داستان ساختگی در پشت صحنه «خندوانه»!

شنبه‌شب قسمت اول مجموعه «حالا برعکس» از شبکه نسیم روی آنتن رفت. این مجموعه اتفاقات پشت ‌صحنه برنامه «خندوانه» را نشان می‌دهد، منتهی با این تفاوت که برای متفاوت‌تر شدن آن، همه اتفاقات مستند و واقعی نیست و بسیاری از ماجراهایی که در پشت صحنه برنامه می‌بینیم، برای «حالا برعکس» ساخته شده است. ایده جدید

کد خبر : 68804
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
داستان ساختگی در پشت صحنه «خندوانه»!



شنبه‌شب قسمت اول مجموعه «حالا برعکس» از شبکه نسیم روی آنتن رفت. این مجموعه اتفاقات پشت ‌صحنه برنامه «خندوانه» را نشان می‌دهد، منتهی با این تفاوت که برای متفاوت‌تر شدن آن، همه اتفاقات مستند و واقعی نیست و بسیاری از ماجراهایی که در پشت صحنه برنامه می‌بینیم، برای «حالا برعکس» ساخته شده است. ایده جدید گروه «خندوانه» در قسمت اول چه کیفیتی داشت و در «حالا برعکس» چه گذشت؟

یک پشت صحنه متفاوت

قسمت اول «حالا برعکس» اتفاقات پشت صحنه قسمتی از برنامه را نشان می‌داد که چهارشنبه 29 اردیبهشت با حضور حامد همایون روی آنتن رفته بود. همان طور که اشاره کردیم، بیشتر اتفاقاتی که در این مجموعه نشان داده شد واقعی نبودند. تماس با «حامد همایون» برای دعوت از او در برنامه و اتفاقاتی که در راه رسیدن به استودیو برای این خواننده رخ داد، ویژه مجموعه «حالا برعکس» تصویربرداری شده بود. به استثنای افرادی مانند هومن شاهی، مهدی شاه‌حسینی و امین اصلانی، تعدادی از افرادی که به عنوان عوامل پشت صحنه در «حالا برعکس» حضور داشتند، نیز عوامل واقعی «خندوانه» نبودند. محمود کریمی که در مقام گزارشگر با «خندوانه» همکاری می‌کرد، در «حالا برعکس» هم به عنوان گزارشگر حضور دارد و صدای او شنیده می‌شود. پشت صحنه «خندوانه» سیر داستانی دارد و ماجراهای بامزه‌ای برای آن ساخته شده، این ایده به خودی خود جالب و جدید است، اما ایده کاملا به بار ننشسته است. با توجه به آن چه در قسمت اول دیدیم، از طرفی بعضی اتفاقات «حالا برعکس» بامزه نیستند و نمی‌توان آن را مجموعه‌ای کمدی دانست، از طرف دیگر ساختگی بودن اتفاقات باعث می‌شود چیز جدیدی از آن چه که در حقیقت، در پشت صحنه «خندوانه» می‌گذرد، به مخاطب نشان داده نشود و ممکن است جذابیت اش را برای مخاطب کم کند. هنوز نمی‌دانیم قسمت‌های بعدی این مجموعه چه کیفیتی خواهد داشت، اما با این شیوه، بعید است بتواند توجه مخاطبان را جلب کند.

بازی حامد همایون در نقش خودش

یکی از موضوعاتی که در خبرهای مربوط به «حالا برعکس» آمده بود، حضور حامد همایون به عنوان بازیگر در این مجموعه بود. گفتیم قسمت اول این مجموعه مربوط به برنامه‌ای بود که حامد همایون مهمان «خندوانه» شده و قطعه‌ای را اجرا کرده بود، بنابراین در نقش خودش به عنوان یک خواننده در «حالا برعکس» حضور داشت. خواننده‌ای که در راه رفتن به برنامه «خندوانه» دردسرهایی برایش به وجود می‌آید. معلوم نیست قسمت‌های بعدی چه اتفاقی می‌افتد، اما لازم نبود او در قسمت اول کار سختی انجام دهد، همایون نقش خودش را بازی می‌کرد و حضور راحت و نسبتا مسلطی جلوی دوربین داشت.

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.