دارایی های کبود بریتانیا از چشم انداز تیره و تار بودجه هانت مهلت چندانی ندارند

[ad_1] هانت از یک رشته افزایش مالیات و هزینه های عمومی سخت تر در یک برنامه سخت خبر داد که پس از طرح نخست وزیر سابق لیز تراس برای کاهش مالیات بدون بودجه، ضربه ای به شهرت مالی کشور وارد کرد. این اقدامات در روزهای اخیر به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته بود و

کد خبر : 282125
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
دارایی های کبود بریتانیا از چشم انداز تیره و تار بودجه هانت مهلت چندانی ندارند

[ad_1]

هانت از یک رشته افزایش مالیات و هزینه های عمومی سخت تر در یک برنامه سخت خبر داد که پس از طرح نخست وزیر سابق لیز تراس برای کاهش مالیات بدون بودجه، ضربه ای به شهرت مالی کشور وارد کرد.

این اقدامات در روزهای اخیر به طور گسترده مورد توجه قرار گرفته بود و بنابراین سرمایه‌گذاران با آرامش نسبی واکنش نشان دادند – این تضاد شدید با پیامدهای برنامه مالی 23 سپتامبر تراس، که اوراق استرلینگ و اوراق قرضه بریتانیا را با مشکل مواجه کرد.

اما برای بسیاری از سرمایه‌گذاران، اطلاعیه‌های مربوط به هزینه‌ها و مالیات‌های روز پنج‌شنبه تنها چیزی را که مدت‌ها از آن می‌ترسیدند برجسته کرد – اینکه استقراض دولت بالا باقی خواهد ماند و اقتصاد ضعیف خواهد بود.

مارک داودینگ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در BlueBay Asset Management، گفت که سیگنال دفتر مسئولیت بودجه (OBR)، ناظر مستقل مالی بریتانیا، در مورد کاهش استانداردهای زندگی به ویژه نگران کننده است.

داودینگ، که به نظارت بر دارایی های حدود 92 میلیارد دلار کمک می کند، گفت: «این به عنوان یادآور وضعیت بسیار سختی است که اقتصاد بریتانیا در آن قرار گرفته است.

ظاهراً ما در شرایطی هستیم که چشم انداز تورم هنوز بسیار نگران کننده است و در عین حال چشم انداز رشد بسیار وخیم است.

هانت گفت که اقتصاد قبلاً در رکود بوده است و تغییراتی را اعلام کرد که به این معنی است که افراد بیشتری مالیات بر درآمد پایه را پرداخت می کنند و آستانه پایین تری برای پرداخت بالاترین نرخ مالیات بر درآمد دارند.

OBR گفت که مسدود کردن کمک هزینه های مالیات بر درآمد، ارزش واقعی کمک هزینه شخصی را در سال های 2027-28 به سطح 2013-2014 باز می گرداند.

داودینگ گفت که چنین چشم‌اندازی می‌تواند دامنه بانک مرکزی انگلیس را برای افزایش بیشتر نرخ‌های بهره محدود کند و افزود که او اوایل روز پنج‌شنبه، یک موقعیت کوتاه یا شرط‌بندی روی کاهش بیشتر پوند در برابر دلار گذاشته است.

قیمت‌گذاری در بازار پول نشان می‌دهد که نرخ‌های بانک انگلستان تا اوت آینده به 4.54 درصد می‌رسد، که نسبت به قبل از سخنرانی هانت تغییر چندانی نکرده است.

استرلینگ آخرین بار حدود 1 درصد کاهش داشت و به 1.1782 دلار رسید که به طور کلی مطابق با سایر ارزهای اصلی در مقابل دلار قوی بود. اما در سال جاری تقریباً 13 درصد در برابر دلار کاهش یافته است که آن را به یکی از بدترین ارزهای اصلی تبدیل کرده است.

اقتصاد بریتانیا در سه ماه منتهی به سپتامبر در آغاز دوره ای که می تواند طولانی ترین رکود در یک قرن باشد، کوچک شد. اکنون انتظار می رود تولید ناخالص داخلی در سال آینده 1.4 درصد کاهش یابد در حالی که پیش بینی رشد 1.8 درصدی در چشم انداز قبلی منتشر شده در ماه مارس توسط OBR بود.

مراقبان باند

آژانس رتبه‌بندی مودی گفت که طرح بودجه اعتبار را احیا کرد، اما خطرات همچنان پابرجاست. به گفته مودیز، چشم‌انداز اقتصادی ضعیف‌تر و استقراض بیشتر نشان می‌دهد که بدهی دولت بریتانیا در سال‌های آینده به طور مداوم بالای 100 درصد تولید ناخالص داخلی باقی خواهد ماند.

برنامه های صدور بدهی بریتانیا برای 2022/23 -

ویوک پل، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری بریتانیا در موسسه سرمایه گذاری بلک راک، خاطرنشان کرد که بازسازی اعتبار با هزینه های اقتصادی همراه است، در حالی که بریتانیا اکنون نسبت به ایالات متحده یا منطقه یورو با رکود طولانی تری مواجه است.

او گفت: «در سال‌های آینده، وزارت خزانه‌داری نسبت به مراقبان اوراق قرضه که مرگ تراس و (صدراعظم سابق کواسی) کوارتنگ را تسریع کردند، محتاط خواهد بود.

هانت در روزهای قبل از بودجه هشدار داده بود که تنها با نشان دادن به سرمایه گذاران که کوه بدهی 2.45 تریلیون پوندی (2.91 تریلیون دلاری) بریتانیا به عنوان سهمی از تولید اقتصادی، می تواند افزایش هزینه های استقراض را کاهش دهد.

پیش بینی های روز پنجشنبه توسط OBR نشان داد که هدف در سال مالی 2027/28 محقق خواهد شد.

جیمز لینچ، مدیر سرمایه گذاری با درآمد ثابت در مدیریت دارایی Aegon، گفت که در حالی که انتظار می رود فروش طلا از هم اکنون تا مارس 2023 کاهش یابد، از آن زمان به بعد، انتشار ناخالص 305.1 میلیارد پوند – 113.8 میلیارد پوند بیشتر خواهد بود. از آنچه در ماه مارس پیش بینی شده بود.

برای بازار طلا، قیمت گذاری آن دیوار عرضه بسیار دشوار است، در حالی که بسیار پیشرو است و در کوتاه مدت، نیازمندی های استقراض کاهش یافته است. اما من تعجب نخواهم کرد که در سال 2023 دوباره در مورد توانایی بازار برای جذب حجم زیادی از انتشار طلا صحبت کنیم.

تغییرات در ترکیب سررسید صدور طلاکاری بریتانیا –

بازده طلای 10 ساله بریتانیا حدود 7 واحد پایه در روز گذشته و در حدود 3.20 درصد افزایش یافت – که نسبت به اوج 14 ساله خود در اکتبر حدود 4.6 درصد بود، اما همچنان در سال جاری بیش از 200 واحد در ثانیه افزایش داشت.

پل از بلک راک گفت که موقعیت بلندمدت او از طلایی ها دور می شود و اضافه کرد که موسسه سرمایه گذاری در حال حفظ موقعیت کم وزنی در سهام بریتانیا است.

او گفت: «رکود اقتصادی پیش رو – نه تنها در بریتانیا، بلکه در سراسر اروپا نیز – باعث می‌شود که یک مورد قوی برای بازارهای سهام بریتانیا ایجاد شود، زیرا احتمالاً درآمد داخلی و خارجی تحت فشار قرار می‌گیرد.»

(گزارش توسط Dhara Ranasinghe، گزارش اضافی توسط هری رابرستون، ویرایش توسط Elisa Martinuzzi و Catherine Evans)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.