دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت دانیل شین، بنیانگذار Terraform را رد کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] دادگاهی در کره جنوبی بار دیگر حکم بازداشت دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform را که به دلیل کلاهبرداری تحت تحقیق است، رد کرد. شین به سود غیرقانونی از فروش بیش از 100 میلیون دلار ارز دیجیتال لونا قبل از سقوط متهم شده است. دادگاه سئول یکی از بنیانگذاران Terraform را با

کد خبر : 341098
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت دانیل شین، بنیانگذار Terraform را رد کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

دادگاهی در کره جنوبی بار دیگر حکم بازداشت دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform را که به دلیل کلاهبرداری تحت تحقیق است، رد کرد. شین به سود غیرقانونی از فروش بیش از 100 میلیون دلار ارز دیجیتال لونا قبل از سقوط متهم شده است.

دادگاه سئول یکی از بنیانگذاران Terraform را با استناد به ریسک پرواز کم ترک کرد

دادگاه ناحیه جنوبی سئول درخواست دادستانی را برای بازداشت پیش از محاکمه شین هیون سونگ، یکی از بنیانگذاران شرکت شکست خورده بلاک چین Terraform Labs که با نام دانیل شین نیز شناخته می شود، رد کرده است. اعتقاد بر این است که او نقش کلیدی در فروپاشی ارزهای دیجیتال، لونا و استیبل کوین terrausd شرکت داشته است.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، روز پنجشنبه حکم دستگیری شین برای بار دوم رد شد و دادگاه اعلام کرد که بعید است او خطر پرواز یا از بین بردن شواهد باشد. این کارآفرین رمزارز به دلیل سودهای غیرقانونی که قبل از سقوط کوین ها در سال گذشته به دست آورده بود، تحت بازجویی است.

دادستان ها ابتدا در ماه نوامبر به دنبال صدور حکم بازداشت شین بودند و دادگاه درخواست اولیه آنها را رد کرد. آنها پس از دستگیری هفته گذشته دو کوون (کوون دو هیونگ)، یکی دیگر از بنیانگذاران Terraform، دوباره حکم صادر کردند.

دادگاه کره جنوبی حکم بازداشت دانیل شین، بنیانگذار Terraform را رد کرد
دنیل شین و دو کوون

کوون در مونته نگرو هنگام تلاش برای سوار شدن به پروازی به مقصد دبی بازداشت شد. مقامات کره جنوبی به دنبال استرداد او هستند که احتمالاً زمان بر است. به گفته وکیل مونته نگرویی و وزیر دادگستری این کشور، او ابتدا به دلیل سفر با پاسپورت جعلی کاستاریکا در این کشور بالکان محاکمه خواهد شد.

در کره جنوبی، دانیل شین با چندین اتهام کلاهبرداری و نقض قوانین حاکم بر بازار سرمایه، معاملات مالی و اطلاعات مواجه است. او مظنون به ذخیره لونا از پیش منتشر شده، به دست آوردن 140 میلیارد وون (تقریبا 108 میلیون دلار) با فروش توکن ها با قیمت بالا و عدم اطلاع دادن به سرمایه گذاران در مورد خطر سقوط این دو ارز دیجیتال است.

گفته می‌شود که شین مسئول استفاده از اطلاعات مشتریان و سرمایه‌های یک شرکت فین‌تک به نام Chai Corp برای تبلیغ لونا است. او تمامی این اتهامات را رد کرده و اصرار دارد که پس از ترک شرکت در مارس 2020، زمانی که شرکت چای را تاسیس کرد، به آزمایشگاه های Terraform متصل نبوده است.

طبق گزارش KBS، پخش کننده ملی کره جنوبی، دادگاه سئول اذعان کرد که اتهامات تا حد زیادی تأیید شده است، اما خاطرنشان کرد که خطر از بین بردن شواهد با دستگیری Kwon کاهش یافته است. همچنین بر لزوم اجازه دادن به شین برای استفاده از حق خود برای دفاع از خود تأکید کرد.

فیلیپ آجیچ، وزیر کشور مونته نگرو، این هفته فاش کرد که بازرسان سه لپ‌تاپ و پنج تلفن همراه متعلق به Kwon را پیدا کردند که حاوی اطلاعات «بسیار جالب» بود. طی یک کنفرانس مطبوعاتی با مارکو کواچ وزیر دادگستری مونته نگرو در پودگوریتسا، مقامات اعلام کردند که کره جنوبی و ایالات متحده که همچنین به دنبال استرداد کوون هستند، هر دو درخواست این دستگاه ها را داده اند.

برچسب ها در این داستان

دستگیری، حکم بازداشت، هم بنیانگذار، دادگاه، دانیل شین، رد شد، دو کوون، موسس، LUNA، مونته نگرو، دفتر دادستانی، رد شد، کره جنوبی، کره جنوبی، Terraform، آزمایشگاه های terraform، TerraUSD، ایالات متحده

نظر شما در مورد تصمیم دادگاه کره جنوبی برای رد حکم بازداشت دانیل شین، یکی از بنیانگذاران Terraform چیست؟ نظرات خود را در مورد این پرونده در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.