دانشجویان بین المللی و سفر به کانادا

[ad_1] تغییراتی که امروز دولت کانادا اعلام کرد در مورد همه مشتریان IRCC اعمال می شود. با نزدیک شدن ترم پاییز ، ما می خواهیم به دانشجویان بین المللی یادآوری کنیم که برای بازگشت یا آمدن به کانادا برای تحصیل باید چه کار کنند. دولت کانادا مزایای اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی فوق العاده ای

کد خبر : 93496
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۳۶
دانشجویان بین المللی و سفر به کانادا

[ad_1]

تغییراتی که امروز دولت کانادا اعلام کرد در مورد همه مشتریان IRCC اعمال می شود. با نزدیک شدن ترم پاییز ، ما می خواهیم به دانشجویان بین المللی یادآوری کنیم که برای بازگشت یا آمدن به کانادا برای تحصیل باید چه کار کنند.

دولت کانادا مزایای اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی فوق العاده ای را که دانشجویان بین المللی برای کانادا به ارمغان می آورند به رسمیت می شناسد و اذعان می کند که مزایایی برای دانشجویانی که تحصیل در کانادا را فراتر از اخذ مدرک یا دیپلم انتخاب می کنند ، وجود دارد.

به همین دلیل است که در طول همه گیری همه گیر ، IRCC تلاش کرده است با ارائه انواع تغییرات موقتی در سیاست ، از جمله اقداماتی که به نفع دانشجویان بین المللی است که از خارج از کشور به صورت آنلاین تحصیل می کنند ، از دانشجویان بین المللی پذیرایی کند.

در عین حال ، سلامت و ایمنی کانادایی ها و کسانی که مایل به تحصیل در اینجا هستند ، اولویت اصلی ما است.

در حالی که بدون شک بسیاری از دانشجویان از شروع یا از سرگیری تحصیلات خود در کانادا هیجان زده خواهند شد ، رعایت دقیق همه اقدامات بهداشت عمومی بسیار مهم است.

در اینجا راهنمای کارهایی که دانش آموزان در سفر به کانادا باید انجام دهند آورده شده است:

افرادی که ممکن است برای تحصیل وارد کانادا شوند

برای اینکه بتوانید به عنوان دانشجو وارد کانادا شوید ، لازم است

  • دارای مجوز تحصیلی معتبر یا معرفی نامه ای باشید که نشان می دهد برای مجوز تحصیل تأیید شده اید
  • در یک موسسه آموزشی تعیین شده با طرح آمادگی COVID-19 که توسط استان یا قلمرو آن تأیید شده است ، شرکت کنید

همچنین مهم است که بررسی کنید آیا محدودیت هایی برای کشور شما وجود دارد که ممکن است بر توانایی شما در سفر تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، دولت کانادا پروازهای خود را از هند تا 21 آگوست 2021 متوقف کرده است.

شما باید برنامه قرنطینه داشته باشید

برنامه های آمادگی موسسات آموزشی تعیین شده برای COVID-19 هدف حفظ سلامت و ایمنی همه دانش آموزان و جامعه اطراف است. این برنامه ها نشان می دهد که چگونه موسسات دوره قرنطینه برای دانشجویان بین المللی را مدیریت می کنند ، از جمله ترتیبات حمل و نقل به محل قرنطینه دانش آموزان و دسترسی به غذا و دارو در دوران قرنطینه آنها.

دانشجوی بین المللی باید در صورتی که در مرز مشخص شود که آنها تمام شرایط لازم برای معافیت از قرنطینه را ندارند ، یک برنامه قرنطینه 14 روزه داشته باشند. هنوز هم اینطور است حتی اگر آنها معتقد باشند که معیارهای لازم را دارند که یک مسافر کاملاً واکسینه شده تلقی شوند.

دانش آموزان باید برای کمک به توسعه برنامه های قرنطینه با موسسه آموزشی تعیین شده خود در تماس باشند از پیش از ورود آنها به کانادابه

اطلاعات مربوط به طرح قرنطینه باید قبل از سفر به کانادا در ArriveCAN ارسال شود.

چه کسی جزو مسافران واکسینه شده به حساب می آید؟

کسانی که کاملاً واکسینه شده اند ممکن است از معافیت از برخی شرایط قرنطینه و آزمایش برخوردار شوند.

برای اینکه واکسن کاملاً در نظر گرفته شود ، مسافران باید سری کامل واکسن COVID-19-یا ترکیبی از واکسن ها-را که توسط دولت کانادا پذیرفته شده است ، حداقل 14 روز قبل از ورود به کانادا دریافت کرده باشند. در حال حاضر ، این واکسن ها توسط Pfizer-BioNTech ، Moderna ، AstraZeneca/COVISHIELD و Janssen (Johnson & Johnson) تولید می شوند.

اگر واکسن متفاوتی دریافت کرده اید ، در حال حاضر به طور کامل در کانادا واکسینه نشده اید.

مسافران باید مدرک واکسیناسیون را به انگلیسی یا فرانسوی (یا ترجمه معتبر سند خود) ارائه دهند. مسافران می توانند واکسن خود را در هر کشوری دریافت کنند ، اما این واکسن باید 1 مورد از 4 واکسنی باشد که توسط Health Canada پذیرفته شده است.

برای واجد شرایط بودن برای معافیت ، مسافران واکسینه شده هنوز باید شرایط آزمایش قبل از ورود و هنگام ورود را داشته باشند ، از جمله آزمایش در 72 ساعت قبل از عزیمت. آنها همچنین باید بدون علامت باشند ، قبل از سفر به کانادا تمام اطلاعات مورد نیاز COVID-19 را به صورت الکترونیکی در ArriveCAN ارسال کنند ، یک سند کاغذی یا دیجیتالی از مدرک واکسیناسیون خود داشته باشند و یک برنامه قرنطینه مناسب داشته باشند.

تغییرات آینده در اقدامات بهداشت عمومی

از 9 آگوست 2021 ، اقدامات جدیدی برای مسافران به کانادا ، از جمله دانشجویان بین المللی اعمال می شود.

این شامل موارد زیر است:

  • حذف الزام 3 شب اقامت مجاز در هتل توسط دولت برای همه مسافران هوایی که وارد می شوند بعد از 12:01 صبح EDT در 9 آگوست 2021. تا آن زمان ، مسافران بدون واکسن که به کانادا پرواز می کردند ، باید 3 شب اقامت در هتل خود را تکمیل کنند و منتظر نتایج آزمایش خود در هنگام ورود باشند.
  • پیاده سازی یک رژیم آزمایش تصادفی نظارتی برای مسافران واکسینه شده کاملاً واجد شرایط ورود به کانادا در فرودگاه های منتخب و گذرگاه های مرزی زمینی در سراسر کانادا. مسافران واکسینه نشده همچنان مشمول آزمایش اجباری در بدو ورود و روز هشتم خواهند بود.
  • اجازه دادن به افرادی که از COVID-19 بهبود یافته اند ، اما همچنان مثبت هستند ، می توانند نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 را روی نمونه ای که گرفته شده ارائه دهند 14 تا 180 روز قبل از ورود به کانادا به عنوان بخشی از شرایط آزمون قبل از ورود.

به روز باشید

برای پیشگیری از شیوع COVID-19 و انواع ویروس ، دولت کانادا همچنان به طور فعال بر وضعیت نظارت می کند و در صورت لزوم در انجام اقدامات بیشتر تردید نخواهد کرد.

دانش آموزان بین المللی که مایل به آمدن به کانادا هستند باید وب سایت ما را برای آخرین تحولات زیر نظر داشته باشند و از راهنمایی های مدرسه خود ، استانی که در آن واقع شده است ، و مقامات محلی پس از ورود آنها پیروی کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.