دارایی‌های دیجیتال ماینر جنسیس بیت کوین در نیمه اول سال 2022 ظرفیت 708 مگاواتی را تضمین کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] این هفته، شرکت استخراج بیت کوین Genesis Digital Assets اعلام کرد که این شرکت ظرفیت 708 مگاوات (MW) را تامین کرده و برنامه‌های خود را برای ایجاد 130 شغل تمام وقت در ایالات متحده اعلام کرده است. آندری کیم، مدیر عامل Genesis، گفت که این شرکت از “سرعت” توسعه شرکت استخراج بیت کوین در

کد خبر : 240588
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دارایی‌های دیجیتال ماینر جنسیس بیت کوین در نیمه اول سال 2022 ظرفیت 708 مگاواتی را تضمین کرد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

این هفته، شرکت استخراج بیت کوین Genesis Digital Assets اعلام کرد که این شرکت ظرفیت 708 مگاوات (MW) را تامین کرده و برنامه‌های خود را برای ایجاد 130 شغل تمام وقت در ایالات متحده اعلام کرده است. آندری کیم، مدیر عامل Genesis، گفت که این شرکت از “سرعت” توسعه شرکت استخراج بیت کوین در ایالات متحده راضی است.

Genesis Digital Assets US Expansion 708 مگاوات برق جمع آوری می کند

روز چهارشنبه، Genesis Digital Assets فاش کرد که با ادامه توسعه این شرکت در ایالات متحده، 708 مگاوات ظرفیت به دست آورده است. در حال حاضر، جنسیس بیت کوین را در چهار مکان در تگزاس، سه مکان در کارولینای جنوبی و یک مکان در کارولینای شمالی استخراج می کند. در نیمه اول سال 2022، جنسیس 708 مگاوات را از مناطق تگزاس، کارولینای جنوبی و کارولینای شمالی تامین کرد.

این شرکت گفت که این توسعه برای 130 شغل تمام وقت و تقریباً 495 شغل ساختمانی برای جوامع محلی ایجاد می کند. لیدیا نیارکو، رئیس منابع انسانی جهانی جنسیس، لیدیا نیارکو، روز چهارشنبه در این بیانیه توضیح داد: “هر روز به ما فرصتی داده می شود تا با ایجاد فرصت های شغلی برای جوامع محلی که در آن فعالیت می کنیم، روابط معنادار و پایدار ایجاد کنیم.” “همانطور که ما جایگاه نامزد خود را گسترش می دهیم، عمدی و تاثیرگذار باقی ماندن برای GDA بسیار مهم است.” مدیر اجرایی Genesis Digital Assets اضافه کرد:

شاهد رشد سازمان ما فوق العاده رضایت بخش بوده است. استخراج بیت کوین دسترسی به یک مسیر شغلی هیجان انگیز با پتانسیل زیادی برای رشد را فراهم می کند زیرا صنعت در سال های آینده بزرگتر و بزرگتر می شود.

عملیات استخراج بیت کوین در بحبوحه بازار خرس نوسانی به گسترش خود ادامه می دهد

قبل از تامین وات بیشتر در طول نیمه اول 2022، جنسیس توسعه مراکز جدید استخراج را اعلام کرد و شرکت استخراج بیت کوین سال گذشته هزاران ماینر بیت کوین را از کنعان خریداری کرد. در مورد توسعه آمریکا در سال 2022، آندری کیم، مدیر اجرایی Genesis گفت که شرکت معدنی از سرعت رشد ایالات متحده راضی است. مانند بسیاری دیگر از عملیات استخراج بیت کوین در سال جاری، کیم خاطرنشان کرد که بازار ارزهای دیجیتال هنوز در حال انفجار است.

Genesis COO در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت: “ما از سرعت توسعه ایالات متحده خود بسیار خرسندیم.” کیم اضافه کرد: «تیم ما به‌طور باورنکردنی سخت کار کرده است تا ظرفیت ما را افزایش دهد و در حالی که بازار بی‌ثبات است، ما بیش از هر زمان دیگری متعهد به اجرای ماموریت خود برای ارائه زیرساخت‌هایی هستیم که شبکه بیت‌کوین را تقویت می‌کند.»

علاوه بر جنسیس، تعدادی دیگر از شرکت‌های استخراج بیت‌کوین در دوران رکود در حال توسعه و خرید دستگاه‌های استخراج بوده‌اند. ماینر بیت کوین Cleanspark اوایل این هفته اعلام کرد که یک تاسیسات آماده پلاگین با ظرفیت 86 مگاوات به دست آورده است و ماه گذشته هزاران ماینر را با قیمت های تخفیفی به دست آورد. شرکت Cipher Mining یک تاسیسات 40 مگاواتی را در البرز، تگزاس تکمیل کرد و معدنچی Kryptovault AS اعلام کرد که عملیات حرکت خود را به شمال دایره قطب شمال به منظور دریافت نرخ برق ارزان‌تر انجام می‌دهد.

برچسب ها در این داستان

آندری کیم، ASIC، ماینرهای ASIC، ASIC ها، استخراج کنندگان بیت کوین، ریگ های استخراج بیت کوین، شبکه بیت کوین، استخراج کنندگان بیت کوین، کنعان، استخراج رمز، Cleanspark، توسعه، قرارداد بعدی، پیدایش، Genesis COO، Genesis Digital Assets، Kryptovault AS، Lydia Nyarko، SHA256 miners، US Expansion، wirex us expansion

نظر شما در مورد دارایی های دیجیتال جنسیس چیست که نشان می دهد 708 مگاوات ظرفیت برای عملیات استخراج بیت کوین را تامین کرده است؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.