دادگاه سئول گرین لایت مصادره دارایی های Do Kwon به ارزش 176 میلیون دلار – بیت کوین نیوز

[ad_1] بر اساس یک گزارش محلی، دادستان های کره جنوبی توسط بخش جنایی دادگاه ناحیه جنوبی سئول چراغ سبز نشان داده اند تا دارایی های متعلق به دو کوون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق آزمایشگاه های Terraform را ضبط کنند. این گزارش فاش می‌کند که در مجموع 233.3 میلیارد وون (176 میلیون دلار)

کد خبر : 358038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
دادگاه سئول گرین لایت مصادره دارایی های Do Kwon به ارزش 176 میلیون دلار – بیت کوین نیوز

[ad_1]

بر اساس یک گزارش محلی، دادستان های کره جنوبی توسط بخش جنایی دادگاه ناحیه جنوبی سئول چراغ سبز نشان داده اند تا دارایی های متعلق به دو کوون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق آزمایشگاه های Terraform را ضبط کنند. این گزارش فاش می‌کند که در مجموع 233.3 میلیارد وون (176 میلیون دلار) دارایی مسدود شده است که شامل وسایل نقلیه وارداتی، سپرده‌های بانکی و حساب‌های رمزنگاری شده در صرافی ارز دیجیتال می‌شود.

دادگاه سئول با توقیف 176 میلیون دلار دارایی متعلق به دو کوون موافقت کرد.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دو کوون، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سابق آزمایشگاه‌های Terraform، 100 میلیون دلار در یک حساب بانکی سوئیس ذخیره کرده است، گزارش جدیدی توسط خبرگزاری منطقه‌ای Hankyung نشان می‌دهد که دادستان‌های کره جنوبی با مسدود کردن دارایی‌های Kwon اقدام کرده‌اند. . این گزارش بیان می کند که دارایی های Kwon تقریباً 233.3 میلیارد وون (176 میلیون دلار) ارزش دارد. بخش 12 جنایی دادگاه ناحیه جنوبی سئول چراغ سبزی را برای ادامه مصادره دارایی نشان داده است.

از جمله دارایی های ذکر شده می توان به حساب های بانکی، ارزهای رمزنگاری شده در صرافی و خودروهای وارداتی اشاره کرد. Kwon علاوه بر این دارای یک آپارتمان مسکونی و تجاری مختلط است که به نام “Galleria Foret” شناخته می شود، و همچنین یک دفتر اداری در Nonhyeon-dong. طبق بخشنامه دادگاه، اقلام مذکور به همراه سهام دارایی Mirae Asset Securities، وون ذخیره شده در Woori Bank و ارزهای رمزنگاری شده بدون نام صرافی، از فروش ممنوع است.

در این گزارش تاکید شده است که شین هیون سونگ، معروف به دانیل شین، به همراه تعدادی از کارکنان آزمایشگاه Terraform به اتهام کلاهبرداری و نقض قانون بازار سرمایه متهم شده اند. همزمان با توقیف دارایی های Kwon در 9 می 2023، یک حساب اتریوم (ETH) وابسته به Terraform Labs توکن های CVX به ارزش 8.7 میلیون دلار را به مقصدی نامشخص منتقل کرد. شایان ذکر است، این حرکت 1.8 میلیون CVX پس از یک بازه زمانی 277 روزه، دقیقاً در یک سالگرد فروپاشی اکوسیستم Terra اتفاق افتاد.

کوون و همدستش هان چانگ جون توسط مقامات مجری قانون مونته نگرو هنگامی که می خواستند سوار یک جت شخصی به مقصد دبی شوند، دستگیر شدند. کوون در حال حاضر با درخواست استرداد از سوی مقامات کره جنوبی و ایالات متحده مواجه است.

برچسب ها در این داستان

توقیف دارایی، حساب‌های بانکی، هم‌بنیان‌گذار، ارزهای دیجیتال، مقررات ارزهای دیجیتال، دو کوون، اتهامات کلاهبرداری، دارایی‌های مسدود شده، خودروهای وارداتی، اعتماد سرمایه‌گذاران، مراحل قانونی، دادستان‌های کره جنوبی، آزمایشگاه‌های terraform

با توجه به ارزش قابل توجه دارایی های مسدود شده و اقدامات قانونی علیه Do Kwon، نظر شما در مورد عواقب احتمالی برای مدیر عامل سابق Terraform Labs چیست؟ نظرات و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.