دانیل باتن، تحلیلگر ESG، نمودارهای پویا را نشان می دهد که مصرف انرژی پایدار 52.6 درصدی بیت کوین را نشان می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] دانیل باتن، تحلیلگر محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) روز سه شنبه گفت که ستون فقرات محاسباتی شبکه بیت کوین اکنون از 52.6 درصد انرژی پایدار استفاده می کند. ویلی وو، تحلیلگر Baten و onchain نمودارهای پویای بیت کوین ESG را ایجاد کرد تا پیشرفت پروتکل را به نمایش بگذارد. برخلاف داده های دانشگاه کمبریج،

کد خبر : 331173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
دانیل باتن، تحلیلگر ESG، نمودارهای پویا را نشان می دهد که مصرف انرژی پایدار 52.6 درصدی بیت کوین را نشان می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

دانیل باتن، تحلیلگر محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) روز سه شنبه گفت که ستون فقرات محاسباتی شبکه بیت کوین اکنون از 52.6 درصد انرژی پایدار استفاده می کند. ویلی وو، تحلیلگر Baten و onchain نمودارهای پویای بیت کوین ESG را ایجاد کرد تا پیشرفت پروتکل را به نمایش بگذارد.

برخلاف داده های دانشگاه کمبریج، تحلیلگر می گوید استخراج بیت کوین از 52.6 درصد انرژی پایدار استفاده می کند.

این روزها، بحث های قابل توجهی در مورد تأثیر زیست محیطی استخراج بیت کوین وجود دارد. در 7 مارس 2023، تحلیلگر ESG دانیل باتن در مورد نمودارهای ESG جدیدی که به طراحی آنها کمک کرده بود، توییت کرد ویلی وو که نشان دهنده پیشرفت بیت کوین به سمت استفاده از 52.6 درصد انرژی پایدار است. آنها همچنین مجموع گازهای گلخانه ای، انتشار به ازای هر دلار و شدت انتشار را برجسته می کنند.

دانیل باتن، تحلیلگر ESG، نمودارهای پویا را نشان می دهد که مصرف انرژی پایدار 52.6 درصدی بیت کوین را نشان می دهد.
نمودار پایداری استخراج بیت کوین توسط دانیل باتن، تحلیلگر ESG در 7 مارس 2023 به اشتراک گذاشته شد.

ضربه زدن به اشتراک گذاشته شده است یک پیش نمایش دزدکی از نمودارها و اشاره کرد که داده ها به صورت پویا به روز می شوند. تحلیلگر نیز گفت که اطلاعات مربوط به روش و نمودارها به زودی منتشر خواهد شد. نمودارهای دینامیک ESG بیت کوین دانیل باتن، تحلیلگر ESG، در زمانی فاش شده است که تعدادی از سیاستمداران ایالات متحده، از جمله سناتور دموکرات الیزابت وارن از ماساچوست، در مورد عملیات استخراج بیت کوین ابراز نگرانی می کنند.

سناتورهای Ed Markey (D-MA)، Jeff Merkley (D-OR) و Jared Huffman (D-CA) لایحه‌ای را ارائه کرده‌اند که «مطالعه بین سازمانی در مورد اثرات زیست‌محیطی و انرژی استخراج دارایی‌های رمزنگاری» را الزامی می‌کند. با این حال، سیاستمداران و نشریات رسانه شده اند متهم استفاده از روش و داده های مشکوک برای ارزیابی تاثیر زیست محیطی بیت کوین.

به عنوان مثال، وبلاگ Digieconomist، که توسط Alex de Vries، کارمند بانک مرکزی هلند اداره می شود، تماس گرفت یک “تعارض منافع” به دلیل وابستگی او به بانک. با این وجود، چندین فعال محیط زیست و سیاستمدار به کارهای دو وریس اشاره می کنند. پیش نمایش باتن از نمودار فقط یک نمایش پر زرق و برق نیست، همانطور که تحلیلگر ESG یافته ها و روش شناسی خود را در سرمقاله اخیر منتشر شده در 19 فوریه 2023 توضیح داد.

در این مقاله، او گزارش شورای استخراج بیت کوین و مطالعه دانشگاه کمبریج را مورد بحث قرار می دهد. وقتی صحبت از بیت کوین و نگرانی های زیست محیطی به میان می آید، داده های مرکز تأمین مالی جایگزین کمبریج (CCAF) به طور مرتب توسط سیاستمداران و مطبوعات استناد می شود. یافته های باتن در این مقاله نشان می دهد که 52.6 درصد از انرژی مورد استفاده برای استخراج بیت کوین پایدار است. تحلیلگر ESG همچنین روش شناسی خود را در وب سایت خود تشریح می کند و محدودیت های مدل CCAF را مورد بحث قرار می دهد.

دانیل باتن، تحلیلگر ESG، نمودارهای پویا را نشان می دهد که مصرف انرژی پایدار 52.6 درصدی بیت کوین را نشان می دهد.

بر اساس مطالعه باتن، «ارزش کلی انرژی انتشار صفر این محقق 7.2 درصد کمتر از داده های BMC است»، با این حال، «به طور قابل توجهی بالاتر از گزارش CCAF از سپتامبر 2022 است». علاوه بر این، باتن توانست روش CCAF را «تقریباً دقیق» تکرار کند که منجر به 37 درصد انرژی پایدار شد و سپس محدودیت‌های گزارش CCAF را برای بدست آوردن عدد واقعی لحاظ کرد.

باتن معتقد است که مدل او تا زمانی که CCAF استخراج گاز خارج از شبکه و مشعل گاز را در نظر نگیرد، واقعی تر است. در این گزارش آمده است: «بین سپتامبر 2022 و ژوئن 2023، ما پیش‌بینی می‌کنیم که شبکه بیت‌کوین با 4.5 درصد بیشتر از منابع انرژی با انتشار صفر کار کند. علاوه بر این، این گزارش خاطرنشان کرد که برخی از منتقدان ادعا کرده‌اند که بیت‌کوین به شبکه‌هایی متکی است که عمدتاً از زغال سنگ تغذیه می‌کنند، اما داده‌های Baten و CCAF از فرضیه زغال سنگ پشتیبانی نمی‌کنند.

برچسب ها در این داستان

الکس دو وریز، بیت کوین، شورای استخراج بیت کوین، بلاک چین، بیت کوین، دانشگاه کمبریج، انتشار کربن، ردپای کربن، CCAF، تغییرات آب و هوایی، زغال سنگ، ارز دیجیتال، دانیل باتن، داده، سناتورهای دموکرات، ارز دیجیتال، اد مارکی، الیزابت وارن، انرژی مصرف، نگرانی های زیست محیطی، اثرات زیست محیطی، به عنوان مثال، استخراج گاز مشعل، گرم شدن کره زمین، انرژی سبز، نوآوری، جارد هافمن، جف مرکلی، قانون، روش شناسی، عملیات معدن، خارج از شبکه، انرژی های تجدیدپذیر، انرژی تجدید پذیر، منابع تجدید پذیر، پایداری، انرژی پایدار، فناوری، ویلی وو

آیا معتقدید که استفاده از منابع انرژی پایدار برای استخراج بیت کوین در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.