دادگاه ایالات متحده می گوید برخی از سوابق مالی ترامپ باید به هیئت مجلس نمایندگان تحویل داده شود

[ad_1] نوشته ژاکلین تامسن واشنگتن (رویترز) – یک دادگاه استیناف ایالات متحده روز جمعه تا حد زیادی احضاریه کنگره برای درخواست سوابق مالی از شرکت حسابداری مازارس رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را تایید کرد، اما گفت که برخی از درخواست های قانونگذاران بیش از حد است. دادگاه استیناف ایالات متحده

کد خبر : 226623
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۰۷
دادگاه ایالات متحده می گوید برخی از سوابق مالی ترامپ باید به هیئت مجلس نمایندگان تحویل داده شود

[ad_1]

نوشته ژاکلین تامسن

واشنگتن (رویترز) – یک دادگاه استیناف ایالات متحده روز جمعه تا حد زیادی احضاریه کنگره برای درخواست سوابق مالی از شرکت حسابداری مازارس رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را تایید کرد، اما گفت که برخی از درخواست های قانونگذاران بیش از حد است.

دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه DC به اتفاق آرا تصمیم گرفت https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/legaldocs/zgvomxwgdvd/DCCMazars.pdf که کمیته نظارت مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات ها می تواند سوابق مربوط به دوران مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 و وی را به دست آورد. زمان در دفتر

دادگاه گفت که دامنه احضاریه برای بسیاری از سوابق، از جمله برخی از موارد مربوط به اجاره فدرال برای هتل سابق ترامپ در واشنگتن دی سی، “بیش از حد” است. در این بیانیه آمده است که قانونگذاران فقط می توانند اسنادی را احضار کنند که با قوانینی که در حال بررسی آنها هستند مرتبط باشد.

وکیل ترامپ و سخنگوی مزارز بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ترامپ این تحقیقات را با انگیزه سیاسی محکوم کرده است. نظر روز جمعه چندین استدلال حقوقی ترامپ را رد یا رد کرد، از جمله اینکه اطلاعات احضار شده نمی تواند برای قانون گذاری استفاده شود.

این حکم به کمیته مجلس نمایندگان اجازه می‌دهد تا برخی از سوابق مرتبط با اجاره هتل ترامپ و همچنین سوابق مرتبط با ادعاهایی مبنی بر اینکه ترامپ قوانین افشای مالی را نقض کرده است و ممکن است بند «حقوقی» قانون اساسی را نقض کند، که صاحبان مقامات فدرال را از پذیرش پرداخت‌های خارجی منع می‌کند، به دست آورد. دولت های بدون تایید کنگره

دادگاه استیناف همچنین دریافت که آزمونی که توسط دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2020 در مورد درخواست کنگره از روسای جمهور مستقر ایجاد شد، در این مورد نیز اعمال می شود، اگرچه ترامپ دیگر در مقام نیست.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا برای اولین بار در سال 2019 احضاریه ای را برای سوابق مالی ترامپ صادر کرد که باعث چالش حقوقی رئیس جمهور وقت شد.

دادگاه عالی ایالات متحده در ژوئیه 2020 اعلام کرد که دموکرات‌های مجلس نمایندگان باید نیاز خود به سوابق را بیشتر توضیح دهند و دادگاه بدوی باید آن را با بارهایی که با تبعیت از احضاریه بر دوش ترامپ گذاشته می‌شود متعادل کند.

قاضی منطقه ای ایالات متحده آمیت مهتا در واشنگتن سال گذشته دریافت که مزارز باید برخی از سوابق مالی را که کمیته مجلس به دنبال آن بود، اما نه همه، تحویل دهد.

(گزارش توسط ژاکلین تامسن در واشنگتن؛ ویرایش توسط دیوید باریو و متیو لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.