دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای با افراد متعصب قرارداد بلندمدت می بندد تا کالاهای رسمی، کارت های معاملاتی و NFT ها را تحت فشار قرار دهد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت رسانه ای و سرگرمی World Wrestling Entertainment, Inc. که با نام دیگر WWE شناخته می شود، با پلتفرم جهانی ورزش دیجیتال Fanatics همکاری طولانی مدتی امضا کرده است. طبق این قرارداد، Fanatics با WWE در سرمایه‌گذاری‌های مختلفی مانند کالاهای دارای مجوز رسمی، کارت‌های معاملاتی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همکاری خواهد کرد. شرکای

کد خبر : 185221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای با افراد متعصب قرارداد بلندمدت می بندد تا کالاهای رسمی، کارت های معاملاتی و NFT ها را تحت فشار قرار دهد – بلاک چین بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت رسانه ای و سرگرمی World Wrestling Entertainment, Inc. که با نام دیگر WWE شناخته می شود، با پلتفرم جهانی ورزش دیجیتال Fanatics همکاری طولانی مدتی امضا کرده است. طبق این قرارداد، Fanatics با WWE در سرمایه‌گذاری‌های مختلفی مانند کالاهای دارای مجوز رسمی، کارت‌های معاملاتی و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) همکاری خواهد کرد.

شرکای WWE با متعصبان، شرکت سرگرمی کشتی کج با Candy Digital کار خواهد کرد

WWE به فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) توجه دارد و در 28 مارس، این شرکت قرارداد بلندمدتی با پلتفرم ورزشی دیجیتال Fanatics امضا کرد. این شرکت توسط مایکل روبین رهبری می‌شود و کالاهای ورزشی مجاز را از طریق Fanatics Commerce، کلکسیون‌ها، کارت‌های تجاری و NFT از طریق پلتفرم NFT Candy Digital ارائه می‌کند.

شرکت سرگرمی کشتی WWE با پیشنهادات این شرکت Fanatics Commerce، Fanatics Collectibles و Candy Digital کار خواهد کرد. وینس مک ماهون، رئیس و مدیر عامل WWE، گفت: «متعصبان پیشرو صنعت هستند و مایکل روبین یک رویاپرداز است. مک ماهون افزود: “ما معتقدیم این همکاری چند پلتفرمی استاندارد جدیدی را برای تجارت الکترونیک، پوشاک و کالاهای WWE ایجاد می کند، در حالی که به طرفداران ما در سراسر جهان راه های بیشتری را برای تعامل با WWE و سوپراستارهای ما ارائه می دهد.”

همکاری با Candy Digital از Fanatics اولین تلاش WWE در صنعت NFT نیست. اکتبر گذشته، دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای یک قرارداد بلندمدت با فاکس اینترتینمنت و بنتو باکس اینترتینمنت (BBE) اعلام کرد. قرارداد با فاکس و بی‌بی‌ای بیان می‌کند که قرار است یک توافق چند ساله باشد و NFT‌های WWE توسط فناوری بلاک چین Eluvio منعقد شوند. آخرین معامله WWE باعث خواهد شد که Candy Digital نیز به یکی از شرکای فناوری غیر قابل تعویض این شرکت سرگرمی کشتی تبدیل شود.

Fanatics فاش کرد: «طبق این پیمان، اواخر امسال، شرکت نسل بعدی کلکسیون‌های دیجیتال Fanatics، Candy Digital، به یکی از شرکای اصلی NFT WWE تبدیل خواهد شد. تیم Candy متشکل از هنرمندان، طراحان و فن‌آوران دیجیتال در سطح جهانی، مجموعه کاملی از کارت‌های معاملاتی NFT با کیفیت بالا را که بزرگترین لحظات و ستارگان WWE را در بر می‌گیرند، مدیریت و خواهند ساخت. در طی این اعلامیه، مدیر عامل Fanatics، Michael Rubin گفت که این شرکت سرگرمی معروف برای پلتفرم جهانی ورزش دیجیتال مناسب است.

روبین خاطرنشان کرد: «دبلیو دبلیو دبلیو‌ای یکی از تحسین‌شده‌ترین امکانات ورزشی و سرگرمی در سراسر جهان است، و فعال کردن بسیاری از بخش‌های پلتفرم جهانی Fanatics برای ایجاد اولین تجربه در نوع خود، کاملاً منطقی است. «از تجارت الکترونیک و کالاهای دارای مجوز گرفته تا کارت‌های تجاری و موارد دیگر، ما مجموعه‌ای باورنکردنی از قابلیت‌ها را برای کمک به طرفداران پرشور WWE در سرتاسر جهان ارائه می‌کنیم که سوپراستارهای مورد علاقه خود، رویدادهای خیمه شب بازی و در کل برند WWE را جشن بگیرند.»

برچسب ها در این داستان

Candy Digital، Fanatics، Fanatics CEO، Fanatics Collectibles، Fanatics Commerce، Iconic Moments، Michael Rubin، nft، محصولات NFT، NFTs، Non-fungible Token، Pro Wresting، wrestling حرفه ای، Scott Zanghellini، Smackdown، Summerslamhon، Wince کشتی کج، WWE، WWE NFT، WWE NFTs، WWE Superstars، رئیس WWE

نظر شما در مورد شراکت WWE با Fanatics و شریک NFT با Candy Digital چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.