دادگاه نیوهمپشایر با SEC در شکایت علیه LBRY طرف است، تیم پروژه می‌گوید ضرر یک «سابقه خطرناک» ایجاد می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنده یک پرونده قضایی علیه پلتفرم انتشارات مبتنی بر بلاک چین LBRY شده است. بر اساس حکم دادگاه منطقه ای نیوهمپشایر، قاضی پل باربادورو با SEC موافقت کرد که دارایی بومی پروژه LBC یک قرارداد سرمایه گذاری یا یک سهم قابل انتقال است که نشان دهنده

کد خبر : 277810
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
دادگاه نیوهمپشایر با SEC در شکایت علیه LBRY طرف است، تیم پروژه می‌گوید ضرر یک «سابقه خطرناک» ایجاد می‌کند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنده یک پرونده قضایی علیه پلتفرم انتشارات مبتنی بر بلاک چین LBRY شده است. بر اساس حکم دادگاه منطقه ای نیوهمپشایر، قاضی پل باربادورو با SEC موافقت کرد که دارایی بومی پروژه LBC یک قرارداد سرمایه گذاری یا یک سهم قابل انتقال است که نشان دهنده یک گواهی بهره است. در توییتر، LBRY گفت که زبان مورد استفاده برای تغییر تصمیم دادگاه “یک سابقه فوق العاده خطرناک ایجاد می کند.”

رگولاتور ایالات متحده در برابر پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز LBRY قضاوت می کند

طبق اسناد دادگاه، ناظر نظارتی ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، در پرونده ای پیروز شده است که در آن استدلال می کند که LBRY یک اوراق بهادار ثبت نشده را فروخته است که بخش 5 قانون اوراق بهادار 1933 را نقض می کند. از درآمدهای ادعایی توکن LBC LBRY.

علیرغم استدلال LBRY مبنی بر اینکه توکن بلاک چین یک امنیت نیست، بلکه جزء ضروری شبکه بلاک چین LBRY است، قاضی پل باربادورو درخواست SEC برای قضاوت خلاصه را پذیرفت. حکم خلاصه تایید شده دادگاه ناحیه نیوهمپشایر اصرار دارد:

LBRY هم در مورد حقایق و هم در مورد قانون اشتباه می کند.

برخلاف بسیاری از پروژه های رمزنگاری دیگر، LBRY عرضه اولیه سکه (ICO) نداشت و LBRY ادعا می کند تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار و زبان مورد استفاده در قضاوت خلاصه یک «سابقه فوق‌العاده خطرناک» ایجاد می‌کند.

LBRY افزود: این سابقه خطرناک به این معنی است که تنظیم کننده ایالات متحده می تواند “هر ارز دیجیتال در ایالات متحده را یک امنیت تبدیل کند، از جمله اتریوم”. تیم LBRY افشا شد که آنها قصد دارند با لیسیدن “زخم های خود برای اندکی” التیام پیدا کنند، اما اضافه کردند: “ما تسلیم نمی شویم.”

پرونده LBRY افراد زیادی را در مورد اینکه آیا سایر دارایی های رمزنگاری غیرمتمرکز توسط رگولاتور ایالات متحده هدف قرار خواهند گرفت یا خیر بحث می کنند. در هفته دوم سپتامبر، رئیس SEC، گری جنسلر، گفت که او می‌خواهد SEC انطباق ارزهای دیجیتال را به دقت تنظیم کند.

رگولاتور همچنین خاطرنشان کرد که از “تقریبا 10000 توکن موجود در بازار ارزهای دیجیتال”، او معتقد است “اکثریت قریب به اتفاق اوراق بهادار هستند.” در اواسط ژوئیه، Gensler توضیح داد که SEC تا آنجا که به وضوح نظارتی مربوط می شود، به دنبال “توکن ها، استیبل کوین ها و کوین های غیر پایدار” است.

برچسب ها در این داستان

سابقه خطرناک، گری جنسلر، ICO، پیشنهاد اولیه سکه، زبان، توکن LBC، Lbry، رمز LBC LBRY، کوین های غیر پایدار، پل باربادرو، SEC، پرونده SEC، دعوی دوم، SEC در مقابل LBRY، اوراق بهادار، کمیسیون اوراق بهادار و بورس، استیبل کوین، توکن، اوراق بهادار ثبت نشده، رگولاتور ما

نظر شما در مورد غلبه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در پرونده قضایی علیه پلت فرم انتشار بلاک چین LBRY چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.