دخالت گواردیولا در رابطه مسی و پوچتینو

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی آرژانتینی پاریسن ژرمن در دیدار با لیون، لیونل مسی را در نیمه دوم تعویض کرد. این بازیکن به شدت از تعویض خود ناراحت بود و حتی در پایان مسابقه با دیگر بازیکنان بابت این برد شادی نکرد . حالا پپ گواردیولا سرمربی سیتی در این باره اظهارنظر می کند

کد خبر : 107563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 سپتامبر 2021 - 10:27
دخالت گواردیولا در رابطه مسی و پوچتینو

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی آرژانتینی پاریسن ژرمن در دیدار با لیون، لیونل مسی را در نیمه دوم تعویض کرد. این بازیکن به شدت از تعویض خود ناراحت بود و حتی در پایان مسابقه با دیگر بازیکنان بابت این برد شادی نکرد .

حالا پپ گواردیولا سرمربی سیتی در این باره اظهارنظر می کند و توصیه وار به پوچتینو می گوید: «شما اتفاقا باید نکات کمی را به مسی بگویید. شما باید از او محافظت کنید و بازیکنانی را کنارش بگذارید که از او مراقبت کنند. شما باید خیلی دقیق به او گوش کنید که می‌خواهد چه نکته‌ای را بگوید. چنین بازیکنی هیچ وقت نباید تعویض شود. فراموش نکنید، او نباید تعویض شود و از بازی بیرون بیاید.اتفاقا او باید تا انتها در زمین مسابقه بماند و در پایان بازی توسط تماشاگران تشویق شود.

لیونل مسی البته با مصدومیت «کوفتکی استخوان زانوی پای چپ» دست و پنجه نرم می‌کند و در بازی امشب پاریس مقابل متز در ترکیب نخواهد بود.

252 252

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.