داستان ظهور و سقوط «نوکیا»

[ad_1] شرکت ربیت فیلمز (Rabbit Films) پروژه ساخت یک سریال ۶ بخشی به نام Mobile ۱.۰ را کلید زده است که داستان ظهور ناگهانی و تبدیل شرکت نوکیا به تولیدکننده اول گوشی‌های موبایل در جهان و سقوط بزرگ آن را روایت می‌کند.    این سریال در فنلاند و آمریکا فیلمبرداری می‌شود و اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به

کد خبر : 48015
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
داستان ظهور و سقوط «نوکیا»

[ad_1]

شرکت ربیت فیلمز (Rabbit Films) پروژه ساخت یک سریال ۶ بخشی به نام Mobile ۱.۰ را کلید زده است که داستان ظهور ناگهانی و تبدیل شرکت نوکیا به تولیدکننده اول گوشی‌های موبایل در جهان و سقوط بزرگ آن را روایت می‌کند.   

این سریال در فنلاند و آمریکا فیلمبرداری می‌شود و اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی به دو زبان انگلیسی و فنلاندی از سرویس پخش اینترنتی سی ‌مور (C More) پخش خواهد شد.

Mobile ۱.۰ اولین روایت از این داستان است که شرکت فنلاندی نوکیا چگونه از یک کسب و کار کوچک به یک مهره جهانی در صنعت تلفن‌های همراه تبدیل شد و برندهای بزرگ و شناخته شده این صنعت را شکست داد. این سریال براساس تحقیقات گسترده و مصاحبه با مهره‌هایی که در تاریخ این شرکت نقش داشتند، ساخته می‌شود. اولین فصل این سریال روی سالهای ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۰ تمرکز خواهد داشت که فناوری ساخت گوشی‌های همراه هنوز نوپا بود.

ماریت لالی کارگردان برجسته فنلاندی که جایزه معتبر یوسی را در کارنامه هنری خود دارد، نویسندگی و کارگردانی سریال Mobile ۱.۰ را برعهده دارد و تینا پسونن و مینا هاپکیلا تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

لالی درباره این سریال می‌گوید: پشت روایت معروف درباره نوکیا، داستان‌های گفته نشده درباره افرادی وجود دارد که با عشقی که به کارشان داشتند، دستیابی به یک موفقیت بزرگ را ممکن کردند. اما همزمان شکست‌های شخصی و لحظات یاس و ناامیدی هم وجود داشت. حالا با گذشت ۳۰ سال از برقراری اولین تماس GSM، براساس روایتهای دست اول از آنهایی که از نزدیک در پیشرفت نوکیا نقش داشتند، می‌توانیم داستان کامل اتفاقات خارق العاده‌ای که پشت اوج‌گیری و سقوط بزرگ این شرکت بود را تعریف کنیم.

مینا هاپکیلا نیز می‌گوید: این سریال یک داستان حماسی است درباره آن که چگونه یک شهر و یک شرکت فنلاندی کوچک آن قدر رشد کرد که به بزرگترین تامین کننده تلفن همراه تبدیل شود، تامین‌کننده‌ای که به معنای واقعی کلمه زندگی همه‌مان را متحول کرد.

۵۸۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.