دادگاه ایالات متحده، باج شویی روسی را به مشروط و جریمه محکوم کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک کارآفرین روسی رمزارز، متهم به پولشویی ناشی از حملات باج افزار، پس از اعتراف به جرم در ایالات متحده به مجازات مشروط و جریمه محکوم شد. بنیانگذار دو پلتفرم تجارت سکه، دنیس دوبنیکوف، سال گذشته در هلند دستگیر و به آمریکا تحویل داده شد. دادگاه اورگان روسی را به دلیل پردازش پرداخت های

کد خبر : 350019
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
دادگاه ایالات متحده، باج شویی روسی را به مشروط و جریمه محکوم کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک کارآفرین روسی رمزارز، متهم به پولشویی ناشی از حملات باج افزار، پس از اعتراف به جرم در ایالات متحده به مجازات مشروط و جریمه محکوم شد. بنیانگذار دو پلتفرم تجارت سکه، دنیس دوبنیکوف، سال گذشته در هلند دستگیر و به آمریکا تحویل داده شد.

دادگاه اورگان روسی را به دلیل پردازش پرداخت های Ryuk محکوم کرد

یک تبعه روس متهم به پولشویی مرتبط با توزیع باج افزار به سه سال حبس مشروط در ایالات متحده محکوم شد. دنیس دوبنیکوف در نوامبر 2021 در آمستردام دستگیر شد و سپس در اوت 2022 به ایالات متحده مسترد شد.

یک دادگاه فدرال در اورگان همچنین به این تاجر 30 ساله رمزارز دستور داده است که عوایدی به مبلغ 2000 دلار را که نمایانگر بخشی از آنچه در نتیجه فعالیت مجرمانه خود به دست آورده است، ضبط کند و 10100 دلار جریمه های پولی جنایی بپردازد.

دادگاه ایالات متحده، باج شویی روسی را به مشروطیت و جریمه محکوم کرد
دنیس دوبنیکوف. منبع: Bits.media

در ابتدا، دادستان های آمریکایی روس و همدستانش را متهم کردند که درآمدهای حاصل از حملات باج افزار Ryuk به افراد و سازمان ها را در ایالات متحده و سایر کشورها حداقل بین اوت 2018 و اوت 2021 پولشویی کرده اند.

اکنون اسناد دادگاه نشان می‌دهد که مالک صرافی‌های رمزنگاری Coyote Crypto و Eggchange تنها بخشی از پرداخت باج‌افزار Ryuk را شستشو داده است و خاطرنشان می‌کند که «متهم در فعالیت‌های باج‌افزاری دخیل نبوده و به یک نظریه کوری عمدی اعتراف کرده است».

در جولای 2019، یک شرکت آمریکایی پس از حمله به Ryuk، 250 بیت کوین (تقریباً 3.1 میلیون دلار) باج پرداخت کرد. دوبنیکوف با مبادله 35 بیت کوین به مبلغ تقریبی 400000 دلار به صورت نقد موافقت کرد. دادگاه می‌گوید که او نمی‌دانست که اینها درآمدهای باج‌افزاری هستند، اما همچنین «عمداً از یادگیری حقیقت اجتناب کرده است».

Ryuk نوعی نرم‌افزار است که فایل‌ها را روی رایانه‌های سازمان‌های هدف رمزگذاری می‌کند. این باج افزار برای اولین بار در سال 2018 شناسایی شد و علیه قربانیان مختلف در سراسر جهان از جمله بیمارستان ها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده استفاده شده است.

حکم دادگاه مدت زمانی را که دوبنیکوف در بازداشت گذرانده است در نظر می گیرد. به وی دستور داده شده است که الزامات نظارتی از جمله گزارش منظم به پلیس، انجام آزمایشات مواد مخدر و ارائه نمونه DNA به درخواست مقامات انتظامی را رعایت کند.

برچسب ها در این داستان

هزینه‌ها، Coyote Crypto، Crypto، صرافی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، Denis Dubnikov، Dubnikov، Eggchange، Fine، پولشویی، پرداخت‌ها، مشروط، باج، باج‌افزار، روسی، Ryuk، حکم، ایالات متحده

آیا انتظار دستگیری و محکومیت بیشتری در رابطه با حملات باج افزار Ryuk دارید؟ نظرات خود را در مورد این پرونده در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.