دادگاه ورشکستگی 14000 صفحه از نام کاربری مشتریان و تاریخچه تجارت را منتشر کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] جامعه کریپتو از کشف اخیر ناشی از پرونده ورشکستگی سلسیوس ناراحت است زیرا پرونده قضایی بیش از 14000 صفحه از نام کاربری و تاریخچه معاملات مشتریان این شرکت را فاش کرده است. در حالی که این فایل اطلاعات شخصی مرتبط با ارائه‌دهندگان مالی کاربر یا آدرس محل سکونت مشتری را فاش نمی‌کند، جامعه رمزنگاری

کد خبر : 264453
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
دادگاه ورشکستگی 14000 صفحه از نام کاربری مشتریان و تاریخچه تجارت را منتشر کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

جامعه کریپتو از کشف اخیر ناشی از پرونده ورشکستگی سلسیوس ناراحت است زیرا پرونده قضایی بیش از 14000 صفحه از نام کاربری و تاریخچه معاملات مشتریان این شرکت را فاش کرده است. در حالی که این فایل اطلاعات شخصی مرتبط با ارائه‌دهندگان مالی کاربر یا آدرس محل سکونت مشتری را فاش نمی‌کند، جامعه رمزنگاری معتقد است راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان این هویت‌ها را حذف کرد.

انجمن کریپتو با ثبت نام کاربری درجه سانتیگراد و پرونده دادگاه تاریخچه تجارت، وحشت زده شده است

وام‌دهنده رمزارز سلسیوس دوباره با جنجال‌هایی درگیر است، زیرا یک پرونده قضایی توسط رسانه خبری Gizmodo کشف شده است. بایگانی 14000 صفحه ای نام کاربری و تاریخچه معاملات مرتبط با مشتریان سلسیوس را نشان می دهد.

انتشار داده ها باعث ایجاد غوغا در جامعه کریپتو شده است زیرا بسیاری معتقدند معامله گران با ارزش خالص بالا می توانند مورد تهاجم قرار گیرند. در حالی که فهرست فقط نام‌های کاربری و معاملات را نشان می‌دهد، ادعا می‌شود که اطلاعات بیشتری به هویت کاربران متصل می‌شود. کشف شده توسط اکتشافی و ابزار تجزیه بلاک چین.

«این درجه سانتیگراد یکی از [most] نقض فاحش حریم خصوصی در تاریخچه رمزنگاری،” یک فرد نوشت. بسیاری از افراد در این لیست ممکن است امنیت خود را در معرض خطر قرار دهند. این مهمتر از همیشه است که امنیت دیجیتال خود را به حداکثر برسانید.»

آدرس‌های هر کاربر تغییر داده شده است و ظاهراً قرار بود نام‌ها اصلاح شود، اما ویلیام هرینگتون، قاضی دادگاه ورشکستگی ایالات متحده، با درخواست‌هایی مخالفت کرد که خواستار تغییر نام مشتری نیز شد.

هرینگتون مدعی است که پرونده ورشکستگی باید “باز و شفاف” باشد و او همچنین خاطرنشان کرد که درجه سانتیگراد باید “شرایط فوق‌العاده و نیاز قانع‌کننده به کسب حمایت برای توجیه چنین درخواستی را نشان دهد.”

این پرونده تقریباً 18.6 گیگابایت اطلاعات کاربر دارد و علاوه بر تعداد زیادی مشتری، معاملات Alex Mashinsky، Dan Leon و Nuke Goldstein از مدیران سلسیوس نیز در پرونده حضور دارند. این خبر به دنبال نشت داده های شخص ثالث است که در 28 جولای رخ داد، زمانی که سلسیوس فاش کرد که شخص ثالثی به داده های مشتری دسترسی داشته است.

آخرین افشای پرونده 18.6 گیگابایتی داده های کاربر در دادگاه از برنامه نهایی فروش ورشکستگی سلسیوس پیروی می کند. در حالی که نام مشتریان ویرایش می شود، جامعه رمزارز از تصمیم قاضی دادگاه ورشکستگی و سلسیوس راضی نیست.

«معمولاً، هنگامی که دوکس می‌کنید، ناهموار نمی‌شوید. و از سوی دیگر، هنگامی که شما ناهموار می شوید، دچار مشکل نمی شوید.» یکی از کاربران تاکید کرد در توییتر. “طوفان درجه سانتیگراد 1 sh**.”

برچسب ها در این داستان

الکس ماشینسکی، ورشکستگی، دادگاه ورشکستگی، سلسیوس، مدیر عامل شرکت سلسیوس، الکس ماشینسکی، وام دهنده کریپتو سلسیوس، نام های کاربری سلسیوس، فصل 11 ورشکستگی، بازپرس دادگاه، پرونده های دادگاه، امین دادگاه، وام دهنده رمزنگاری، دان لئون، بازرس، فروش نهایی، مدیر عامل FTX، Insolvency قاضی مارتین گلن، نوک گلدشتاین، سازماندهی مجدد، جلسه فروش، منطقه جنوبی نیویورک، ویلیام هرینگتون

نظر شما در مورد انتشار نام کاربری و تاریخچه تجارت ناشی از مشتریان سلسیوس توسط دادگاه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.