داو جونز با تمرکز بر Fed Minutes ضررهای خفیفی می‌بیند

[ad_1] اشتراک گذاری: میانگین صنعتی داوجونز هفته گذشته 2 درصد افزایش یافت. شاخص DJIA صبح چهارشنبه 0.2 درصد عقب نشینی کرد. صورتجلسه FOMC برای جلسه 13-14 ژوئن بعد از ظهر چهارشنبه می رسد. 35500 همچنان هدف اولیه داو برای گاوها است. مشاغل ژوئن ایالات متحده در روز جمعه با اجماع 225 هزار نفر

کد خبر : 370924
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
داو جونز با تمرکز بر Fed Minutes ضررهای خفیفی می‌بیند

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • میانگین صنعتی داوجونز هفته گذشته 2 درصد افزایش یافت.
  • شاخص DJIA صبح چهارشنبه 0.2 درصد عقب نشینی کرد.
  • صورتجلسه FOMC برای جلسه 13-14 ژوئن بعد از ظهر چهارشنبه می رسد.
  • 35500 همچنان هدف اولیه داو برای گاوها است.
  • مشاغل ژوئن ایالات متحده در روز جمعه با اجماع 225 هزار نفر اعلام شد.

را میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) در روز چهارشنبه با عادی شدن حجم معاملات پس از تعطیلات 4 جولای، کاهش یافت. S&P 500 و NASDAQ 100 عمدتاً ثابت معامله می شوند.

DJIA هفته گذشته با توجه به داده‌های مثبت اقتصادی حدود 2 درصد رشد کرد و در یک جلسه معاملاتی ناچیز قبل از تعطیلات تا دوشنبه افزایش یافت.

بازار ایالات متحده عمدتاً بر انتشار جمعه گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ژوئن متمرکز شده است. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که بازار به دلیل داده‌های ضعیف بخش خدمات خارج از چین روند کاهشی داشته باشد. شاخص مدیران خرید خدمات Caixin در ماه ژوئن در اوایل چهارشنبه 53.9 را نشان داد. در حالی که این عدد بالای 50 است و در نتیجه گسترش را نشان می دهد، بسیار کمتر از قرائت ماه قبل 57.1 بود. این امر بر بازار ایالات متحده تأثیر می گذارد زیرا به عنوان نشانه دیگری از شکست اقتصاد چین در خروج از رکود ناشی از همه گیری سال گذشته در نظر گرفته می شود.

AllianceBernstein در یادداشت مشتری در روز چهارشنبه استدلال می کند که بازار احتمالاً برای یافتن یک جهت مشخص در سه ماهه سوم دشوار خواهد بود. از منظر بازار، همانطور که در سه ماهه گذشته مشاهده کرده ایم، یک دوره پایدار رشد پایین تر از روند، دلیل احتیاط است اما نه وحشت. در غیاب فرود سخت، بازارها ممکن است برای حفظ حرکت در هر جهت تلاش کنند.

اخبار داو جونز: دقایق FOMC در روز چهارشنبه می‌تواند قیمت داو را هدایت کند

صورتجلسه جلسه کمیته بازار آزاد فدرال – که در آن رؤسای فدرال رزرو تصمیم گرفتند نرخ بهره ایالات متحده را در 14 ژوئن بدون تغییر نگه دارند – در ساعت 18:00 به وقت گرینویچ روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. این یادداشت‌ها به خارجی‌ها اجازه می‌دهد تا بحث بین اعضا را در مورد چگونگی تصمیم‌گیری در اواسط ژوئن مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ وجوه فدرال در محدوده بین 5 تا 5.25 درصد تجزیه و تحلیل کنند. این اولین جلسه ای بود که از زمانی که بانک مرکزی شروع به افزایش نرخ بهره در ده جلسه متوالی قبلی کرد، نرخ ها ثابت ماند.

درک تانگ، اقتصاددان از LH Meyer انتظار دارد که این صورتجلسه مانع از این تصور شود که فدرال رزرو در نشست 26 جولای خود، نرخ وجوه بانک مرکزی را افزایش خواهد داد.

«پیاده‌روی ماه جولای مشخص نیست، اما بسیار نزدیک است، زیرا برای آن سخت‌تر می‌شود [the Fed] تانگ به بلومبرگ گفت: اگر آنها دو جلسه متوالی را پیاده روی نکنند، ادعا می کنند که چرخه پیاده روی هنوز زنده است.

ابزار CME FedWatch که بسیار دنبال می شود در حال حاضر 87 درصد احتمال دارد که بانک مرکزی نرخ وجوه فدرال را تا 25 واحد پایه در اواخر این ماه افزایش دهد. به دلیل توانایی نرخ‌های بهره بالاتر در کاهش رشد اقتصادی از طریق افزایش هزینه‌های تامین مالی، این انتظار باید بر سهام تاثیر بسزایی داشته باشد.

اخبار داو جونز: لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای جمعه در دست بررسی است

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ژوئن بزرگترین تمرکز بر برنامه شاخص اقتصادی این هفته برای بازار ایالات متحده است. اجماع تحلیلگران انتظار دارد که در ماه ژوئن 225000 شغل جدید ایجاد شود که کاهش نسبتاً زیادی نسبت به غافلگیری افزایشی 339000 شغلی ماه می است. اجماع در ماه می در ابتدا 190000 نفر بود.

با بازنگری در رشد تولید ناخالص داخلی سالانه سه ماهه اول ایالات متحده از 1.3% به 2% در اواخر هفته گذشته، به نظر می رسد یک شکست دیگر در گزارش مشاغل ژوئن تا حدودی محتمل باشد. ADP در روز پنجشنبه قبل از انتشار لیست حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه به بازار اشاره خواهد کرد. گزارش تغییر اشتغال ADP برای ماه ژوئن در این هفته بازنگری شده است. پیش‌بینی اجماع اخیراً 180000 بود، اما از آن زمان به 228000 افزایش یافته است. در ماه می، ADP افزایش مثبت 278000 شغل را گزارش کرد.

موسسه مدیریت تامین (ISM) همچنین PMI خدمات ایالات متحده خود را برای ماه ژوئن در روز پنجشنبه منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود نرخ 50.3 ماه می در ماه ژوئن به 51 برسد.

پنجشنبه همچنین شاهد انتشار Initial Jobless Claims برای ایالات متحده در هفته منتهی به 30 ژوئن خواهیم بود. این رقم 245,000 پیش بینی می شود که از 239,000 هفته قبل افزایش یافته است.

آنچه آنها در مورد بازار گفتند – الکس کینگ

الکس کینگ، یک استراتژیست سرمایه گذاری در تحقیقات سرمایه گذاری Cestrian، انتظار دارد داو در این هفته با چرخش به سمت نام های قدیمی در شاخص پیشرفت کند. او در مورد موضع بازار خود با Seeking Alpha در پایان ژوئن صحبت کرد.

بسیاری از نام‌های تک سهام در بخش‌های مالی و سایر بخش‌ها وجود دارند که الگوهای انباشتگی را در پایین‌ترین حد خود شکل می‌دهند، درست مانند سهام‌های فناوری در سه‌ماهه سوم و چهارم 2022 – ما پیش‌بینی می‌کنیم که Big Money این سهام را به مناطق نشانه‌گذاری خود در 2 سال آینده سوق دهد. -3 چهارم، هر چه اتفاق می افتد، شاخص ها را بیشتر می کشد.

پیش بینی داو جونز

شاخص داو جونز از چهارشنبه در داخل منطقه مقاومتی از 34200 تا 34600 شروع می شود. این منطقه قیمت ها را حداقل هفت بار در هفت ماه گذشته کاهش داده است.

شکست 34600 به گاوها اجازه می دهد تا به هدف بعدی در 35500 حرکت کنند. این سطح بالاترین محدوده مقاومتی است که از 35350 افزایش یافته است که در مارس و آوریل 2022 مانع از حرکت صعودی قیمت شد.

در این میان، حمایت میان مدت تا بلندمدت از 32600 تا 32800 و از 31430 تا 31805 وجود دارد.

نمودار روزانه DJIA

سوالات متداول فدرال رزرو

سیاست پولی در ایالات متحده توسط فدرال رزرو (Fed) شکل می گیرد. فدرال رزرو دو وظیفه دارد: دستیابی به ثبات قیمت و ایجاد اشتغال کامل. ابزار اصلی آن برای دستیابی به این اهداف، تعدیل نرخ بهره است.
زمانی که قیمت ها خیلی سریع افزایش می یابد و تورم بالاتر از هدف 2 درصدی فدرال رزرو است، نرخ بهره را افزایش می دهد و هزینه های استقراض را در کل اقتصاد افزایش می دهد. این منجر به دلار آمریکا (USD) قوی‌تر می‌شود، زیرا ایالات متحده را به مکانی جذاب‌تر برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی تبدیل می‌کند تا پول خود را پارک کنند.
زمانی که تورم به کمتر از 2 درصد می‌رسد یا نرخ بیکاری خیلی بالا می‌رود، فدرال رزرو ممکن است نرخ‌های بهره را کاهش دهد تا وام‌گیری را تشویق کند، که بر گرینبک تأثیر می‌گذارد.

فدرال رزرو (فدرال رزرو) سالانه هشت جلسه سیاست گذاری برگزار می کند که در آن کمیته بازار باز فدرال (FOMC) شرایط اقتصادی را ارزیابی کرده و تصمیمات سیاست پولی را اتخاذ می کند.
در FOMC دوازده نفر از مقامات فدرال رزرو حضور دارند – هفت عضو هیئت رئیسه، رئیس بانک فدرال رزرو نیویورک، و چهار نفر از یازده رئیس بانک مرکزی منطقه ای باقی مانده، که دوره های یک ساله را به صورت چرخشی خدمت می کنند. .

در شرایط شدید، فدرال رزرو ممکن است به سیاستی به نام تسهیل کمی (QE) متوسل شود. QE فرآیندی است که توسط آن فدرال رزرو به طور قابل ملاحظه ای جریان اعتبار را در یک سیستم مالی گیر کرده افزایش می دهد.
این یک معیار سیاستی غیراستاندارد است که در طول بحران ها یا زمانی که تورم بسیار پایین است استفاده می شود. این سلاح منتخب فدرال رزرو در طول بحران بزرگ مالی در سال 2008 بود. این سلاح شامل چاپ دلارهای بیشتر توسط فدرال رزرو و استفاده از آنها برای خرید اوراق قرضه با درجه بالا از موسسات مالی است. QE معمولاً دلار آمریکا را تضعیف می کند.

انقباض کمی (QT) فرآیند معکوس QE است که به موجب آن فدرال رزرو خرید اوراق قرضه از موسسات مالی را متوقف می‌کند و اصل اوراق قرضه‌ای را که در حال سررسید است، برای خرید اوراق جدید سرمایه‌گذاری نمی‌کند. معمولاً برای ارزش دلار آمریکا مثبت است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.