داو جونز، دلار آمریکا، طلا، بیت کوین، نفت، تورم، چین، جکسون هول، فدرال رزرو

[ad_1] شاخص‌های سهام ایالات متحده در هفته گذشته کاهش یافتند و با افزایش ارزش دلار آمریکا، زیان‌ها در آخر هفته شتاب گرفتند. شرط‌های افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پس از لفاظی‌های جنگ‌طلبانه جیمز بولارد و استر جورج، دو رای‌دهنده FOMC، اندکی تقویت شد. میانگین صنعتی داوجونز در روز جمعه 0.86 درصد سقوط کرد و سودهای

کد خبر : 245110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
داو جونز، دلار آمریکا، طلا، بیت کوین، نفت، تورم، چین، جکسون هول، فدرال رزرو

[ad_1]

شاخص‌های سهام ایالات متحده در هفته گذشته کاهش یافتند و با افزایش ارزش دلار آمریکا، زیان‌ها در آخر هفته شتاب گرفتند. شرط‌های افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پس از لفاظی‌های جنگ‌طلبانه جیمز بولارد و استر جورج، دو رای‌دهنده FOMC، اندکی تقویت شد. میانگین صنعتی داوجونز در روز جمعه 0.86 درصد سقوط کرد و سودهای قبلی را کاهش داد و هفته را منفی به پایان رساند. شاخص Nasdaq-100 با بتای بالا (NDX) زنجیره برد چهار هفته‌ای خود را شکست و با کاهش 2.38 درصدی بسته شد.

معامله گران یک به روز رسانی تورم ماه جولای را از طریق شاخص قیمت PCE ایالات متحده دریافت خواهند کرد. تحلیلگران انتظار دارند که قیمت های اصلی سالانه 4.7 درصد افزایش یابد که معیار ترجیحی فدرال رزرو است. این میزان از 4.8 درصد در ژوئن کاهش خواهد یافت. یک اشتباه ممکن است به احیای شرط‌های محوری فدرال رزرو کمک کند، اما معامله‌گران نرخ مشتاق هستند که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول در 26 اوت چه می‌گوید. آقای پاول قرار است جمعه ساعت 14:00 به وقت گرینویچ سخنرانی کند.

به نظر می رسد معامله گران سهام آماده کنار گذاشتن رشد سهام ایالات متحده هستند. بر اساس گزارش CFTC Commitments of Traders (COT) که روز جمعه منتشر شد، جایگاه فروش در میان سفته بازان S&P 500 تا 16 آگوست 44 هزار افزایش یافت. بازارهای سهام در آسیا نیز با کاهش 1.2 درصدی شاخص S&P Asia 50 در طول هفته پایان یافتند. . سهام چین در میان موج گرمای شدیدی که کارخانه ها را مجبور به تعطیلی می کند، سقوط کرد. غول فناوری چین Tencent اولین کاهش درآمد سه ماهه خود را گزارش کرد که بر سهام فناوری چین تأثیر گذاشت. هنگ کنگ شاهد افزایش موارد کووید بود که مقامات را بر آن داشت تا سایت ایزوله را بازگشایی کنند.

دلار استرالیا حساس به چین بیش از 3 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. قیمت سنگ آهن در چین نزدیک به 4 درصد کاهش یافت و باد مخالفی را به دلار استرالیا اضافه کرد. گزارش ناامیدکننده مشاغل استرالیا باعث افزایش فروش شد، اگرچه بازارهای نرخ همچنان شاهد افزایش 50 واحدی در نشست سیاست گذاری بانک مرکزی استرالیا در سپتامبر هستند. قیمت نفت خام هفته گذشته کاهش یافت زیرا شرط بندی های فدرال رزرو سخت تر و مشکلات اقتصادی چین بیشتر از کشش بزرگ در سهام نفت آمریکا بود.

قیمت گاز طبیعی اروپا به بالاترین حد خود رسید. شرایط خشک و گرمای اروپا ظرفیت برق آبی را تحت فشار قرار داده است. روز جمعه، گازپروم تحت کنترل روسیه اعلام کرد که خط لوله نورد استریم خود به آلمان را اواخر این ماه متوقف خواهد کرد. اروپا در زمینه پر کردن ذخایر گاز خود پیش از زمستان پیشرفت هایی داشته است، اما تعطیلی خط لوله آتی علامت سوال دیگری را در مورد وضعیت انرژی آن ایجاد می کند. طبق داده‌های AGSI، ذخیره‌سازی گاز اتحادیه اروپا تقریباً 76 درصد پر است.

یورو و پوند انگلیس بیش از 2 درصد در برابر دلار کاهش یافت. اروپا و بریتانیا با احتمال بالایی از رکود اقتصادی روبرو هستند که بخشی از آن به دلیل افزایش شدید قیمت انرژی در سراسر اروپا است. در جاهای دیگر، با افزایش ریسک گریزی، قیمت بیت کوین بیش از 10 درصد کاهش یافت. معامله گران طلا این فلز گرانبها را در برابر شرط های جنگ طلب فدرال رزرو فروختند. علاوه بر جکسون هول و داده های تورم ایالات متحده، سند رویداد اقتصادی پراکنده است و روندهای ریسک غالب را در راس آن قرار می دهد.

عملکرد دلار آمریکا در مقابل. ارز و طلا

USD در مقابل fx

پیش بینی های اساسی:

S&P 500، FTSE 100 هفته پیش رو: سمپوزیوم جکسون هول در کانون توجه

S&P 500 اولین افت هفتگی در یک ماه را منتشر می کند. FTSE 100 از گرانش سرپیچی می کند

پیش‌بینی یورو – یورو/دلار آمریکا با افزایش قیمت دلار آمریکا به برابری می‌رود

یورو، همراه با طیف وسیعی از دیگر شرکت‌های بزرگ، در برابر دلار آمریکا با برابری – EUR/USD 1000 – نسبتاً درمانده به نظر می‌رسند که بعید است آخرین فروش را حفظ کند.

پیش بینی قیمت طلا: شمش برای کاهش تورم ایالات متحده تسکین پیدا می کند

به روز رسانی شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) ممکن است ضعف قیمت طلا را مهار کند زیرا پیش بینی می شود این گزارش کاهش نرخ تورم را نشان دهد.

پیش‌بینی هفتگی پوند انگلیس (GBP): تورم داغ ترس‌های رکود تورمی را احیا می‌کند

حرکت نزولی استرلینگ بر پایه تورم داغ و انتظارات افزایش نرخ بهره است.

پیش بینی هفتگی دلار کانادا: USD/CAD جلوتر از داده های کلیدی اقتصادی ایالات متحده است

USD/CAD در هفته آینده تحت تأثیر عوامل خاص USD قرار خواهد گرفت زیرا دلار کانادا همچنان در معرض خطر نزولی قرار دارد.

چشم انداز بیت کوین اتریوم: BTC/USD، ETH/USD توسط فدرال رزرو کاهش یافته است

دارایی های ریسکی در این هفته به دلیل افزایش قدرت دلار در بازارها سقوط کرد. بیت کوین و اتریوم در ماه اوت تسلیم شدند. داده های ایالات متحده و سوراخ جکسون می توانند قیمت ها را در هر دو جهت هدایت کنند.

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا برای هفته پیش رو: دلار آمریکا به سمت مقاومت افزایش می یابد

دلار آمریکا بیش از 2.5 درصد از پایین ترین سطح ماهانه با شکست در محدوده آگوست با توجه به روند صعودی به اوج افزایش یافت. سطوح کلیدی در نمودار فنی هفتگی DXY.

پیش بینی S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones برای هفته پیش رو

سهام ایالات متحده سرانجام در این هفته مقاومت پیدا کردند و S&P 500 به پایین تر از میانگین متحرک 200 روزه رسید. آیا این مقاومت منجر به چرخش خواهد شد؟

پیش بینی فنی هفتگی ین ژاپن: محدوده فراوان

USD/JPY از زمان فروش دلار CPI بهبود چشمگیری داشته است و اکنون بالاترین قیمت سالانه را در پیش گرفته است. AUD/JPY ادغام می شود و فرصت های معاملاتی محدوده را ارائه می دهد

پیش بینی قیمت طلا و نقره – XAU/USD، XAG/USD خیلی خوب به نظر نمی رسد

رکودهای طلا و نقره باید به زودی حفظ شوند، در غیر این صورت روند کاهشی اوج ها احتمالاً در روزها/هفته های آینده به سمت پایین ترین چرخه جدید ادامه خواهد یافت.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.