دادگاه بریتانیا به بایننس دستور داد حساب های هکرها را شناسایی و مسدود کند پس از سرقت وجوه کاربران – ادعای بیت کوین نیوز

[ad_1] پس از آنکه یکی از کاربران آن ادعا کرد قربانی هک 2.6 میلیون دلاری شده است ، قاضی بریتانیایی به صرافی ارز رمزنگاری Binance دستور شناسایی هکرها و توقف حساب های آنها را داده است. بایننس دستور داد به بازیابی وجوهی که ادعا شده در یک هک سرقت شده است ، کمک کند به

کد خبر : 90226
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۰
دادگاه بریتانیا به بایننس دستور داد حساب های هکرها را شناسایی و مسدود کند پس از سرقت وجوه کاربران – ادعای بیت کوین نیوز

[ad_1]

پس از آنکه یکی از کاربران آن ادعا کرد قربانی هک 2.6 میلیون دلاری شده است ، قاضی بریتانیایی به صرافی ارز رمزنگاری Binance دستور شناسایی هکرها و توقف حساب های آنها را داده است.

بایننس دستور داد به بازیابی وجوهی که ادعا شده در یک هک سرقت شده است ، کمک کند

به گزارش رویترز ، یک دادگاه عالی لندن به صرافی بین المللی ارز دیجیتال Binance دستور داد هکرها را شناسایی و حساب های آنها را مسدود کند پس از آنکه یکی از کاربران آن ، Fetch.ai ادعا کرد قربانی هک 2.6 میلیون دلاری شده است.

این حکم این هفته علنی شد که قاضی درخواست های شرکت هوش مصنوعی (AI) برای Binance را برای شناسایی هکرها و همچنین ردیابی و توقیف دارایی های سرقت شده ادعا کرده است.

Fetch.ai که در انگلستان و سنگاپور ادغام شده است ، پروژه های هوش مصنوعی را برای پایگاه های داده بلاک چین توسعه می دهد. این شرکت ادعا کرد که حساب Binance آن در 6 ژوئن هک شده است. “این روزنامه نتوانست دارایی ها را به دلیل محدودیت حساب حذف کند ، آنها را به کسری از ارزش خود در کمتر از یک ساعت به شخص ثالث مرتبط فروخت.”

سخنگوی Binance گفت: “ما می توانیم تأیید کنیم که به Fetch.ai در بازیابی دارایی ها کمک می کنیم.”

بایننس به طور معمول حساب هایی را که مشخص می شود مطابق خط مشی های امنیتی ما و تعهد به حصول اطمینان از محافظت از کاربران در حین استفاده از پلتفرم ما انجام شده است ، مسدود می کند.

سیدور رحمان ، یکی از شرکای رحمان راولی ، که نماینده Fetch.ai است ، به رویترز گفت که بایننس مشتری خود را از فعالیت غیرمعمول در حساب خود مطلع کرده و مبلغی را قبلا مسدود کرده است. رحمان با اشاره به اینکه معتقد است بایننس دستورات دادگاه را رعایت می کند ، اظهار داشت:

ما باید این افسانه را که مجموعه های رمزنگاری ناشناس هستند از بین ببریم. واقعیت این است که با قوانین و برنامه های مناسب می توان آنها را ردیابی ، ردیابی و بازیابی کرد.

فهرست فزاینده ای از تنظیم کننده ها در سراسر جهان هشدارهایی علیه Binance صادر کرده اند ، از جمله اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA). رگولاتور بریتانیایی در ماه ژوئن هشدار مصرف کننده را صادر کرد و اظهار داشت که هیچ نهادی در گروه Binance “هیچ گونه مجوز ، ثبت یا مجوز بریتانیا برای انجام فعالیت های تحت نظارت در انگلستان را ندارند”.

بایننس گفت که متعهد به رعایت قوانین محلی در هر کجا که فعالیت می کند است و تیم رعایت بین المللی و هیئت مشاوره خود را گسترش داده است. مدیر عامل صرافی ، چانگ پنگ ژائو (CZ) ، اخیراً گفته است که شرکتش می خواهد “در همه جا مجوز داشته باشد” و به یک موسسه مالی تبدیل شود.

او همچنین فاش کرد که بایننس به دنبال مدیرعامل با سابقه مطابقت قوی بوده است. هفته گذشته ، برایان بروکس ، تنظیم کننده سابق ایالات متحده از سمت مدیر اجرایی Binance US استعفا داد.

نظر شما درباره حکم دادگاه بریتانیا به Binance برای شناسایی هکرها و توقیف حساب های آنها چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

Binance ، binance fca ، binance فریز کردن حساب ها ، فعالیت های مشکوک binance ، binance tracks هکرها ، binance uk ، binance uk court ، binance user hacked ، دادگاه بریتانیا ، Fetch.AI ، Stolen وجوه ، binance uk uk ، قاضی انگلستان

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.