دادگاه رومانیایی برادران تیت را تا زمان تحقیقات در بازداشت نگه می دارد

[ad_1] بخارست (رویترز) – یک دادگاه رومانیایی روز سه‌شنبه اعلام کرد که اندرو تیت و برادرش تریستان، شخصیت اینترنتی تفرقه‌انگیز، تا پایان ماه مارس در بازداشت خواهند ماند تا تحقیقات جنایی در مورد اتهام قاچاق جنسی انجام شود. این برادران که تابعیت دوگانه آمریکایی و بریتانیایی دارند و دو مظنون زن رومانیایی از 29 دسامبر

کد خبر : 323165
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۲۲
دادگاه رومانیایی برادران تیت را تا زمان تحقیقات در بازداشت نگه می دارد

[ad_1]

بخارست (رویترز) – یک دادگاه رومانیایی روز سه‌شنبه اعلام کرد که اندرو تیت و برادرش تریستان، شخصیت اینترنتی تفرقه‌انگیز، تا پایان ماه مارس در بازداشت خواهند ماند تا تحقیقات جنایی در مورد اتهام قاچاق جنسی انجام شود.

این برادران که تابعیت دوگانه آمریکایی و بریتانیایی دارند و دو مظنون زن رومانیایی از 29 دسامبر در بازداشت پلیس هستند. آنها این اتهامات را رد کرده اند.

دادستان‌های رومانیایی ضد جرایم سازمان‌یافته از دادگاه‌ها خواسته‌اند تا دو بار بازداشت آنها را تمدید کنند. دادستان ها می توانند از دادگاه های رومانی بخواهند که بازداشت مظنونان را تا 180 روز تمدید کنند.

اندرو تیت، کیک بوکسور حرفه‌ای سابق از شهر لوتون بریتانیا، میلیون‌ها فالوور آنلاین دارد و در آنجا سبک زندگی لوکس را از ثروتی که به گفته خودش از سرمایه‌گذاری‌هایی از جمله کسب‌وکار وب‌کم پورنوگرافی به دست آورده، ترویج می‌کند.

او به دلیل اظهارات زن ستیزانه که باعث محرومیت او از تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی بزرگ شد، شهرت زیادی به دست آورد، اگرچه توییتر پس از خرید شرکت ایلان ماسک در سال گذشته، حساب کاربری خود را بازگرداند.

روز سه شنبه، دادگاه بخارست حبس را برای برادران تیت تمدید کرد، در حالی که حکم داد دو مظنون زن، جورجیانا ناگل و لوانا رادو، زمانی که حکم بازداشت فعلی آنها در 27 فوریه به پایان می رسد، در حبس خانگی قرار گیرند.

در احکام قبلی، قضات گفته اند که برادران تیت خطر پرواز را به همراه دارند و آزادی آنها می تواند تحقیقات را به خطر بیندازد.

وکیل مدافع یوگن ویدیناک به خبرنگاران گفت که برادران برای تمدید درخواست تجدید نظر خواهند کرد. همکار او، یوآن گلیگا، گفت که دادستان ها شواهد جدیدی ارائه نکرده اند یا اتهامات بیشتری اضافه نکرده اند.

وی گفت: پس از دو ماه بازداشت پیشگیرانه، غیرطبیعی است که پرونده در همان مرحله دو ماه پیش باشد.

دادستان ها گفته اند که برادران تیت با اغوای قربانیان و ادعای دروغین که خواستار رابطه یا ازدواج هستند، آنها را به خدمت گرفتند. سپس قربانیان مجبور به تولید محتوای مستهجن برای سایت های رسانه های اجتماعی شدند.

آنها همچنین گفتند که اندرو تیت در ماه مارس سال گذشته به یکی از قربانیان تجاوز کرده است که او آن را رد کرده است.

(گزارش توسط Luiza Ilie و Octav Ganea؛ ویرایش توسط Peter Graff)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.