دادگاه رومانیایی در مورد اعتراض کیک بوکسور سابق تیت به بازداشت رای می دهد

دادستان ها گفته اند که برادران تیت قربانیان خود را با اغوای آنها و ادعای دروغین که خواستار رابطه هستند به خدمت گرفتند. به گفته دادستان، قربانیان سپس به املاکی در حومه بخارست پایتخت منتقل شدند و از طریق خشونت فیزیکی و ارعاب ذهنی با وادار شدن به تولید محتوای مستهجن برای سایت‌های رسانه‌های اجتماعی

کد خبر : 304628
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
دادگاه رومانیایی در مورد اعتراض کیک بوکسور سابق تیت به بازداشت رای می دهد


دادستان ها گفته اند که برادران تیت قربانیان خود را با اغوای آنها و ادعای دروغین که خواستار رابطه هستند به خدمت گرفتند.

به گفته دادستان، قربانیان سپس به املاکی در حومه بخارست پایتخت منتقل شدند و از طریق خشونت فیزیکی و ارعاب ذهنی با وادار شدن به تولید محتوای مستهجن برای سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که سود مالی زیادی به همراه داشت، مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفتند.

دادستان همچنین گفت که یکی از برادران در ماه مارس سال گذشته به یکی از قربانیان تجاوز کرده است که تحقیقات در همان زمان آغاز شد.

قاضی دادگاه در گزارش کتبی تأیید دستگیری گفت: «احتمال فرار مظنونان از تحقیقات، ترک رومانی و اسکان در کشورهایی که با توجه به امکانات مالی و نظرات عمومی در این زمینه اجازه استرداد را نمی دهند، قابل چشم پوشی نیست.»

رامونا بولا، سخنگوی واحد مبارزه با جرایم سازمان یافته رومانیایی DIICOT، به رویترز گفت که دادستان ها 15 وسیله نقلیه لوکس و بیش از 10 ملک و خانه متعلق به مظنونان را در شهرستان های بخارست و پراهووا و براشوف توقیف کرده اند.

این توقیف به منظور جلوگیری از فروش یا اختفای دارایی ها بود.

در صورتی که دادگاه حکم بازداشت را تأیید کند و تحقیقات به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، دادستان ها می توانند برای تمدید بیشتر تا 180 روز بازداشت تحت قوانین رومانی، تأییدیه بگیرند.

تیت به دلیل اظهارات زن‌ستیزانه و سخنان نفرت‌آمیز، شهرت اصلی خود را به دست آورد، که باعث محرومیت او از تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی شد، اگرچه از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت، حساب کاربری او در نوامبر بازگردانده شد.

کیک بوکسور حرفه ای سابق، که دارای ملیت ایالات متحده و بریتانیا است، گفته است که زنان تا حدی مسئول تجاوز جنسی هستند و آنها متعلق به مردان هستند. او یک زن ستیز خودخوانده است.

سال گذشته در یک پادکست، او گفت که زمانی که در لندن زندگی می‌کرد، با متقاعد کردن چند دوست دختر به چت ویدیویی و تقسیم سود شروع به کسب درآمد کرد.

چگونه می توانم از این زنان برای کسب درآمد استفاده کنم؟ تیت گفت، تجارت او با دو دوست دختر شروع شد و با 75 زن که برای او کار می کردند و 600000 دلار در ماه درآمد داشتند به اوج خود رسید.

او همچنین گفته است که پس از انجام تحقیقات در بریتانیا به اتهام تجاوز جنسی به رومانی نقل مکان کرده است، زیرا او دوست داشت در کشورهایی زندگی کند که در آن فساد برای همه قابل دسترس بود.

(گزارش توسط لویزا ایلی؛ ویرایش توسط نیک مکفی)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.