داروغه‌زاده: روحانی نتوانست از هنرمندان در برابر هجمه بخشی از حاکمیت، حمایت کند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم داروغه‌زاده، سینماگر و دبیر سه دوره از جشنواره فیلم فجر، در کلاب هاوس خبرآنلاین که امشب (یکشنبه ۶تیر) برگزار شد، از دلیل قهر دو سه ساله سلبریتی‌ها و هنرمندان با سیاست، سخن گفت.  داروغه‌زاده در آغاز صحبت‌هایش گفت: «درباره انتخابات اخیر باید اشاره کنم که هنرمندها به عنوان بخشی

کد خبر : 71351
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
داروغه‌زاده: روحانی نتوانست از هنرمندان در برابر هجمه بخشی از حاکمیت، حمایت کند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم داروغه‌زاده، سینماگر و دبیر سه دوره از جشنواره فیلم فجر، در کلاب هاوس خبرآنلاین که امشب (یکشنبه ۶تیر) برگزار شد، از دلیل قهر دو سه ساله سلبریتی‌ها و هنرمندان با سیاست، سخن گفت. 

داروغه‌زاده در آغاز صحبت‌هایش گفت: «درباره انتخابات اخیر باید اشاره کنم که هنرمندها به عنوان بخشی از جامعه، مثل بسیاری دیگر از افراد، در انتخابات شرکت نکردند و به شکل طبیعی می‌توان این را توضیح داد.»

او با اشاره به دلسرد شدن چهره‌های هنری از حمایت دولت روحانی، گفت: «شاید هنرمندان از دولت آقای روحانی خیری ندیدند، آقای روحانی حداقل در حوزه سینما در مواجهه هنرمندان با افراد و نهادهای دیگر، نتوانست خیلی به آن‌ها کمکی کند. خیلی از سینماگران مجوز نگرفتند و دولت هم نتوانست کمکی در این زمینه انجام دهد. همچنین هنرمندان بسیاری مورد هجمه رسانه‌ای سازمان‌دهی شده قرار گرفتند و برخی دیگر نیز شکست در انتخابات ۱۳۹۶ را سر هنرمندان تلافی کردند و این یک پروژه‌ای شد تا هنرمندان در هیچ انتخاباتی از هیچ کاندیدی حمایت نکنند. از یاد نبریم سال ۱۳۹۲، خانه سینما از آقای روحانی حمایت کرد و تاثیر مهمی در پیروزی آقای روحانی داشت.»

داروغه‌زاده درباره دلیل اصلی جدایی سلبریتی‌ها از سیاست در سال‌های اخیر گفت: «برآیند مدیریت آقای روحانی به شکلی نبود که هنرمندان احساس کنند برای آن‌ها نفعی داشته است. بخشی از حاکمیت هم که تصور می‌کرد حضور اهالی هنر در انتخابات، علیه جناح‌شان است، کاری کرد که آن‌ها در انتخابات حضور نداشته باشند.»

۵۷۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.