داوجونز علیرغم داده های ضعیف چینی، به بالاترین سطح خود ادامه می دهد. درآمد در تمرکز

[ad_1] داو جونز – نکات صحبت کردن داوجونز به دنبال کردن زیان های YTD ادامه می دهد. نزدیک شدن به سطح فیب اصلی معامله گران آمریکایی از داده های ضعیف اقتصادی چین شانه خالی می کنند بازده پایین تر خزانه داری ایالات متحده پیشنهاد پیشنهادی به سهام می دهد سهام در جلسه روز دوشنبه افزایش

کد خبر : 242131
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
داوجونز علیرغم داده های ضعیف چینی، به بالاترین سطح خود ادامه می دهد.  درآمد در تمرکز

[ad_1]

داو جونز – نکات صحبت کردن

  • داوجونز به دنبال کردن زیان های YTD ادامه می دهد. نزدیک شدن به سطح فیب اصلی
  • معامله گران آمریکایی از داده های ضعیف اقتصادی چین شانه خالی می کنند
  • بازده پایین تر خزانه داری ایالات متحده پیشنهاد پیشنهادی به سهام می دهد

سهام در جلسه روز دوشنبه افزایش یافت زیرا معامله گران ایالات متحده پس از صعود هفته گذشته صعودی ماندند. داو توانست افت اولیه تقریباً 180 واحدی را از بین ببرد زیرا داده های اقتصادی از چین بر احساسات در طول جلسه یک شبه تاثیر گذاشته است. با وجود تشدید نگرانی ها در مورد کاهش رشد جهانی، معامله گران ممکن است بیشتر بر پتانسیل اوج تورم در ایالات متحده پس از چاپ CPI در هفته گذشته تمرکز کنند. در این هفته، خرده‌فروشان بزرگی مانند Home Depot و Walmart درآمد خود را گزارش می‌کنند و فعالان بازار از نزدیک برای سرنخ‌هایی درباره سلامت مصرف‌کننده آمریکایی دنبال خواهند شد. از آنجایی که درآمدها نسبتا قوی باقی می مانند و احساسات همچنان در حال بهبود هستند، این افزایش اخیر ممکن است در کوتاه مدت فضای بیشتری برای اجرا داشته باشد.

افزایش 2.9 درصدی هفته گذشته برای داوجونز باعث شد که این شاخص تقریباً 14.5 درصد از پایین ترین سطح ژوئن کاهش یابد، در حالی که افزایش روز دوشنبه، شاخص ارزش را به محدوده بازار صعودی نزدیک کرد. این “رالی تابستانی” داو را از 50% اصلاح فیب ناشی از کاهش YTD با تمرکز سطح فیب 0.618 کمی بالاتر از 34000 به عقب برد. در بیشتر سه ماهه چهارم 2021 و سه ماهه اول 2022، سطح 34000 اغلب به عنوان پشتیبان کلیدی برای شاخص عمل می کرد و افت در این منطقه دائماً خریداری می شد. برای اولین بار از آوریل، داو اکنون بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود معامله می شود.

نمودار 4 ساعته آتی داو جونز (YM).

داوجونز علیرغم داده های ضعیف چینی، به بالاترین سطح خود ادامه می دهد.  درآمد در تمرکز

نمودار ایجاد شده با TradingView

شاخص ارزش سنگین وزن اکنون وارد یک دوره حیاتی شده است، و اجزای اصلی در چند هفته آینده آماده انتشار درآمد هستند. در کارت های این هفته ما Walmart را داریم که به دنبال گزارش قبلی خود به دلیل راهنمایی ضعیف شکست خورد. اگر والمارت بتواند برآوردها را شکست دهد و نشان دهد که مصرف‌کننده قوی باقی می‌ماند، داو ممکن است با رشد چشم‌انداز «فرود نرم» از آن سود ببرد. Home Depot قرار است نتایج سه ماهه را در روز سه شنبه منتشر کند، جایی که تحلیلگران انتظار دارند EPS 4.93 دلار و درآمد 43.3 میلیارد دلار باشد. با ادامه کاهش قیمت نفت، سهام انرژی در روز دوشنبه داو کاهش یافت. شورون 1.5 درصد سقوط کرد زیرا WTI به زیر 90 دلار در هر بشکه معامله شد.

نمودار هفتگی Dow Jones Futures (YM).

داوجونز علیرغم داده های ضعیف چینی، به بالاترین سطح خود ادامه می دهد.  درآمد در تمرکز

نمودار ایجاد شده با TradingView

علیرغم جهش اخیر در سهام، چشم انداز عموماً متفاوت است. در حالی که CPI و PPI در هفته گذشته کاهش یافتند، فدرال رزرو احتمالاً قبل از نشست سپتامبر به داده های بیشتری نیاز دارد تا تعیین کند که آیا یک محور سیاست واقعا مناسب است یا خیر. بازدهی خزانه داری ایالات متحده در روز دوشنبه وارد بازار شد که باعث افزایش سهام شد، اما جریان ورودی به اوراق قرضه ممکن است نشان دهنده این باشد که “پول هوشمند” مشکلی در پیش رو دارد.

از آنجایی که انتظارات رشد همچنان در حال کاهش است، پتانسیل رکود در ذهن بسیاری باقی می ماند. و در حالی که مصرف کننده ایالات متحده همچنان قوی است، در صورت تحقق رکود جهانی ممکن است اثرات سرریزی داشته باشد. با توجه به حساس بودن داو و اجزای آن به جزر و مد در حال تغییر اقتصاد جهانی، معامله گران ممکن است بخواهند هنگام معامله با شاخص بلو چیپ، به داده ها وابسته باشند.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.