دارندگان مجموعه دیجیتال به گرفتن وام با استفاده از NFT به عنوان وثیقه ادامه می دهند – بلاک چین بیت کوین نیوز

در حالی که کلکسیون های توکن غیر قابل تعویض (NFT) در 12 ماه گذشته به یک کالای داغ تبدیل شده اند، تعدادی از دارندگان NFT در مقابل NFT خود وام می گیرند. در این ماه، پروژه ای به نام Nftfi تا کنون 25.6 میلیون دلار وام NFT تسهیل کرده است و ماه گذشته بازار وام

کد خبر : 209229
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
دارندگان مجموعه دیجیتال به گرفتن وام با استفاده از NFT به عنوان وثیقه ادامه می دهند – بلاک چین بیت کوین نیوز


در حالی که کلکسیون های توکن غیر قابل تعویض (NFT) در 12 ماه گذشته به یک کالای داغ تبدیل شده اند، تعدادی از دارندگان NFT در مقابل NFT خود وام می گیرند. در این ماه، پروژه ای به نام Nftfi تا کنون 25.6 میلیون دلار وام NFT تسهیل کرده است و ماه گذشته بازار وام نزدیک به 50 میلیون دلار وام NFT را ثبت کرد.

وام دهی و استقراض NFT به رشد خود ادامه می دهد

NFTها در سال گذشته به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده اند و مورد استفاده از فناوری بلاک چین محبوب هستند. اگرچه در زمان‌های اخیر در بحبوحه رکود بازار کریپتو، فروش کاهش یافته است، NFT‌ها همچنان با قیمت صدها هزار و حتی میلیون‌ها دلار در هر مجموعه دیجیتالی فروخته می‌شوند. علاوه بر فروش و حراج NFT، صاحبان NFT نیز مجموعه های دیجیتال خود را برای دسترسی به نقدینگی وام می دهند. به عنوان مثال، یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (defi) به نام Nftfi از زمان آغاز به کار بازار، 185.4 میلیون دلار حجم وام انباشته داشته است.

دارندگان مجموعه دیجیتال با استفاده از NFT به عنوان وثیقه به گرفتن وام ادامه می دهند

در هفته گذشته، بازار همتا به همتا برای وام های دارای وثیقه NFT چهار وام به قیمت بیش از 100 هزار دلار یا بیشتر ثبت کرد. در 16 می، Bored Ape Yacht Club (BAYC) 7813 برای وام 100 هزار دلاری و Autoglyph 231 برای وام 200 هزار دلاری در 12 می استفاده شد. BAYC 6276 برای وام 150 هزار دلاری در 10 می استفاده شد و BAYC مالک 371 روز قبل توانست 115 هزار دلار وام برای NFT دریافت کند. بر اساس آمار Dune Analytics، Nftfi تاکنون در این ماه 25.6 میلیون دلار وام NFT تسهیل کرده است. Nftfi همچنین با شرکت های بلاک چین Flow و Animoca Brands شریک است.

رقابت وام دهی NFT

Nftfi تنها پلتفرم وام دهی NFT در بلوک نیست، زیرا موارد دیگری مانند Arcade، Nexo.io و Drops وجود دارد. آمارها نشان می دهد که بازار وام Drops 6,746,515 دلار وام را تسهیل کرده است. Arcade 17.8 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند Pantera Capital، Franklin Templeton Investments، Castle Island Ventures و Protofund جمع آوری کرده است. رقیب دیگر بازار وام NFT همتا به همتا Flowty است که بر روی شبکه بلاک چین Flow ساخته شده است. فلوتی در اولین دور سرمایه گذاری شرکت از دو سرمایه گذار اصلی و در مجموع 23 دلار 4.5 میلیون دلار جمع آوری کرد.

Nftfi دارای طیف گسترده‌ای از NFT و مجموعه‌ای از مجموعه‌های کلکسیونی دیجیتال با چیپ آبی است. به عنوان مثال، نام‌های ENS، دامنه‌های غیرقابل توقف، Axies، Doodles، Sanbox land، Otherdeeds، Hashmasks، Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape Yacht Club (MAYC) وجود دارد. اخیراً این پلتفرم قرارداد هوشمند قدیمی خود (Nftfi V1) را در 4 آوریل 2022 لغو کرد و یک قرارداد هوشمند جدید به نام Nftfi V2 راه اندازی کرد. به گفته پورتال وب، Chainsecurity و Halborn قرارداد هوشمند V2 این پلتفرم را حسابرسی کردند.

برچسب ها در این داستان

برندهای Animoca، Arcade، axies، Blockchain، وام های بلاک چین، Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Doodles، drops، نام های ENS، Flowty، Hashmasks، Marketplace، Nexo.io، nft، وام گیرندگان NFT، وام دهندگان NFT، وام های NFT، NFT، NFT ها، توکن های غیر قابل تعویض، Otherdeeds، Peer-to-Peer، Sanbox land، قرارداد هوشمند، دامنه های غیرقابل توقف

نظر شما در مورد افرادی که NFT های خود را برای وثیقه برای گرفتن وام قرض می دهند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.