درآمد کلاهبرداری کریپتو در سال 2022 46 درصد کاهش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis، درآمد حاصل از کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال در سال 2022 46 درصد کاهش یافت. این شرکت توضیح داد: “ما بیشتر این کاهش را به شرایط بازار نسبت می دهیم، زیرا عملکرد کلاهبرداری زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال در حال کاهش است بدتر

کد خبر : 322916
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
درآمد کلاهبرداری کریپتو در سال 2022 46 درصد کاهش یافت – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis، درآمد حاصل از کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال در سال 2022 46 درصد کاهش یافت. این شرکت توضیح داد: “ما بیشتر این کاهش را به شرایط بازار نسبت می دهیم، زیرا عملکرد کلاهبرداری زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال در حال کاهش است بدتر می شود.”

“درآمد کلاهبرداری رمزنگاری در سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت”

شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis گزارش جرم رمزنگاری 2023 خود را هفته گذشته با بخشی در مورد کلاهبرداری های رمزنگاری منتشر کرد. در این گزارش 109 صفحه ای آمده است: «درآمد کلاهبرداری رمزارز در سال 2022 46 درصد کاهش یافت.

درآمد کلاهبرداری Crypto در سال 2022 به میزان قابل توجهی کاهش یافت، از 10.9 میلیارد دلار در سال قبل به تنها 5.9 میلیارد دلار.

Chainalysis انواع مختلفی از کلاهبرداری های رمزنگاری را ردیابی می کند، از جمله کلاهبرداری های هدایایی، کلاهبرداری های جعل هویت، کلاهبرداری های سرمایه گذاری، کلاهبرداری های غیر قابل تعویض توکن (NFT) و کلاهبرداری های عاشقانه.

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین با اشاره به اینکه اعداد آن “یک تخمین با کران پایین تر” است، توضیح داد که “تخمین مقدار واقعی از دست رفته توسط کلاهبرداران با شناسایی آدرس های بیشتر مرتبط با کلاهبرداری افزایش می یابد.” این شرکت به طور خاص به کلاهبرداری های «قصابی خوک» اشاره کرد که به طرز نگران کننده ای محبوب شده است. اداره تحقیقات فدرال (FBI) بارها در مورد این نوع کلاهبرداری رمزنگاری هشدار داده است. نوامبر گذشته، مقامات ایالات متحده هفت دامنه مورد استفاده توسط کلاهبرداران قصاب خوک را ضبط کردند.

درآمد سالانه کلاهبرداری رمزنگاری از 2017 تا 2022. منبع: Chainalysis.

Chainalysis در رابطه با کاهش درآمد کلاهبرداری رمزارز توضیح داد:

ما بیشتر این کاهش را به شرایط بازار نسبت می‌دهیم، زیرا عملکرد کلاهبرداری زمانی که قیمت ارزهای دیجیتال رو به کاهش است بدتر می‌شود.

Chainalysis توضیح داد: “درآمد کلاهبرداری از ارزهای دیجیتال سال را با روند صعودی آغاز کرد، اما در اوایل ماه مه – همان زمانی که بازار نزولی پس از فروپاشی Terra Luna آغاز شد – کاهش یافت – و سپس در بقیه سال به طور پیوسته کاهش یافت.”

شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین در حالی که اشاره می کند که «برخی از انواع کلاهبرداری ها با کاهش قیمت دارایی های کریپتو، تغییرات درآمد را افزایش می دهند» خاطرنشان کرد: «درآمد کلاهبرداری در طول سال تقریباً با قیمت بیت کوین کاملاً ردیابی می شود و به طور مداوم یک فاصله سه هفته ای بین تغییرات قیمت و قیمت بیت کوین حفظ می شود. تغییر در درآمد.»

نظر شما در مورد کاهش 46 درصدی درآمد کلاهبرداری از ارزهای دیجیتال در سال گذشته چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.