داستان الهام بخش آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

[ad_1] با آریا پرمانا، یک کودک از اندونزی که عنوان چاق ترین کودک جهان را دارد، آشنا شوید. چندی پیش، آریا 421 پوند (191 کیلوگرم) وزن داشت. او حتی مجبور شده بود بیرون از خانه و در استخر دوش بگیرد. با وجود این که آریا به عنوان “چاق ترین کودک جهان” شناخته می‌شود، اما ثابت

کد خبر : 394792
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
داستان الهام بخش آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

[ad_1]

آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

با آریا پرمانا، یک کودک از اندونزی که عنوان چاق ترین کودک جهان را دارد، آشنا شوید. چندی پیش، آریا 421 پوند (191 کیلوگرم) وزن داشت. او حتی مجبور شده بود بیرون از خانه و در استخر دوش بگیرد. با وجود این که آریا به عنوان “چاق ترین کودک جهان” شناخته می‌شود، اما ثابت کرد که سختکوشی و داشتن هدف می‌تواند منجر به دستاوردهای بزرگ شود. حالا بیایید داستان الهام بخش آریا پرمانا را با هم بخوانیم.

عنوان “چاق ترین کودک جهان” متعلق به آریا پرمانا است

آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

آریا پرمانا در سن 16 سالگی هر روز پنج وعده غذایی که شامل برنج، ماهی، گوشت، سوپ سبزیجات و یک سوپ سنتی سویا می‌شد، می‌خورد. این مقدار غذا که آریا می‌خورد، برای دو بزرگسال متوسط کافی بود.

آریا به دلیل وزن بیش از حدش با چالش‌های زیادی رو به رو بود، مثلا او نمی‌توانست مدرسه برود زیرا هنگام راه رفتن دچار نفس تنگی می‌شد. علاوه بر این، یافتن سایز مناسب او چالش دیگری بود که آریا پرمانا با آن‌ها رو به رو بود، به طوری که مجبور بود یک لباس را بارها و برای مدت طولانی بپوشد.

در نهایت، او تصمیم شجاعانه ای برای تغییر اوضاع گرفت

آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

آریا پرمانا پس از این که تصمیم گرفت لاغر شود، وزنش را از 421 پوند (191 کیلوگرم) به 183 پوند (83 کیلوگرم) رساند. این دستاورد باورنکردنی با انتخاب یک سبک زندگی سالم باعث الهام به دیگران هم شد.

با این حال پرمانا در این مسیر تنها نبود، آده پدرش که مربی خصوصی او به حساب می‌آید، کسی بود که به او کمک کرد تا اهمیت فعالیت بدنی و پیروی از رژیم غذایی متعادل و سالم را درک کند.

آریا برای خیلی ها نماد امید شده است

آریا پرمانا؛ چاق ترین کودک جهان

به گفته پدرش، آریا قبل از این که اشتهایش چند برابر شود، 187 پوند یا (85 کیلوگرم) وزن داشت و با خوردن غذاهای پرکالری وزنش نزدیک به 200 کیلوگرم رسید. با این حال وقتی تصمیم گرفت لاغر شود، با حفظ روحیه‌اش توانست خیلی زود وزنش را کم کند. او حتی توانسته نمادی از امید و الهام برای بزرگسالی باشد که از خود می‌پرسند: “وقتی این نوجوان توانسته وزن کم کند، پس چرا من نمی‌توانم؟”

این نوجوان 16 ساله با پیروی از یک برنامه تمرینی دقیق، یک رژیم غذایی مغذی و مراقبت های پزشکی، کاری شگفت انگیز انجام داد. به گفته آده سومانتری، پدر آریا، موفقیت پسرش در کاهش وزن شامل ترکیبی از مراقبت‌های پزشکی، برنامه ورزشی اختصاصی و یک رژیم غذایی سالم می‌شود.

آریا قبلا می‌توانست تنها چند دقیقه بایستد، اما حالا می‌تواند با دوستانش فوتبال بازی کند. همچنین او می‌تواند کمتر غذا بخورد، به مدرسه برود و با دوستانش بازی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.