دختر روسی که در برابر جنگ نقاشی کشیده بود با نبرد حضانت روبرو شد

[ad_1] مشکلات برای الکسی موسکالیوف، یک والد مجرد، پس از آن شروع شد که دخترش، ماریا، سال گذشته در کلاس هنر مدرسه نقاشی کشید که موشک‌های روسی به سمت اوکراین پرواز می‌کردند و شعارهای «شکوه به اوکراین» و «نه به پوتین، نه به» نشان داده شد. جنگ». مدرسه متوسطه شماره 9 در یفرموف، 290 کیلومتری

کد خبر : 343251
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۱۶
دختر روسی که در برابر جنگ نقاشی کشیده بود با نبرد حضانت روبرو شد

[ad_1]

مشکلات برای الکسی موسکالیوف، یک والد مجرد، پس از آن شروع شد که دخترش، ماریا، سال گذشته در کلاس هنر مدرسه نقاشی کشید که موشک‌های روسی به سمت اوکراین پرواز می‌کردند و شعارهای «شکوه به اوکراین» و «نه به پوتین، نه به» نشان داده شد. جنگ».

مدرسه متوسطه شماره 9 در یفرموف، 290 کیلومتری جنوب مسکو، به پلیس هشدار داد و این موضوع را با موسکالیوف و دخترش که آن زمان 12 ساله بود در میان گذاشت.

وکیل موسکالیوف به رویترز گفت که بدتر از آن، افسران سرویس امنیت فدرال (FSB)، جانشین اصلی کمیته امنیت دولتی (KGB) در دوران شوروی، نیز با پدر و دختر صحبت کردند.

اندکی پس از آن، خدمات اجتماعی درگیر شد و موسکالیوف به بد سرپرستی متهم و جریمه شد. او متهم به بی اعتبار کردن نیروهای مسلح روسیه در پست های رسانه های اجتماعی شد. او گفت اکانتش هک شده است.

در اول مارس او را بازداشت کردند و روز بعد دادگاه او را در حصر خانگی قرار داد. ماریا که با ماشا کوچک شناخته می شود، علیرغم درخواست یک کارآگاه مبنی بر بازگرداندن او به خانه، برده شد و به خانه کودکان منتقل شد.

موسکالیوف متواری شد و در مینسک دستگیر شد. وی در حالی که در حال فرار بود، به دلیل بی اعتبار کردن نیروهای مسلح، به طور غیابی به دو سال در مستعمره کیفری محکوم شد.

ولادیمیر بیلینکو، وکیل موسکالیوف، پیش از جلسه دادگاه در مورد محدود کردن یا عدم محدودیت مسئولیت والدین به رویترز گفت: «الکسی نگران خودش نیست – او به شدت نگران است که برای دخترش چه اتفاقی می‌افتد».

مسئولیت والدین

اگر مسئولیت والدین او توسط دادگاه محدود شود، دولت قدرت بسیار بیشتری برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت دخترش خواهد داشت که نامه های متعددی به پدرش نوشته و می گوید می خواهد با او بماند.

بیلینکو گفت: «به نظر می رسد کودکی که تمام عمرش را با پدرش زندگی کرده است، خوب می داند که دستان چه کسی پشت نوعی دیوار سنگی است.

مقامات روسی گفته اند که موسکالیوف پدر و مادر ضعیفی است و دخترش در برخی از کلاس های مدرسه نمره ضعیفی داشته است. به گفته خدمات اجتماعی، موسکالیوف نه با مدرسه و نه با خدمات اجتماعی تعاملی نداشت.

بر اساس اسناد خدمات اجتماعی که رویترز دیده است، مادر او بیش از هفت سال است که با خانواده زندگی نکرده است.

با این حال، سفر کابوس‌آمیز خانواده موسکالیوف از طریق میدان مین بوروکراسی استانی روسیه، نویسنده مضمونی که نیکلای گوگول در قرن نوزدهم به طنز پرداخته بود، مورد توجه روس‌ها قرار گرفته است.

یوگنی پریگوژین، بنیانگذار قدرتمندترین گروه مزدور روسیه، گفت که حکم دو ساله موسکالیوف “ناعادلانه” بود و از او خواست که این حکم بررسی شود زیرا دخترش اکنون در یک یتیم خانه با زندگی روبروست.

پریگوژین در نامه ای به دادستان پرونده که توسط سرویس مطبوعاتی منتشر شد نوشت: “به خصوص با توجه به این واقعیت که دخترش ماشا مجبور خواهد شد در یک یتیم خانه بزرگ شود.” ما به خاطر آینده فرزندانمان در حال جنگ با شیطان هستیم.»

برخی در یفرموف چنین نظراتی را داشتند.

یکی از اهالی که نام خود را فقط نادژدا گذاشته است، می گوید: «من برای پدر و مادر و دختر متاسفم. “من معتقدم مهم است که انسان دوست باشیم و خانواده را از هم جدا نکنیم.”

دیگران کمتر دلسوز بودند. برخی گفتند که این پرونده اشتباه ارائه شده است و موسکالیوف به نیروهای مسلح توهین کرده است، بنابراین باید مجازات شود.

آنا بورتنوا، یکی از ساکنان یفرموف، گفت: «لازم نیست در سراسر اینترنت درباره این موضوع بحث شود و بگوییم که همه اینها به خاطر نقاشی است.

او به دلیل توهین به ارتش روسیه محاکمه می شود – هیچ کس به او این حق را نداده است.

(ویرایش توسط گای فالکونبریج و اد آزموند)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.