درآمدها BILL را از طریق مقاومت نمودار، توقف بعدی 185 دلار ارسال می کنند

[ad_1] Bill.com در روز جمعه 17 درصد پیشرفت داشته است. درآمد سه ماهه چهارم مالی BILL پیش بینی های تحلیلگران را در خطوط بالا و پایین شکست داد. پیشرفت سهام آن را بالاتر از مقاومت در 168 دلار قرار داده است. Bill.com (BILL) سهام در جلسه صبح جمعه پس از خیره کردن بازار با افت

کد خبر : 244237
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
درآمدها BILL را از طریق مقاومت نمودار، توقف بعدی 185 دلار ارسال می کنند

[ad_1]

  • Bill.com در روز جمعه 17 درصد پیشرفت داشته است.
  • درآمد سه ماهه چهارم مالی BILL پیش بینی های تحلیلگران را در خطوط بالا و پایین شکست داد.
  • پیشرفت سهام آن را بالاتر از مقاومت در 168 دلار قرار داده است.

Bill.com (BILL) سهام در جلسه صبح جمعه پس از خیره کردن بازار با افت درآمد در پنجشنبه شب، 16.7 درصد افزایش یافت و به 174.36 دلار رسید. شرکت نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس، که تقریباً به اتفاق آرا مورد علاقه تحلیلگران وال استریت است، با سود هر سهم تعدیل‌شده (EPS) 0.03- دلار و درآمد 200.2 میلیون دلاری، شکست در هر دو خط بالا و پایین گزارش کرد. رقم EPS 11 سنت جلوتر از اجماع بود و درآمد 17 میلیون دلار بالاتر از میانگین پیش بینی شده بود.

بازار بیشتر تحت تاثیر درآمدی قرار گرفت که 156 درصد در سال گذشته رشد کرد. کارمزد تراکنش ها 201 درصد سالانه افزایش یافته است و درآمد اصلی ارگانیک در سال 71 درصد بوده است.

رنه لاسرت، مدیرعامل و موسس، گفت: «در سال 2022، 400000 کسب‌وکار از راه‌حل‌های ما برای خودکار کردن عملیات مالی خود، دریافت سریع‌تر حقوق و مدیریت بهتر جریان نقدی خود استفاده کردند، بیش از سه برابر تعداد کسب‌وکارهایی که در سال مالی قبل از ما استفاده کردند.» . “ما بیش از 225 میلیارد دلار پرداخت را مدیریت کردیم و شبکه ما به 4.7 میلیون عضو افزایش یافت که از طریق پلتفرم ما پرداخت الکترونیکی دریافت کرده اند.”

مدیریت برای کسب درآمد 209.5 میلیون دلاری در سه ماهه بعدی راهنمایی کرد و گفت که EPS غیر GAAP بین 0.05 تا 0.07 دلار خواهد داشت. این واقعیت که Bill.com به سرعت به سمت سودآوری حرکت می کند نیز به افزایش سهام کمک کرده است. میانگین قیمت هدف تحلیلگر 186.42 دلار است.

پیش بینی سهام Bill.com

با نرخ جاری فعلی برای سال مالی 2023، سهام Bill.com نزدیک به 20 برابر فروش (19.6 برابر) معامله می شود. با این حال، به نظر می رسد که برای حامیان صریح آن مهم نیست، که عمدتاً صندوق های تامینی و سایر سرمایه گذاران نهادی هستند. مانند Snowflake (SNOW)، Bill.com می‌تواند روی صندلی‌های ممتاز بنشیند و در فروش سال 2022 به‌اندازه سایر سهام‌های با تکنولوژی بالا بد عمل نکرده است. هنوز از شک و تردید بهره می برد.

رالی روز جمعه بیل را به بالای سطح مقاومت 168 دلار رساند. این سطح قیمت در فوریه و مارس به عنوان سطح حمایتی عمل کرد. این رالی همچنین آن را در شرایطی قرار می‌دهد که قبل از انتشار درآمد در ماه مه و سقوط سهام، در جایگاهی قرار داشت.

اکنون سطح 185 دلار باید نقطه کانونی برای همه گاوهایی باشد که به دنبال سود هستند. این منطقه از مقاومت از نیمه دوم آوریل نشات می گیرد و همچنین همزمان با قیمت هدف توافقی برای سهام است. در بالا سطح 210 دلار از اوایل و اواسط آوریل وجود دارد. اندیکاتور انباشت/توزیع از اواخر ماه مه روند صعودی داشته است و احتمالاً به برخی معامله گران این نکته را می دهد که BILL برای یک رالی آماده است.

نمودار روزانه BILL

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.