دانلود فیلم جاودانگان در چه تاریخی میسر می‌شود؟

[ad_1] در شرایطی که حدودا یک ماه از آغاز اکران گسترده می‌گذرد، گروهی از طرفداران می‌خواهند بدانند امکان دانلود فیلم جاودانگان چه زمانی مهیا خواهد شد. کمیک بوک‌های مارول نژادهای مختلفی از موجودات زنده را در خود جای داده که یکی از آن‌ها جاودانگان یا اترنال‌ها نام دارند. این موجودات قدرتمند و انسان‌نما توسط سلستیال‌ها

کد خبر : 135260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۶
دانلود فیلم جاودانگان در چه تاریخی میسر می‌شود؟

[ad_1]

در شرایطی که حدودا یک ماه از آغاز اکران گسترده می‌گذرد، گروهی از طرفداران می‌خواهند بدانند امکان دانلود فیلم جاودانگان چه زمانی مهیا خواهد شد.

کمیک بوک‌های مارول نژادهای مختلفی از موجودات زنده را در خود جای داده که یکی از آن‌ها جاودانگان یا اترنال‌ها نام دارند. این موجودات قدرتمند و انسان‌نما توسط سلستیال‌ها خلق شده و وظیفه اصلی‌شان حفاظت از نسل بشر در برابر دیوینت‌ها است. ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت جاودانگان در سال ۲۰۱۸ میلادی تایید شد و پس از طی کردن فازهای مختلف، سرانجام در نوامبر سال جاری میلادی روی پرده نقره‌ای آمده است. البته والت دیزنی برنامه متفاوتی را در سر می‌پروراند اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد اکران با تاخیری حدودا یک ساله مواجه شود.

طبق اطلاعاتی که از Eternals موجود است، جاودانگان قرن‌ها پیش و به دستور سلستیال‌ها به زمین آمدند تا وظیفه محافظت از نسل بشر را بر عهده بگیرند. آن‌ها اجازه دارند از علم خود برای کمک به انسان‌ها و زمینه‌سازی پیشرفتشان در زمینه‌های مختلف بهره ببرند اما اجازه ندارند دخالت مستقیمی در سرنوشت ساکنان زمین داشته باشند، مگر اینکه پای دیوینت‌ها در میان باشد. به همین دلیل، هیچ کدام از جاودانگان در نبرد با تانوس حضور نیافته و کنار انتقامجویان نجنگیدند. در ضمن، شخصیت‌های اصلی طی قرن‌های گذشته به اختلاف خورده و به همین دلیل، حالا دور از هم زندگی می‌کنند.

اگرچه یک ماه از آغاز اکران گسترده می‌گذرد، تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان می‌خواهند بدانند امکان دانلود فیلم جاودانگان چه زمانی مهیا می‌شود. به هر حال، جدیدترین محصول مارول در بسیاری از کشورها از جمله ایران و عربستان سعودی روی پرده نقره‌ای نیامده و قرار هم نیست بیاید. در نتیجه، مخاطبان ساکن در این مناطق منتظر انتشار دیجیتالی هستند. در پاسخ به سوال مزبور باید گفت دیزنی پلاس اخیرا تاریخ اضافه شدن Eternals به لیست محصولاتش را اعلام کرده است. بر این اساس، مشترکان سرویس استریم از تاریخ ۲۲ دی سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی) می‌توانند پای تماشای فیلم بنشینند. البته احتمال دارد نسخه دیجیتالی مدت کوتاهی قبل از این تاریخ به فضای مجازی آمده و روی سرویس‌های وب سایت‌های دانلود آپلود شوند؛ مانند اتفاقی که برای پیش برای بسیاری از آثار سینمایی رخ داده بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.