دامنه‌های NFT Web3 و Metaverse اکنون در Quik․com در دسترس هستند – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است Quik.com دامنه‌های NFT را به عنوان دروازه‌ای برای کاربران ارائه می‌کند تا موجودیت خود را در وب فردا و متاورس تثبیت کنند. طیف گسترده ای از دامنه های سطح بالا، از جمله .metaverse، .web3، .vr، و بسیاری دیگر، در این بازار دامنه NFT، Quik.com در دسترس هستند و به کاربران امکان

کد خبر : 233870
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
دامنه‌های NFT Web3 و Metaverse اکنون در Quik․com در دسترس هستند – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

Quik.com دامنه‌های NFT را به عنوان دروازه‌ای برای کاربران ارائه می‌کند تا موجودیت خود را در وب فردا و متاورس تثبیت کنند. طیف گسترده ای از دامنه های سطح بالا، از جمله .metaverse، .web3، .vr، و بسیاری دیگر، در این بازار دامنه NFT، Quik.com در دسترس هستند و به کاربران امکان می دهند جنبه خلاقانه خود را در وب آینده آشکار کنند.

اولین خود را نعناع کنید دامنه NFT متاورس.

اولین خود را نعناع کنید دامنه Web3.

از آنجایی که صنعت به سرعت در حال گسترش است و همچنین راه های دستیابی به سنتی ترین جنبه های وب و عملیاتی کردن روش کار اینترنت امروزی را گسترش می دهد که باعث گسترش مجازی دنیای مادی نیز می شود. این دامنه ها در درجه اول دروازه ای برای دسترسی کاربران به پیشرفت های تکنولوژیکی به همراه اکوسیستم در حال تکامل Quik هستند که مطمئناً بسیاری از کاربردها و مزایای آینده را برای صاحبان Quik.com معرفی خواهند کرد.

Quik.com همچنین یک بازار دامنه‌های P2P NFT را فراهم می‌کند که در آن کاربران می‌توانند از یک رجیستری که صاحبان دامنه را فهرست می‌کند، ارتباط برقرار کنند، مبادله کنند، و دامنه‌ها را خریداری کنند و ویژگی‌های کلیدی این دامنه‌ها را به مشتریان توضیح دهد – که هر نام منحصربه‌فرد است، زیرا نمی‌توان آن را نام برد. تکرار شده است.

این بازار به افراد اجازه می‌دهد تا برای خرید دامنه‌ای که توسط شخص دیگری ایجاد شده است، با صاحبان و فروشندگان تماس بگیرند و اختیار کامل را به هر دو طرف ارائه می‌دهند. کاربران امن هستند زیرا همه تراکنش‌های سیستم Quik بر اساس پروتکل‌هایی هستند که تراکنش‌های سریع را آسان می‌کنند، مانند اتریوم، ERC-721، ERC-1155، و BEP-721، BEP-1155. این به کاربران استقلال کامل و یک بازار غیرمتمرکز و امن می دهد که در آن می توانند چیزهایی را برای فروش نیز پست کنند.

دامنه های NFT چیست؟

دامنه های سطح بالای سنتی، مانند.com و.gov، مقامات متمرکزی هستند که توسط مقررات ICANN اداره می شوند. در حالی که مصرف کنندگان از نظر فنی مالک دامنه ها هستند، آنها مالک واقعی نیستند زیرا مرجع مرکزی داده های کاربران را نظارت و کنترل می کند. در مقابل، دامنه‌های NFT مانند .metaverse و .web3 که به‌عنوان قراردادهای هوشمند بر روی یک بلاک چین عمومی ایجاد شده‌اند، به مالک استقلال انحصاری می‌دهند و همچنین مالک قانونی هستند.

همانطور که می‌توان ارز دیجیتال را در کیف پول دیجیتال کاربر ذخیره کرد، دامنه‌های غیرقابل تکرار نیز می‌توانند در آنجا ذخیره شوند و از دخالت اشخاص ثالث جلوگیری کرده و کاربر را به عنوان مالک تنها و منحصر به فرد هر دامنه معرفی کنند. علاوه بر این، Quik.com این نام‌ها را بدون هزینه تمدید ارائه می‌دهد و مصرف‌کنندگان را صاحبان قانونی و قانونی دامنه‌های تازه ایجاد شده می‌سازد.

خود حضانت بارزترین ویژگی است، این همان چیزی است که این دامنه ها را از دامنه های متمرکز متمایز می کند. که همچنین دارای مزایای عمده ای است که به شما و محتوای شما در وب نسبت به کاربران سنتی افزایش می دهد.

محتوای وب سایت شما توسط شما کنترل می شود و از آنجایی که هیچ کس دیگری نمی تواند دخالت کند و داده های شما را بگیرد، شما مالک قانونی داده ها و وب سایت هستید. اینها غیرمتمرکز و برای بلاک چین بهینه شده اند، و انتقال داده ها و مجوزها را برای کاربران ساده تر می کند، حتی بدون در نظر گرفتن هیچ مرجع مرکزی.

این اکنون پلتفرمی را ایجاد کرده است که به کاربران استقلال کامل و همچنین روشی بسیار ایمن‌تر و سریع‌تر برای مبادله دارایی‌های دیجیتال و فناوری در سراسر جهان می‌دهد.

شما علاوه بر اینکه مالک دامنه هستید، به عنوان کنترل کننده آن نیز عمل می کنید. وقتی یک وب‌سایت غیرمتمرکز را با استفاده از دامنه‌های .metaverse یا .web3 از Quik.com میزبانی می‌کنید، کاربران به سادگی راهی سریع برای یافتن مکان شما خواهند داشت.

زمانی که کاربر نام دامنه شما مانند maxwallet.metaverse را در یک کیف پول یکپارچه تایپ می‌کند، بلاک چین را جستجو می‌کند، آدرس شما را فورا مکان‌یابی می‌کند و اجازه تراکنش‌ها یا مبادلات ساده را می‌دهد، که صرفاً آدرس‌های رمزنگاری طولانی را بهبود داده و کوتاه کرده است.

این دامنه ها یک جزء کلیدی از وب در حال توسعه را تشکیل می دهند و به عنوان برخی از مهم ترین نوآوری های اولیه آنلاین در نظر گرفته می شوند. اکنون زمان ایده آلی برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و تضمین موجودیت خود در متاورس است. این امر به صنعت متاورس در حال توسعه و غول‌های جهانی دستیابی و نوآوری ابزارهای تحقیق و گسترش این فناوری نسبت داده می‌شود.

دامنه‌های metaverse و web3 در Quik.com به سطحی از شفافیت محتوا دست می‌یابند که علاوه بر ویژگی جذابی که کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کند، دیدی از محتوا به مصرف‌کنندگان می‌دهد. این تصویر واضح‌تر از اینکه آیا وب‌سایت یا کیف پول دارای دارایی، محتوا یا دارایی مربوط به web3 یا متاورس است، ارائه می‌کند.

از آنجایی که دامنه‌های متعددی در Quik.com وجود دارد، مشتریان می‌توانند رابط خلاقانه خود را در وب آینده بدون محدودیت‌ها یا دامنه‌های تک اشغال شده آزاد کنند.

چگونه وب 3 یا دامنه متاورس را دریافت کنیم؟

دامنه‌های وب 3 و متاورس انحصاری Quik.com به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت و به سادگی یک وب غیرمتمرکز ایجاد کنند که تمامی تراکنش‌های مرتبط با وب آینده را با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد یک وب غیرمتمرکز یا تغییر فرآیند آدرس کیف پول پر زحمت، تسهیل می‌کند. برای دریافت دامنه web3 یا metaverse خود، کافی است چند مرحله ساده را دنبال کنید.

پیمایش از طریق Quik.com:

با جستجوی Quik.com در مرورگر خود می توانید وارد اکوسیستم Quik شوید. این رابط TLD های ارائه شده توسط Quik.com را نمایش می دهد تا بتوانید دامنه NFT خود را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است بخواهد ویژگی metaverse خود را در دامنه ای مانند popcorntoday.metaverse قرار دهد تا یافتن آن را برای سایر کاربران و همچنین خودشان آسان تر کند. این به کاربران این امکان را می دهد که به جای الگوریتم های پیچیده یا اعداد تصادفی، یک نام آسان برای به خاطر سپردن را جستجو کنند و هر کسی که به دنبال دسترسی به سطح شما باشد مستقیماً به ویژگی متاورس شما منتقل می شود.

کاربرانی که می خواهند یک وب سایت وب 3 را میزبانی کنند یا دارای ویژگی مبتنی بر وب 3 هستند، به سادگی باید همین رویکرد را دنبال کنند و دامنه وب 3 مربوطه را در Quik.com انتخاب کنند.

به عنوان مثال، کاربر می خواهد یک وب سایت محتوا را در web3 آپلود کند. Quik.com یک دامنه محبوب NFT .web3 را می فروشد که شبیه به web3 است و همچنین به افراد امکان می دهد محتوای موجود در وب سایت های دارای دامنه .web3 مانند myanime.web3 را تشخیص دهند. این امر باعث می شود تا کاربران بتوانند محتوای شما را پیدا کنند و همچنین به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

هنگامی که کاربران دامنه خود را در Quik.com ضرب می کنند، اکوسیستم Quik دیگر به دامنه دسترسی یا کنترلی بر آن ندارد و نمی تواند هیچ محدودیتی برای کاربران اعمال کند، و به کاربران اجازه می دهد تا ادعای حاکمیت غیرمتمرکز و فضایی را داشته باشند که در آن می توانند هر طور که می خواهند گشت و گذار کنند و قانونی کسب کنند. مالکیت.

برخلاف آنچه بسیاری از کاربران با ارزهای دیجیتال تجربه کردند، اکنون زمان ایده‌آلی برای افراد است که دامنه NFT، وب 3 و فناوری متاورس را در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی است به دست آورند و از آن استفاده کنند.

اکنون به Quik.com مراجعه کنید

به گروه تلگراف کویک بپیوندید – https://t.me/quikcom

Quik را در CMC دنبال کنید – https://coinmarketcap.com/currencies/quik

درباره Web5 بیشتر بیاموزید – https://fifthweb.com

Quik را در اینستاگرام دنبال کنید – https://www.instagram.com/quikdotcom/

درباره دامنه های Metaverse بیشتر بدانید – https://metatelegraph.com/metaverse-domains-how-to-buy-faq/

Quik را در توییتر دنبال کنید – https://twitter.com/quikdotcom


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.