دادگاه تحقیق را آغاز می کند – لوله حفاری از چین

[ad_1] اتاوا، انتاریو، 28 مارس 2022 – دادگاه تجارت بین‌الملل کانادا امروز یک تحقیق مقدماتی آسیب را در مورد شکایت Command Drilling Products Ltd. در نیسکو، آلبرتا مبنی بر اینکه در نتیجه تخلیه و پرداخت یارانه مته آسیب دیده است، آغاز کرد. لوله از جمهوری خلق چین. تحقیقات دیوان بر اساس این قانون انجام می

کد خبر : 184763
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۷
دادگاه تحقیق را آغاز می کند – لوله حفاری از چین

[ad_1]

اتاوا، انتاریو، 28 مارس 2022 – دادگاه تجارت بین‌الملل کانادا امروز یک تحقیق مقدماتی آسیب را در مورد شکایت Command Drilling Products Ltd. در نیسکو، آلبرتا مبنی بر اینکه در نتیجه تخلیه و پرداخت یارانه مته آسیب دیده است، آغاز کرد. لوله از جمهوری خلق چین. تحقیقات دیوان بر اساس این قانون انجام می شود قانون اقدامات ویژه واردات (SIMA) در نتیجه شروع تحقیقات دامپینگ و پرداخت یارانه توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA).

در 24 مه 2022، دیوان تعیین خواهد کرد که آیا نشانه معقولی وجود دارد که ادعای دامپینگ و پرداخت یارانه باعث آسیب یا تأخیر یا تهدید به ایجاد آسیب شده است، همانطور که این کلمات در سیما تعریف شده اند. در این صورت، CBSA به تحقیقات خود ادامه خواهد داد و تا 23 ژوئن 2022، تصمیمات اولیه را اتخاذ خواهد کرد. اگر این تصمیمات اولیه نشان دهد که دامپینگ یا پرداخت یارانه صورت گرفته است، CBSA تحقیقات خود را ادامه خواهد داد و به طور همزمان، دادگاه تحقیقات نهایی آسیب را آغاز خواهد کرد.

دیوان یک نهاد شبه قضایی مستقل است که از طریق وزیر دارایی به مجلس گزارش می دهد. این سازمان به مواردی در مورد واردات دامپینگ و یارانه ای، شکایات حفاظتی، شکایات در مورد تدارکات دولت فدرال و تجدید نظر در مورد قوانین گمرکی و مالیات غیر مستقیم رسیدگی می کند. در صورت درخواست دولت فدرال، دیوان همچنین در مورد سایر مسائل اقتصادی، تجاری و تعرفه ای مشاوره ارائه می دهد.

هر شخص ذینفع، انجمن یا دولتی که مایل به شرکت در تحقیقات دادگاه است، می‌تواند این کار را با پر کردن فرم I – اطلاعیه مشارکت انجام دهد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت دادگاه مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.