دارایی های دیجیتال به مبلغ 1 میلیارد روبل در یک ماه در روسیه صادر می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1] مطبوعات محلی گزارش دادند که پلتفرم های مجاز توسط دولت روسیه دارایی های دیجیتالی به ارزش حدود یک میلیارد روبل در ماه آوریل منتشر کردند. افزایش حجم به شرکت‌های روسی نسبت داده می‌شود که ابزارهای مالی جدید را در میان دسترسی محدود به سرمایه سنتی آزمایش می‌کنند. بازار دارایی های دیجیتال روسیه با خشک

کد خبر : 356263
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
دارایی های دیجیتال به مبلغ 1 میلیارد روبل در یک ماه در روسیه صادر می شود – بیت کوین نیوز

[ad_1]

مطبوعات محلی گزارش دادند که پلتفرم های مجاز توسط دولت روسیه دارایی های دیجیتالی به ارزش حدود یک میلیارد روبل در ماه آوریل منتشر کردند. افزایش حجم به شرکت‌های روسی نسبت داده می‌شود که ابزارهای مالی جدید را در میان دسترسی محدود به سرمایه سنتی آزمایش می‌کنند.

بازار دارایی های دیجیتال روسیه با خشک شدن بازارهای سرمایه برای مشاغل روسی زنده می شود

به گزارش کومرسانت، هفت جایگذاری دارایی های مالی دیجیتال (DFA) به ارزش مجموعاً حدود 1 میلیارد روبل (13 میلیون دلار) در ماه گذشته در روسیه انجام شد. کارشناسان به نقل از بیزینس دیلی خاطرنشان می کنند که اگرچه این بازار هنوز نسبتاً کوچک است، ممکن است پروژه های مهمی تا پایان سال جاری پیش بینی شود.

DFAها ابزارهای نسبتا جدیدی در روسیه هستند که در قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» تعریف شده‌اند که در ژانویه 2021 لازم‌الاجرا شد. یک نهاد صادر کننده داشته باشد.

اکثر DFAهای صادر شده در ماه آوریل توسط اکثریت دولتی Sberbank، بزرگترین موسسه بانکی روسیه، و پس از آن Alfa-Bank، بزرگترین بانک خصوصی در کشور فروخته شد. این دو از اپراتورهای پلتفرم‌های DFA مجاز توسط بانک روسیه هستند، در کنار Atomyze، که در توکن‌سازی کالاها تخصص دارد، شرکت فین‌تک Lighthouse و اخیراً دارای مجوز Masterchain.

در ماه مارس، کمتر از یک سال از زمانی که نهادهای مورد تایید بانک مرکزی شروع به انتشار DFA کردند، جابجایی ها در مجموع به 2 میلیارد روبل (26 میلیون دلار) رسید. علیرغم افزایش قابل توجه در ماه بعد، اکثر تحلیلگرانی که با کومرسانت مصاحبه کرده اند، هنوز شک دارند. رومن نکراسوف، یکی از بنیانگذاران بنیاد Encry که نماینده شرکت های فناوری اطلاعات روسیه است، گفت که می توان با استفاده از ابزارهای موجود مانند اوراق قرضه شرکتی، سرمایه جمع آوری کرد.

میخائیل اوسپنسکی، عضو شورای تخصصی گروه کاری ارزهای دیجیتال در دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، اضافه کرد که بخش DFA همچنان توسط بازیکنان بزرگ منتخب اشغال شده است. وی در عین حال اعتراف کرد که بازارهای سرمایه برای کسب و کارهای روسیه خشک شده است. Uspensky توضیح داد: «و بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند خلاق باشند، از جمله با آزمایش DFAs.

تحریم های بی سابقه غرب که به دلیل تهاجم مسکو به اوکراین همسایه اعمال شد، دسترسی روسیه به بازارهای مالی جهانی را به شدت محدود کرد. به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای کاهش اثرات منفی این مجازات‌ها، مقامات روسیه اقداماتی را برای گسترش استفاده از دارایی‌های دیجیتال از جمله از طریق قانونی کردن پرداخت‌های رمزنگاری در تجارت فرامرزی و توسعه روبل دیجیتال انجام داده‌اند.

برچسب ها در این داستان

بازارهای سرمایه، بانک مرکزی، DFA، بازار DFA، DFAs، دارایی‌های دیجیتال، دارایی‌های مالی دیجیتال، تامین مالی، رشد، مسائل، مکان‌یابی، محدودیت‌ها، روسیه، روسیه، تحریم‌ها، Sberbank

آیا فکر می کنید بازار دارایی های دیجیتال در روسیه به رشد خود ادامه خواهد داد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.