داوجونز ، سهام انرژی ، افزایش نفت خام پس از گزارش اوپک Nikkei 225 May Gain

داوجونز ، نفت خام ، سهام انرژی ، مالیات شرکت ها ، Nikkei 225 ، CPI ایالات متحده ، تجزیه و تحلیل فنی – خلاصه شاخص های آسیا و اقیانوسیه با افزایش گزارش ماهانه اوپک قیمت نفت خام ، داوجونز با ذخایر انرژی خود روبرو شد Nasdaq 100 سقوط می کند در حالی که دموکرات

کد خبر : 104124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
داوجونز ، سهام انرژی ، افزایش نفت خام پس از گزارش اوپک  Nikkei 225 May Gain


داوجونز ، نفت خام ، سهام انرژی ، مالیات شرکت ها ، Nikkei 225 ، CPI ایالات متحده ، تجزیه و تحلیل فنی – خلاصه شاخص های آسیا و اقیانوسیه

  • با افزایش گزارش ماهانه اوپک قیمت نفت خام ، داوجونز با ذخایر انرژی خود روبرو شد
  • Nasdaq 100 سقوط می کند در حالی که دموکرات ها برنامه مالیاتی به روز شده بایدن را منتشر می کنند و توجه به نرخ شرکت ها دارد
  • Nikkei 225 ممکن است پیشتاز گل رز وال استریت قبل از داده های CPI ایالات متحده در اواخر روز باشد

تجدید نظر جلسه معاملات دوشنبه وال استریت

شاخص داوجونز برای شروع هفته معاملاتی S&P 500 و Nasdaq 100 بهتر عمل کرد و شاخص ها به ترتیب 0.76 + +0.23 +و 0.03 – -بسته شدند. افزایش ذخایر انرژی باعث داوجونز نسبتاً چرخه ای شد. به عنوان بخشی در S&P 500 ، سهام انرژی بهترین بود و تقریباً 3 ing افزایش یافت. بخش مراقبت های بهداشتی بدترین بود و 0.61 فرو رفت.

افزایش 1.48 درصدی قیمت نفت خام WTI ، که در بالاترین سطح از اوایل ماه اوت بسته شد ، احتمالاً به نفع سهام انرژی بود. اوپک پیش از این گزارش ماهانه چشم انداز نفت خود را منتشر کرد. این کارتل چشم انداز مصرف نفت خام اوپک را تا سال 2021 260 هزار بشکه در روز افزایش داد. این به دنبال اختلال در عرضه خارج از کارتل تولید کننده نفت است.

در همین حال ، سهام فن آوری با توجه به اینکه دموکرات ها یک طرح مالیاتی به روز شده منتشر کردند که با افزایش 21.5 درصدی از 21 درصد در حال حاضر ، مالیات شرکت ها را به 26.5 درصد افزایش می دهد ، ضربه خورد. این پیشنهاد همچنین نرخ مالیات بر عایدی سرمایه را از 20 درصد به 25 درصد افزایش می دهد. از آنجا که این یک نوع سیاست مالی انقباضی خواهد بود ، سرمایه گذاران احتمالاً آن دارایی هایی را که در پیش بینی ضربه احتمالی به سود شرکت ها نسبتاً بیش از حد ارزش گذاری شده اند ، رها کردند.

تجزیه و تحلیل فنی داو جونز

صعود داوجونز در روز دوشنبه برخی از زیان های اخیر را در شرایط نزولی معکوس کرد گوه در حال افزایش الگوی نمودار در نمودار روزانه زیر. این به احتمال زیاد نقطه پشتیبانی کلیدی 34494 را که پایین ترین سطح ماه آگوست است تقویت کرد. یک حرکت صعودی دیگر از اینجا می تواند دری را برای آزمایش مجدد طبقه قبلی گوه باز کند. در غیر این صورت ، بستن زیر 34494 میانگین متحرک ساده 200 روزه را آشکار می کند.

داو جونز آتی – نمودار روزانه

نمودار ایجاد شده در TradingView

جلسه معاملاتی سه شنبه آسیا و اقیانوسیه

ارزش معاملات آتی در وال استریت با احتیاط بیشتری به سمت معاملات روز سه شنبه آسیا و اقیانوسیه حرکت می کند. این می تواند لحنی گلگون برای احساسات عمومی بازار ایجاد کند. گذشته از سخنرانی فیلیپ لو ، فرماندار بانک ذخیره استرالیا در مورد ASX 200 ، بخش اقتصادی نسبتاً آرام است. بازارها همچنین ممکن است زمان را مشخص کنند تا زمانی که گزارش مورد انتظار CPI ایالات متحده در جلسه سه شنبه آمریکا از بین نرود. یک نتیجه بالاتر از پیش بینی ممکن است شرط های فدرال رزرو را کاهش داده و باعث ایجاد نوسانات در بازار شود.

تحلیل فنی Nikkei 225

ممکن است آینده آتی Nikkei 225 به یک رکورد نزدیک برسد ، اما قیمتها هنوز هم می توانند در محدوده مقاومت اصلی بین 30345 و 30725 محدود شوند. این منطقه شامل فتیله بالایی است که در 16 فوریه پشت سر گذاشته شدهفتمبه یک تلاقی صعودی بین میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه (SMAs) یک سوگیری تکنیکی صعودی کوتاه مدت را ارائه می دهد.

Nikkei 225 Futures – نمودار روزانه

داوجونز ، سهام انرژی ، افزایش نفت خام پس از گزارش اوپک  Nikkei 225 May Gain

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته دانیل دوبروفسکی ، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیال ، از قسمت نظرات زیر یا ddubrovskyFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.