داستان دنباله‌های Justice League منتشر شد

[ad_1] زک اسنایدر نویسنده و کارگردان آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود تایید کرد داستان دنباله‌های Justice League هم اکنون آماده است. پس از اینکه مارول با Marvel Cinematic Universe به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یافت، وارنر و دی‌سی فیلمز از زک اسنایدر (Zack Snyder) خواستند یک دنیای مشترک بر اساس کمیک بوک‌های دی‌سی بسازد؛

کد خبر : 54799
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
داستان دنباله‌های Justice League منتشر شد

[ad_1]

زک اسنایدر نویسنده و کارگردان آمریکایی در بخشی از مصاحبه اخیر خود تایید کرد داستان دنباله‌های Justice League هم اکنون آماده است.

پس از اینکه مارول با Marvel Cinematic Universe به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یافت، وارنر و دی‌سی فیلمز از زک اسنایدر (Zack Snyder) خواستند یک دنیای مشترک بر اساس کمیک بوک‌های دی‌سی بسازد؛ دنیای مشترکی که امروزه با نام DC Extended Universe شناخته می‌شود. اسنایدر در ابتدا Man of Steel را ساخت و سپس Batman v Superman: Dawn of Justice را جلوی دوربین برد. دو سال بعد، وظیفه کارگردانی Justice League را بر عهده گرفت که از لحاظ داستانی اثر بسیار مهمی به شمار می‌رفت. پنجمین اثر DCEU قرار بود قسمت اول یک سه‌گانه باشد که در آن اتفاقات حائز اهمیتی رخ داده و آینده دنیای مشترک را شکل می‌دهد.

در حالی که مدت زیادی تا اتمام Justice League نمانده بود، زک اسنایدر مجبور شد پروژه را ترک کند؛ زیرا دخترش خودکشی کرده بود و خانواده‌اش شرایط مساعدی نداشتند. در پی این اتفاق، جاس ویدون (Joss Whedon) از سوی وارنر به عنوان کارگردان جایگزین انتخاب شد. او که نظر مثبتی نسبت به فیلمنامه اسنایدر نداشت، بسیاری از بخش‌های مهم داستان را تغییر داد. اگرچه طرفداران از نتیجه کار راضی نبودند، وارنر و دی‌سی فیلمز ترجیح دادند آثار بعدی DC Extended Universe بر اساس نسخه سینمایی لیگ عدالت پیش بروند، نه داستانی که اسنایدر قصد روایتش را داشت. حالا که نسخه اصلی JS عرضه شده، گروهی از علاقه‌مندان به دنبال ساخت قسمت‌های دوم و سومش هستند.

زک اسنایدر اخیرا مصاحبه‌ای را با کانال یوتیوب It’s Gone Viral انجام داد و در جریان آن، تایید کرد داستان دنباله‌های Justice League آماده است. او گمانه‌زنی‌هایی را تایید کرده و گفت لوئیس لین حامله بوده و فرزندش نقش بسیار مهمی را در در آینده ایفا خواهد کرد. It’s Gone Viral، تنها مرجعی نیست که اسنایدر طی هفته‌های گذشته با آن مصاحبه داشته است. او در گفتگو با وب سایت Uproxx تاکید کرد به خاطر ساخت Zack Snyder’s Justice League احساس پشیمانی نمی‌کند اما وارنر کاری کرد که تکمیل فیلم برایش مانند یک شکنجه باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.