داور ترک در شروع دربی استانبول بیت کوین را برگرداند، مقامات فوتبال تحقیقاتی را آغاز کردند – اخبار بیت کوین

تصمیم یک داور فوتبال برای پرتاب بیت کوین قبل از شروع بازی اخیر بین غول های استانبولی بشیکتاش و فنرباغچه جنجال در ترکیه به پا کرده است. مقامات فوتبال این کشور در تلاش هستند تا مشخص کنند چرا از یک سکه رمزنگاری برای این مراسم استفاده شده است در حالی که این نقش باید برای

کد خبر : 207601
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
داور ترک در شروع دربی استانبول بیت کوین را برگرداند، مقامات فوتبال تحقیقاتی را آغاز کردند – اخبار بیت کوین


تصمیم یک داور فوتبال برای پرتاب بیت کوین قبل از شروع بازی اخیر بین غول های استانبولی بشیکتاش و فنرباغچه جنجال در ترکیه به پا کرده است. مقامات فوتبال این کشور در تلاش هستند تا مشخص کنند چرا از یک سکه رمزنگاری برای این مراسم استفاده شده است در حالی که این نقش باید برای لیر ترکیه محفوظ می بود.

پرتاب سکه بیت کوین در بازی فوتبال در حال بررسی در ترکیه

روزنامه حریت ترکیه در مقاله ای درباره این رویداد ورزشی نوشت: آخرین درگیری بین باشگاه های فوتبال استانبول بشیکتاش و فنرباغچه با تساوی 1-1 به پایان رسید، اما این بازی فشرده نیست که بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. این روزنامه خاطرنشان می‌کند که با عکس‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد داور سکه‌ای با برند بیت‌کوین را برمی‌گرداند، این مراسم شروع بازی است که در خط مقدم قرار گرفت.

قبل از هر مسابقه فوتبال، داور یک سکه را می چرخاند تا مشخص کند کدام تیم قرار است با فوتبال شروع کند. فدراسیون فوتبال ترکیه (TFF) اکنون در حال بررسی این پرونده است زیرا طبق قوانین آن، داوران فقط مجاز به استفاده از سکه یک لیره یا سکه مخصوص داور هستند که یک طرف آن تیرک دروازه و طرف دیگر توپ را نشان می دهد.

به نقل از مورات فوزی تانیرلی، داور سابق دربی، انتخاب سکه آردا کاردشلر، داور دربی را به عنوان «حیله‌های میمون» توصیف کرد. تانیرلی همکار خود را متهم به تضییع شهرت این حرفه کرد، ابراز امیدواری کرد که تحقیقات نیت واقعی او را روشن کند و هشدار داد که کاردشلر ممکن است به دلیل عمل خود مجازات شود. این داور پیشکسوت در توضیحات بیشتر در خصوص این حادثه عنوان کرد:

این فراموشی نیست، یک حرکت است. من واقعا نمی توانم درک کنم که چرا یک داور با تجربه این رویداد را رسوا کرده است.

در بیانیه ای به نقل از خبرگزاری آنادولو، TFF اعلام کرد که کاردشلر بدون اطلاع یا تایید فدراسیون یا کمیته مرکزی داوران ترکیه یک “بیت کوین یادبود” را تغییر داده است. این داور 34 ساله، داور دارای مجوز فیفا با 25 بازی در کارنامه خود در این فصل، مظنون به امضای قرارداد با یک پلتفرم ارزهای دیجیتال بدون تأیید نهادهای حاکم است.

رسانه های ترکیه می گویند که مراسم آغاز دربی بشیکتاش – فنرباغچه توسط بسیاری از سایت های ورزشی جهانی نیز پوشش داده شده است و مفسران احتمال می دهند که فیفا، فدراسیون بین المللی فوتبال و یوفا، اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا نیز ممکن است. درگیر قضیه شود

حریت اشاره می کند که چندین وب سایت خرید آنلاین سکه های یادبود بیت کوین را می فروشند. این روزنامه همچنین اشاره می‌کند که تعدادی از پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال قراردادهای تجاری و حمایت مالی با تیم‌های ورزشی امضا کرده‌اند و ورزشکاران ترکیه‌ای در چند سال گذشته در برخی از تبلیغات آنها شرکت کرده‌اند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، سکه بیت کوین، سکه، پرتاب سکه، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، فدراسیون، فنرباغچه، تلنگر، فوتبال، بازی، لیر، مسابقه، داور، فوتبال، ترکیه، ترکیه، لیره ترکیه بشیکتاش

آیا فکر می کنید فدراسیون فوتبال ترکیه داوری را که سکه بیت کوین را در یک مسابقه فوتبال پرتاب کرده است تحریم می کند؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.