داو جونز، پیش بینی 12.07.2022. – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 13 ژوئیه 2022

[ad_1] ساختار فراکتال نمودار با بازه زمانی 1 هفته. با در نظر گرفتن ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز که در 2022/07/12 تشکیل شد و با بازه زمانی 1 هفته ساخته شد، می‌توان فرض کرد که پویایی فعلی مقادیر شاخص در چارچوب شکل‌گیری صورت می‌گیرد. از بخش دوم فراکتال، که با صورتی روشن نشان داده

کد خبر : 228659
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
داو جونز، پیش بینی 12.07.2022.  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 13 ژوئیه 2022

[ad_1]

ساختار فراکتال نمودار با بازه زمانی 1 هفته.

DJI_2022.07.12-W

با در نظر گرفتن ساختار فراکتالی نمودار شاخص داو جونز که در 2022/07/12 تشکیل شد و با بازه زمانی 1 هفته ساخته شد، می‌توان فرض کرد که پویایی فعلی مقادیر شاخص در چارچوب شکل‌گیری صورت می‌گیرد. از بخش دوم فراکتال، که با صورتی روشن نشان داده شده است. پویایی مقادیر آینده در یک روند جانبی برای تشکیل یک فراکتال، که در نمودار به رنگ قهوه ای روشن نشان داده شده است، ادامه خواهد یافت.

تکمیل این فراکتال قهوه ای روشن، تکمیل بخش دوم فراکتال صورتی روشن خواهد بود، پس از آن مقادیر شاخص به عنوان بخشی از تشکیل بخش سوم فراکتال صورتی روشن به سطح 22000 نقطه کاهش می یابد. .

فراکتال صورتی روشن نشان دهنده بخش اول فراکتال درجه بالاتر است که با رنگ زیتونی در نمودار مشخص شده است. پس از کاهش مقادیر شاخص به 22000 واحد، پویایی نزولی به پایان می رسد و روند صعودی تا سطح 26000 واحد به عنوان بخشی از تشکیل بخش دوم فراکتال زیتون دنبال می شود. پس از آن، روند نزولی از 26000 واحد به 18000 واحد به عنوان بخشی از تشکیل بخش سوم فراکتال زیتون ادامه خواهد یافت.

تکمیل فراکتال زیتونی به معنای تکمیل بخش سوم فراکتال بزرگتر خواهد بود که با رنگ قرمز نشان داده شده است که در آن بخش 1 با یک فراکتال نارنجی نشان داده می شود و بخش 2 یک تک بخش است.

در مورد فراکتال نارنجی، تشکیل آن در 2 سپتامبر 2021 آغاز شد و بخش اول آن با یک فراکتال آبی، بخش دوم با یک فراکتال قهوه ای تیره و بخش سوم با یک فراکتال بنفش روشن نشان داده شده است.

بنابراین، فراکتال قرمز تکمیل شده، بخش اول فراکتال مرتبه بالاتر خواهد بود که با رنگ آبی مشخص شده است. در این حالت، از سطح 18000 امتیاز، باید روند صعودی را به سمت سطح 30000 امتیاز در درون تشکیل یک فراکتال صورتی، که بخش دوم فراکتال آبی است، انتظار داشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.