دامنه‌های متاورس با پخش زنده در Quik.com – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است Quik.com، درگاهی برای متاورس بهینه سازی شده برای web3، دانش دست اول .metaverse، .vr، .web3، و بسیاری دیگر از دامنه های سطح بالا را به مسابقه web3 می آورد. این دامنه‌ها در Quik.com بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند و به‌عنوان یک دارایی در کیف پول دیجیتال کاربر ذخیره می‌شوند

کد خبر : 225139
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
دامنه‌های متاورس با پخش زنده در Quik.com – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

Quik.com، درگاهی برای متاورس بهینه سازی شده برای web3، دانش دست اول .metaverse، .vr، .web3، و بسیاری دیگر از دامنه های سطح بالا را به مسابقه web3 می آورد.

این دامنه‌ها در Quik.com بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند و به‌عنوان یک دارایی در کیف پول دیجیتال کاربر ذخیره می‌شوند و در صورت تمایل مالک، نگهداری، فروخته یا حتی مبادله می‌شوند.

این ویژگی ها آنها را از دامنه های سنتی جدا می کند زیرا تحت کنترل متمرکز نیستند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تداخل شخص ثالث را رد کنند و حریم خصوصی را نسبت به مالکیت داده‌ها ایمن کنند.

کاربران باید کیف پول دیجیتال خود را به اکوسیستم Quik پیوند دهند تا این دامنه ها را به دست آورند و دامنه های سطح بالا را ارائه دهند. ضرب کردن را می توان به راحتی از طریق Quik.com انجام داد، اما همچنین مستلزم بررسی عمیق بازار و مؤلفه های سودمند آینده نگرانه است.

در حالی که نژاد هنوز جوان است، بسیاری در تلاش برای توسعه در وب 3 هستند. اگر دامنه جدید تولید شده شما دارای ویژگی های استثنایی است که می تواند مورد تقاضا باشد، در حال حاضر در راه رسیدن به سود قابل توجهی هستید.

دامنه های Web3 به طور گسترده در Quik.com در دسترس هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دامنه‌ها این است که شما را قادر می‌سازد تا یک وب‌سایت غیرمتمرکز را در وب میزبانی کنید و علاوه بر پیشرفت‌های فن‌آوری در این بخش، مزایای متعددی را نیز ارائه می‌دهد.

آیا دامنه های غیرمتمرکز به هیچ وجه با دامنه های معمولی متفاوت است؟

دامنه های سنتی بر روی شبکه های متمرکزی ساخته می شوند که توسط کاربر اداره می شود و متعلق به شخص ثالث است. حتی اگر ممکن است حقوق مدیریت و کلیدهای دسترسی به وب سایت را داشته باشید، داده ها توسط شرکت سومی که وب متمرکز را مدیریت می کند کنترل می شود.

دامنه های سنتی با دامنه های غیرمتمرکز تفاوت زیادی دارند. یک دامنه سنتی از حل و فصل اختلاف متمرکز استفاده می کند. شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته (ICANN) تمام دامنه‌های سنتی را مدیریت می‌کند. نام های دامنه یکسان، مکانیسم های حل اختلاف متمرکز و سیاست های حل اختلاف را برای مدیریت وب سایت های سنتی ارائه می دهد.

دامنه های غیرمتمرکز به کاربر این امکان را می دهد که یک وب سایت غیرمتمرکز را میزبانی کند. همچنین به شما امکان می دهد وب سایت را بدون دخالت شخص ثالث کنترل و مدیریت کنید. برای تخریب وابستگی و مقررات ICANN.

اقدامات امنیتی توسط وب سایت های غیرمتمرکز بالا است زیرا آنها فناوری بلاک چین را تحسین می کنند. وب در حال تکامل به سمت وب 3 با چرخش غیرمتمرکز با تمرکز بر اختیارات و حقوق کاربر است.

بازار هنوز در مراحل اولیه است. در حالی که بسیاری از تلاش‌ها برای ایمن‌سازی دامنه‌های ممتاز برای میزبانی وب‌سایت غیرمتمرکز در وب 3، اکنون زمان ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاران است تا سبد سهام خود را افزایش دهند و شرکت‌هایی را در وب راه‌اندازی کنند.

Quik.com TLD هایی را با پسوندهایی مانند متاورس، واقعیت مجازی، web3 و بسیاری دیگر ارائه می دهد که به سرعت شهرت و شهرت پیدا می کنند و به دلیل افزایش تقاضا به زودی وب را در اختیار خواهند گرفت.

Quik.com

دامنه های موجود در Quik.com به کاربران خود مالکیت انحصاری هر دارایی دیجیتال جفت شده با دامنه را ارائه می دهند. دامنه‌هایی مانند .metaverse و .vr دامنه‌های سطح بالایی در بلاک چین اتریوم هستند و برای دسترسی زودهنگام در Quik.com در دسترس هستند.

ماهیت متمایز و ویژگی های برجسته این دامنه ها از شبیه سازی یا کپی شدن آنها پس از ثبت جلوگیری می کند. این دامنه های غیرمتمرکز همچنین می توانند برای مدیریت وب سایت های غیرمتمرکز برای ترغیب کاربران به استفاده از web3 استفاده شوند.

اکوسیستم Quik به سرعت در حال توسعه است، و برای مشتریان quik.com که دارای دامنه های web3 هستند، هنوز چیزهای زیادی برای کشف و معرفی وجود دارد. همچنین به کاربر اجازه دسترسی به وب و متاورس در حال توسعه داده می شود. متاورس و وب 3 به هم مرتبط هستند.

پسوندهای metaverse domains، domain VR، web3 domains، chain domains و بسیاری دیگر در Quik.com موجود هستند. با توجه به مراحل اولیه web3، تعداد کمی از کاربران هنوز از ماهیت سودآوری این دامنه ها آگاه هستند.

مزایای استفاده از دامنه در Quik.com

سازمان های تجاری و فنی در حال دریافت دامنه هایی برای میزبانی وب سایت های غیرمتمرکز هستند. به دست آوردن یک دامنه وب 3 برای شما مزیتی در رقابت به ارمغان می آورد در حالی که سایر نهادها در حال مبارزه برای به دست آوردن دامنه هایی در طرف دیگر آنچه قبلاً دارید، هستند.

سازمان‌های فناوری برای متمایزترین نام‌های دامنه رقابت می‌کنند تا خود را در وب با دامنه‌ای غیرمتمرکز تثبیت کنند و بر بازار تسلط پیدا کنند. اگر یک وب سایت غیرمتمرکز با استفاده از دامنه متاورس بسازید، می توانید مطالبی را در وب منتشر کنید.

کاربران می توانند به سرعت محتوای شما را پیدا کنند زیرا دامنه شما به یک TLD متصل است و یک توسعه متاورس، اینترنت آینده است، جایی که محتوا در آن منتشر می شود.

دامنه های سطح بالا در Quik.com

  • متاورس
  • vr
  • .web3
  • .زنجیر
  • .من
  • .نشانی
  • .خسته
  • شیب

شما می توانید وب سایت غیرمتمرکز خود را با استفاده از این نام ها در وب 3 میزبانی کنید، یا می توانید از آنها برای دسترسی به متاورس استفاده کنید. هر دامنه دارای کیفیت متمایزی است، بنابراین هر سرمایه گذار فناوری باید با 9 TLD ارائه شده در Quik.com آشنا باشد.

آنها به دلیل دانش و تجربه خود در زمینه فنی به سرعت در حال گسترش مشتاق هستند تا با سرمایه گذاری در این حوزه ها به عنوان دارایی، سبد خود را گسترش دهند.

هنگامی که صاحب یک دامنه هستید، برای تمام فروش هایی که با استفاده از دامنه شما انجام می شود، 5 تا 7 درصد کارمزد دریافت می کنید. اگرچه تفاوت هایی در نحوه استفاده از دامنه شما در اکوسیستم Quik و فناوری در حال توسعه آن وجود دارد.

چگونه یک دامنه در Quik.com برش دهیم؟

قبل از استخراج دامنه، ابتدا باید کیف پول دیجیتال خود را به اکوسیستم Quik متصل کنید. هنگامی که کیف پول دیجیتال شما متصل می شود، به شما امکان می دهد تراکنش ها را مدیریت کرده و دامنه خود را ضرب کنید.

Quik.com را برای دامنه ای که می خواهید بخرید بررسی کنید. در صورت موجود بودن دامنه، می‌توانید تراکنش را از طریق کیف پول دیجیتال خود تأیید و انجام دهید.

با این حال، اگر دامنه خاصی که می‌خواهید ثبت کنید در دسترس نباشد، به این معنی است که کاربر دیگری قبلاً آن را خریداری کرده است. با مذاکره با کاربر در بازار Quick P2P، می توانید دامنه را از آنها خریداری کنید.

دامنه ای که به دست می آورید می تواند برای ایجاد یک وب سایت غیرمتمرکز استفاده شود یا همچنین می تواند به عنوان دارایی ذخیره شود. سرمایه گذاری در دامنه در Quik.com نشان دهنده سرمایه گذاری در web3، آینده اینترنت و متاورس است.

این سرمایه‌گذاری با پتانسیل‌های بکر و جواهرات پنهان فراوان، سرشار از پتانسیل است.

اکنون به Quik.com مراجعه کنید

به گروه تلگراف کویک بپیوندید – https://t.me/quikcom

Quik را در CMC دنبال کنید – https://coinmarketcap.com/currencies/quik

درباره دامنه های NFT بیشتر بیاموزید – https://metatelegraph.com/metaverse-domains-how-to-buy-faq/

Quik را در اینستاگرام دنبال کنید – https://www.instagram.com/quikdotcom/

Quik را در توییتر دنبال کنید – https://twitter.com/quikdotcom


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.