داده های توزیع جغرافیایی نشان می دهد که ایالات متحده پس از شکست چین پیشرو در استخراج بیت کوین شده است – استخراج بیت کوین نیوز

بر اساس داده های جدید دانشگاه کمبریج ، پس از سلطه چین برای چندین سال متوالی به عنوان مرکز اصلی استخراج بیت کوین در جهان ، ایالات متحده “موقعیت پیشرو در استخراج بیت کوین” را به دست آورده است. داده ها نشان می دهد که ایالات متحده ، قزاقستان ، فدراسیون روسیه بر افزایش استخراج

کد خبر : 116654
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
داده های توزیع جغرافیایی نشان می دهد که ایالات متحده پس از شکست چین پیشرو در استخراج بیت کوین شده است – استخراج بیت کوین نیوز


بر اساس داده های جدید دانشگاه کمبریج ، پس از سلطه چین برای چندین سال متوالی به عنوان مرکز اصلی استخراج بیت کوین در جهان ، ایالات متحده “موقعیت پیشرو در استخراج بیت کوین” را به دست آورده است.

داده ها نشان می دهد که ایالات متحده ، قزاقستان ، فدراسیون روسیه بر افزایش استخراج بیت کوین حاکم هستند

در اواسط ماه ژوئیه ، محققان پروژه مصرف برق بیت کوین کمبریج (CBECI) داده های جدیدی را از “نقشه استخراج بیت کوین” وب سایت منتشر کردند که از آوریل 2020 به روز نشده بود. در آن گزارش خاص ، محققان CBECI خاطرنشان کردند که تسلط هشریت چین بسیار کمتر از برآوردهای قبلی بود. در 13 اکتبر ، محققان CBECI داده های به روز شده ای را در مورد همه کشورهای شرکت کننده در استخراج بیت کوین و جایی که این روزها بیشترین فعالیت استخراج در آن در حال انجام است ، منتشر کردند.

“آخرین به روز رسانی شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج (CBECI) تأثیر سرکوب استخراج بیت کوین در چین را تأیید کرده است.” “[It shows] سهم اصلی هش ریت شبکه جهانی بیت کوین در ایالات متحده قرار دارد و پس از آن قزاقستان و فدراسیون روسیه قرار دارند. ” محققان CBECI افزودند:

این داده های جدید (تا پایان آگوست 2021) نشان می دهد که آمریکا دارای سهم هشرات جهانی 35.4 ((از 16.8 at در پایان آوریل) ، قزاقستان با 18.1 ((از 8.2 up) و فدراسیون روسیه با 11 ((از 6.8). این مسیری را که در آخرین بروزرسانی (تا پایان آوریل 2021) مشخص شده بود نشان می دهد که نشان می داد این سه کشور پیش از سرکوب در چین در حال کسب سهم بازار بودند.

سرکوب چین “افزایش توزیع جغرافیایی حشراته در سراسر جهان”

از 28 ژوئن 2021 ، هش ریت شبکه بیت کوین 101.44 from از 69 exahash در ثانیه (EH/s) به اندازه گیری قدرت هش 139 EH/s امروز افزایش یافت. میشل روچز ، دارایی های دیجیتالی در مرکز کمبریج برای امور مالی جایگزین ، در مورد چگونگی سرکوب چین در تحریک استخراج بیت کوین در جهان بحث کرد.

راچز گفت: “اثر فوری ممنوعیت حکمیت دولت بر استخراج ارزهای رمزنگاری شده در چین ، کاهش 38 درصدی نرخ هش شبکه جهانی در ژوئن 2021 بود – که تقریباً با سهم چین از هش ریت قبل از توقف مطابقت دارد و این نشان می دهد که معدنچیان چینی به طور همزمان فعالیت خود را متوقف کرده اند.” پیشنهادی.

داده های توزیع جغرافیایی نشان می دهد که ایالات متحده پس از شکست چین در رتبه نخست استخراج بیت کوین قرار دارد
بر اساس پروژه شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج (CBECI) تکامل هش شبکه بیت کوین (BTC).

علاوه بر سه کشور برتر جدید که در رقابت هش قدرت پیشرو هستند ، بزرگترین سهام هشرت بعدی در کشورهایی مانند کانادا (9.55)) ، ایرلند (4.68)) ، مالزی (4.59٪) ، آلمان (4.48)) ، ایران (3.11)) ، و نروژ (0.58). گزارش CBECI نشان می دهد که در حالی که ایالات متحده مقداری هش از فرار معدنچیان چینی دریافت کرده است ، سرکوب همچنین “توزیع جغرافیایی هش ریت در سراسر جهان را افزایش داده است”.

در گزارش CBECI توضیح داده شده است: “شایان ذکر است که سهام ایرلند و آلمان به دلیل افزایش تعداد معدنچیان است که از طریق آن VPN ها یا سرورهای پروکسی از طریق آن کشورها مسیر خود را تغییر می دهند و نه افزایش فعالیت های معدنی که شواهد کمی برای آنها وجود دارد.” به

نکته جالب توجه این واقعیت است که حداقل چهار مورد از پنج استخر استخراج معدنی اصلی در اصل از چین سرچشمه می گیرد و در حال حاضر بسیاری از آنها در سطح بین المللی و در مناطق ناشناخته فعالیت می کنند. F2pool ، که به طور رسمی به عنوان “Discus Fish” شناخته می شود ، استخراج بیت کوین (BTC) را در 5 مه 2013 آغاز کرد و در ابتدا در چین مستقر بود.

F2pool به 26.76 EH/s در قدرت هش و حدود 19.39 of از هش جهانی در سراسر جهان فرمان می دهد. Antpool ، متعلق به Bitmain و اداره آن ، همچنین در ابتدا از چین آمد و دومین استخر بزرگ هشدار در 13 اکتبر است. Antpool 16.59 of از هش جهانی را با 22.89 EH/s قدرت هش خود به خود اختصاص می دهد. همچنین استخرهای معدنی برتر Viabtc و Poolin وجود دارد که این سال را مطرح می کند:

این تأسیسات معدنی و استخرها از کجا سرچشمه می گیرند؟

نظر شما در مورد گزارش نقشه استخراج شاخص مصرف برق کمبریج بیت کوین (CBECI) چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

پکن ، نقشه استخراج بیت کوین ، BTC.com ، کانادا ، نقشه CBECI ، چین ، استانهای چین ، ریخته گری ، گانسو ، آلمان ، ایران ، ایرلند ، قزاقستان ، مالزی ، نی مغول ، پولین ، چینگهای ، روسیه ، سیچوان ، دانشگاه کمبریج ، ایالات متحده ، ViaBTC ، سین کیانگ ، یوننان ، ژجیانگ

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons ، CBECI ،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.