درآمد شگفت‌انگیز شکیرا از دعوا با پیکه؛ پولسازی زوج جنجالی از طلاق!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آهنگ جدید شکیرا که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته خیلی زود توانسته به موفقیت برسد و بازدیدی فوق‌العاده در فضای مجازی کسب کرده است. این ترانه جنجالی از زمان انتشار خود در هفته گذشته موفق شده ۱۲۲ میلیون استریم کسب کند. برنامه صبحگاهی «Telecinco El Programa de Ana Rosa»

کد خبر : 308077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژانویه 2023 - 6:42
درآمد شگفت‌انگیز شکیرا از دعوا با پیکه؛ پولسازی زوج جنجالی از طلاق!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آهنگ جدید شکیرا که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته خیلی زود توانسته به موفقیت برسد و بازدیدی فوق‌العاده در فضای مجازی کسب کرده است. این ترانه جنجالی از زمان انتشار خود در هفته گذشته موفق شده ۱۲۲ میلیون استریم کسب کند.

برنامه صبحگاهی «Telecinco El Programa de Ana Rosa» به تازگی میزان درآمد خواننده کلمبیایی از این آهنگ را مورد بررسی قرار داده است. همانطور که آنها گزارش دادند، شکیرا ۵۱۲۰۰۰ دلار از یوتیوب، ۵۰۰۰۰۰ دلار از آمازون، ۳۶۰۰۰۰ دلار از Spotify و ۱۲۰۰۰۰۰ دلار از اپل کسب کرده است.

این برنامه تلویزیونی اسپانیایی همچنین فاش کرد که شکیرا در مجموع از سه آهنگ آخرش که همگی پس از جدایی او از پیکه منتشر شده توانسته چقدر پول به دست بیاورد.

آهنگ «Te felicito» که در آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد، بیش از ۴۴۵۰۰۰ میلیون استریم دارد که حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است. هم‌چنین ترانه «Monotonia» با حضور Ozuna دو ماه پیش منتشر شد و ۱۶۶ میلیون استریم دارد که یعنی او ۳,۵۵۴,۰۰۰ دلار درآمد داشته است.

تخمین زده شده که شکیرا از ترانه هایی که در آنها به پیکه اشاره می کند، حدود ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

در طرف مقابل اما پیکه هم با رنو و کاسیو، دو برندی که در جدیدترین آهنگ شکیرا از آنها نام برده شده، قرارداد حمایت مالی امضا کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که هم این خواننده و هم فوتبالیست سابق به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در طول این جدایی هستند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.