دادگاه ایالات متحده به اپراتور طرح بیت کوین پونزی آفریقای جنوبی دستور داد بیش از 3.4 میلیارد دلار بپردازد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یوهان اشتاینبرگ، بنیانگذار و مدیرعامل Mirror Trading International، به پرداخت بیش از 1.73 میلیارد دلار غرامت به قربانیان طرح بیت کوین پونزی خود محکوم شده است. دادگاه همچنین اشتاینبرگ را به پرداخت جریمه نقدی مدنی به همان میزان محکوم کرده است. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) پذیرفت که دستورات مستلزم پرداخت وجوه «ممکن است

کد خبر : 353809
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
دادگاه ایالات متحده به اپراتور طرح بیت کوین پونزی آفریقای جنوبی دستور داد بیش از 3.4 میلیارد دلار بپردازد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یوهان اشتاینبرگ، بنیانگذار و مدیرعامل Mirror Trading International، به پرداخت بیش از 1.73 میلیارد دلار غرامت به قربانیان طرح بیت کوین پونزی خود محکوم شده است. دادگاه همچنین اشتاینبرگ را به پرداخت جریمه نقدی مدنی به همان میزان محکوم کرده است. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) پذیرفت که دستورات مستلزم پرداخت وجوه «ممکن است منجر به بازیابی هر گونه پول از دست رفته نشود، زیرا ممکن است متخلفان وجوه یا دارایی کافی نداشته باشند».

“بزرگترین طرح کلاهبرداری شامل بیت کوین” در تاریخچه CFTC

یک دادگاه فدرال ایالات متحده اخیراً یک حکم غیرقانونی و حکم دائمی را علیه یوهان استینبرگ، مدیر عامل شرکت بین‌المللی بازرگانی آینه‌ای (MTI) بیت‌کوین پونزی صادر کرده است. بر اساس بیانیه ای که توسط رگولاتور مشتقات ایالات متحده، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) در 27 آوریل منتشر شد، استینبرگ ملزم به پرداخت 1,733,838,372 دلار به قربانیان کلاهبرداری شده و 1,733,838,372 دلار جریمه پولی مدنی است.

بیانیه رگولاتور مشتقات همچنین نشان داد که مجازات صادر شده توسط دادگاه «است [the] بالاترین جریمه پولی مدنی که در هر پرونده CFTC صادر شده است. گزارش شده است که اقدام دادگاه خود “بزرگترین طرح کلاهبرداری مربوط به بیت کوین است که در هر پرونده CFTC متهم شده است.”

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، Steynberg، که در آن زمان در آفریقای جنوبی مستقر بود، قبل از فرار به برزیل در دسامبر 2020، بارها با اتهامات مربوط به اجرای طرح بیت کوین Ponzi مواجه شده بود. مدت کوتاهی پس از ناپدید شدن وی، مراحل انحلال MTI آغاز شد. توسط قربانیان مستقر در آفریقای جنوبی ایجاد شده است.

تقریباً یک سال پس از ناپدید شدن، اشتاینبرگ توسط مجریان قانون برزیل دستگیر شد و در انتظار استرداد او به ایالات متحده یا زادگاهش آفریقای جنوبی است.

Steynberg و MTI نتوانستند از مقررات CPO پیروی کنند

طبق بیانیه CFTC، حکم دادگاه ایالات متحده به تشریح فعالیت های ادعایی کلاهبرداری استاینبرگ و همچنین عدم رعایت مقررات توسط وی پرداخته است.

این حکم نشان می‌دهد که Steynberg، بنیان‌گذار و مدیر عامل Mirror Trading International Proprietary Limited (MTI)، شرکتی که در حال حاضر در جمهوری آفریقای جنوبی در حال انحلال است، مسئول کلاهبرداری در ارتباط با معاملات خرده‌فروشی ارز خارجی (فارکس)، کلاهبرداری توسط در بیانیه CFTC آمده است: یک شخص مرتبط با اپراتور استخر کالا (CPO)، نقض ثبت نام و عدم رعایت مقررات CPO.

اگرچه MTI عمدتاً قربانیان مستقر در آفریقای جنوبی را هدف قرار می داد، بیانیه CFTC ادعا کرد که Steynberg و شرکت او بیت کوین را از «حدود 23000 فرد در ایالات متحده» بدون اینکه «به عنوان CPO در صورت لزوم ثبت شده باشند» پذیرفته اند. رگولاتور همچنین ادعا کرد که Steynberg و MTI “همه بیت کوینی را که از شرکت کنندگان استخر پذیرفته بودند، سوء استفاده کرده اند.”

در همین حال، CFTC همچنین در بیانیه ای اذعان کرد که مجازات صادر شده توسط دادگاه ممکن است “به بازپس گیری پول از دست رفته منجر نشود زیرا ممکن است افراد خاطی دارایی یا دارایی کافی نداشته باشند.”

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، JHVEPhoto / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.