داده های Nowcasting تورم فدرال رزرو نشان می دهد که CPI در آینده افزایش می یابد، بدهی ناخالص ملی ایالات متحده به 31 تریلیون دلار می رسد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] پیش‌بینی اخیر منتشر شده از داده‌های Inflation Nowcasting بانک فدرال رزرو کلیولند نشان می‌دهد که شاخص‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آینده احتمالاً افزایش خواهند یافت. سطوح CPI جدید پیش بینی شده در همان روز ثبت شد که بدهی ناخالص ملی آمریکا در 4 اکتبر از 31 تریلیون دلار گذشت، زیرا بدهی رو به رشد

کد خبر : 263644
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
داده های Nowcasting تورم فدرال رزرو نشان می دهد که CPI در آینده افزایش می یابد، بدهی ناخالص ملی ایالات متحده به 31 تریلیون دلار می رسد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

پیش‌بینی اخیر منتشر شده از داده‌های Inflation Nowcasting بانک فدرال رزرو کلیولند نشان می‌دهد که شاخص‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آینده احتمالاً افزایش خواهند یافت. سطوح CPI جدید پیش بینی شده در همان روز ثبت شد که بدهی ناخالص ملی آمریکا در 4 اکتبر از 31 تریلیون دلار گذشت، زیرا بدهی رو به رشد این کشور به سرعت در حال افزایش است.

گزارش Nowcasting فدرال رزرو نشان می دهد که تورم ممکن است به اوج خود نرسیده باشد، داده ها پیش بینی می کنند CPI اصلی سپتامبر و اکتبر 0.5٪ افزایش یابد.

بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است تمایل چندانی به کاهش سرعت افزایش نرخ بهره نداشته باشد، در صورتی که تورم همچنان بیداد می کند، علیرغم ضعفی که فدرال رزرو به دلیل افزایش شدید نرخ وام معیار دریافت کرده است. داده‌های جدیدترین گزارش Inflation Nowcasting نشان می‌دهد که قرائت‌های CPI برای سپتامبر و اکتبر بالاتر از حد انتظار خواهد بود. اکنون در اقتصاد مانند پیش بینی هواشناس از آب و هوا است زیرا شاخص اقتصادی از سه نقطه در زمان (حال، آینده بسیار نزدیک، گذشته بسیار نزدیک) برای پیش بینی نتایج آینده استفاده می کند.

شعبه منطقه چهارم سیستم فدرال رزرو ایالات متحده مستقر در کلیولند از Nowcasting برای پیش بینی افزایش نرخ تورم در آینده استفاده می کند و جدیدترین به روز رسانی خوشایند نیست. این گزارش رشد ماهانه 0.3 درصدی را برای سپتامبر و افزایش 0.7 درصدی را در اکتبر برآورد می کند. گزارش Inflation Nowcasting کلولند فدرال رزرو همچنین نشان می دهد که CPI اصلی برای هر دو ماه 0.5٪ افزایش می یابد. البته، گزارش Inflation Nowcasting صرفاً یک پیش‌بینی است و مانند هواشناس محلی، Nowcasting می‌تواند در بیشتر مواقع درست باشد و همچنین ممکن است برخی اوقات این شاخص اشتباه باشد.

داده‌های مربوط به نرخ تورم فدرال رزرو نشان می‌دهد که CPI در آینده افزایش می‌یابد، بدهی ناخالص ملی آمریکا به 31 تریلیون دلار می‌رسد.
گزارش Inflation Nowcasting کلولند فدرال رزرو در 4 اکتبر 2022 به روز شد.

آمریکایی ها تا 13 اکتبر در مورد گزارش CPI سپتامبر از سوی اداره آمار کار ایالات متحده خبری نخواهند داشت. در حالی که هدف فدرال رزرو 2٪ است، گزارش نرخ تورم اوت نشان داده بود که CPI همچنان در 8.3٪ است. آمار نرخ تورم جایگزین منتشر شده در 13 سپتامبر توسط shadowstats.com نشان می دهد که CPI بالای 10 درصد است. داشبورد Truflation نشان می دهد که داده های CPI برای 3 اکتبر 2022، نسبت به سال گذشته، 8.67٪ است. در حالی که داده‌های shadowstats.com بالاترین سطح تاریخ را نشان می‌دهد، آمار Truflation نشان می‌دهد که تورم ممکن است در ۱۱ مارس ۲۰۲۲ به ۱۱.۹۳ درصد رسیده باشد.

بوروکرات‌های ایالات متحده و بانک‌های مرکزی این کشور، تورم سرسام‌آور این کشور را عامل مواردی مانند همه‌گیری کووید-۱۹، شوک‌های زنجیره تامین، و جنگ جاری اوکراین و روسیه می‌دانند. تعدادی از اقتصاددانان محرک‌ها و هزینه‌های دولت آمریکا و فدرال رزرو پس از شروع همه‌گیری را مقصر می‌دانند. در حالی که فدرال رزرو طی چند سال گذشته عرضه پولی را افزایش داده است، دولت ایالات متحده تریلیون ها دلار را به بسته های زیرساختی و کمک های خارجی اختصاص داده است. علاوه بر این، در روز سه شنبه، 4 اکتبر 2022، بدهی ناخالص ملی ایالات متحده از 31 تریلیون دلار گذشت.

نیویورک تایمز (NYT) گزارش داد که بدهی ملی بیش از این آستانه در گزارش وزارت خزانه داری آمریکا فاش شده است. گزارش NYT به نقل از مایکل پیترسون، مدیر اجرایی بنیاد پیتر جی. بر اساس تخمین های بنیاد پترسون، نرخ های بالاتر می تواند منجر به یک تریلیون بیشتر از آنچه دولت ایالات متحده برای پرداخت بهره در ده سال هزینه خواهد کرد، شود.

پیترسون گفت: «بسیاری از نگرانی‌هایی که در مورد مسیر بدهی‌های رو به رشد خود داشتیم، زمانی که هم بدهی‌های خود را افزایش می‌دهیم و هم نرخ بهره خود را افزایش می‌دهیم، شروع به خودنمایی می‌کنند. “بسیاری از مردم در مورد مسیر بدهی ما تا حدی رضایت داشتند زیرا نرخ ها بسیار پایین بود.”

برچسب ها در این داستان

31 تریلیون دلار، میلیاردها، کلیولند، کلولند فدرال رزرو، شاخص قیمت مصرف کننده، همه گیر کووید-19، داده های CPI، اقتصاد، فدرال رزرو، فدرال رزرو، بدهی ملی ناخالص، نرخ های بالاتر، تورم، نرخ تورم، فشار تورمی، نرخ بهره، مایکل A پترسون، بدهی ملی، بنیاد پیتر جی. پیترسون، گزارش، هزینه، شوک های زنجیره تامین، تریلیون ها، دولت ایالات متحده، وزارت خزانه داری ایالات متحده، جنگ اوکراین و روسیه، بدهی ملی ایالات متحده

نظر شما در مورد گزارش Inflation Nowcasting کلولند فدرال رزرو و افزایش سرسام آور بدهی ملی به بیش از 31 تریلیون دلار در 4 اکتبر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.