دادگاه تحقیقات را آغاز می کند – شاسی خاصی از چین

[ad_1] اتاوا ، انتاریو ، 11 ژوئن 2021-دادگاه تجارت بین المللی کانادا امروز تحقیقات اولیه در مورد شکایت شرکت Max-Atlas Equipment International Inc. ، از Saint-Jean-sur-Richelieu ، کبک ، را آغاز کرد که به دلیل جراحت وارد شده است. نتیجه دامپینگ و یارانه برخی از شاسی های کانتینری منشاء یا صادر شده از جمهوری خلق

کد خبر : 92319
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۸
دادگاه تحقیقات را آغاز می کند – شاسی خاصی از چین

[ad_1]

اتاوا ، انتاریو ، 11 ژوئن 2021-دادگاه تجارت بین المللی کانادا امروز تحقیقات اولیه در مورد شکایت شرکت Max-Atlas Equipment International Inc. ، از Saint-Jean-sur-Richelieu ، کبک ، را آغاز کرد که به دلیل جراحت وارد شده است. نتیجه دامپینگ و یارانه برخی از شاسی های کانتینری منشاء یا صادر شده از جمهوری خلق چین است. تحقیقات دادگاه مطابق با قانون اقدامات ویژه واردات (سیما) در نتیجه آغاز تحقیقات دامپینگ و یارانه توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA).

در 9 آگوست 2021 ، دادگاه تعیین می کند که آیا نشانه منطقی وجود دارد که نشان دهد دامپینگ و یارانه ادعایی باعث صدمه یا عقب ماندگی شده است ، یا تهدید به ایجاد صدمه می کند ، زیرا این کلمات در سیمابه در این صورت ، CBSA تحقیقات خود را ادامه می دهد و تا 8 سپتامبر 2021 ، تصمیمات اولیه را انجام می دهد. اگر این تصمیمات اولیه نشان دهد که دامپینگ یا یارانه وجود داشته است ، CBSA سپس به تحقیقات خود ادامه می دهد و همزمان ، دادگاه تحقیقات نهایی در مورد آسیب را آغاز می کند.

دیوان یک نهاد شبه قضایی مستقل است که از طریق وزیر دارایی به پارلمان گزارش می دهد. این پرونده در مورد واردات دامپینگ و یارانه ای ، محافظت از شکایات ، شکایات مربوط به خریدهای دولت فدرال و تجدید نظر از احکام گمرکی و مالیات بر مالیات غیر مستقیم ، استماع می کند. در صورت درخواست دولت فدرال ، دادگاه همچنین در مورد سایر مسائل اقتصادی ، تجاری و تعرفه ای مشاوره می دهد.

هر شخص ، انجمن یا دولتی علاقمندی که مایل به شرکت در تحقیقات دیوان است ، می تواند این کار را با ارائه فرم I – اعلامیه مشارکت انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تعریف کامل کالاهای موضوع ، به وب سایت دادگاه مراجعه کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.