحله پرسپولیس و استقلال همانند فصل گذشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد، با این تفاوت که فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم رفته بودند.

این بازی، پنجمین تقابل پرسپولیس و استقلال در تاریخ رقابت‌های جام حذفی خواهد بود. دو تیم برای نخستین بار در جام حذفی در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۷ در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که بازی در وقت‌های عادی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این پرسپولیس بود که پیروز شد.

دومین دیدار، ۲۰ تیرماه سال ۱۳۷۸ برگزار شد. در روز فینال، پرسپولیس با گل‌های مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی در مقابل تک گل سهراب بختیاری‌زاده برای استقلال با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به قهرمانی دست یافت. 

پرسپولیس و استقلال در سومین بازی تاریخ جام حذفی خود، ۱۸ آذر سال ۱۳۹۰ در مرحله یک چهارم نهایی با هم بازی کردند که استقلال با گل‌های مجتبی جباری (۲ گل) و اسماعیل شریفات پرسپولیس را شکست داد. آخرین دربی جام حذفی، ۵ شهریور سال ۱۳۹۹ برگزار شد که بازی در وقت‌های اضافه با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید و استقلال در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد و به فینال صعود کرد. 

به این ترتیب، پرسپولیس و استقلال هر کدام صاحب دو برد در جام حذفی هستند. باید دید در دربی ۹۶ دو تیم که زمان آن هنوز مشخص نشده چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.