داده های تورم بریتانیا چه زمانی است و چگونه می تواند پوند/دلار آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد؟

[ad_1] اشتراک گذاری: بررسی اجمالی شاخص‌های مصرف انرژی در انگلستان هزینه زندگی در بریتانیا که توسط شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ماه می نشان داده می شود، اوایل روز چهارشنبه ساعت 06:00 به وقت گرینویچ است. با توجه به داده‌های خوش‌بینانه اشتغال بریتانیا که اخیراً منتشر شده است، همراه با نگرانی‌های جنگ‌طلبانه

کد خبر : 364141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۵
داده های تورم بریتانیا چه زمانی است و چگونه می تواند پوند/دلار آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد؟

[ad_1]


اشتراک گذاری:

بررسی اجمالی شاخص‌های مصرف انرژی در انگلستان

هزینه زندگی در بریتانیا که توسط شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای ماه می نشان داده می شود، اوایل روز چهارشنبه ساعت 06:00 به وقت گرینویچ است.

با توجه به داده‌های خوش‌بینانه اشتغال بریتانیا که اخیراً منتشر شده است، همراه با نگرانی‌های جنگ‌طلبانه در مورد حرکت‌های بعدی بانک انگلستان (BOE)، اعداد تورم امروز بریتانیا کلیدی برای معامله‌گران پوند/دلار آمریکا خواهد بود. همچنین افزایش اهمیت شاخص بهای مصرف کننده در بریتانیا، تصمیم در مورد نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه است.

با این حال، انتظار می‌رود که تورم کل شاخص مصرف کننده در ماه می به 8.4 درصد نسبت به قبل از 8.7 درصد کاهش یابد. علاوه بر این، CPI اصلی، که شامل مواد غذایی و انرژی فرار نمی‌شود، احتمالاً بدون تغییر در 6.8٪ سالانه باقی می‌ماند. با صحبت در مورد ارقام ماهانه، CPI می تواند به 0.5٪ در مقابل 1.2٪ قبل کاهش یابد.

همچنین توجه به ارقام شاخص قیمت خرده‌فروشی (RPI) در ماه می است که انتظار می‌رود کاهشی را به 0.5% در ماه اوت و 11.2% سالانه در مقابل 1.5% و 11.4% قبلی نشان دهد.

چگونه می تواند بر GBP/USD تاثیر بگذارد؟

GBP/USD در حالت تدافعی بالای 1.2750 باقی می ماند، پیشنهاد ملایمی در نزدیکی 1.2765 تا زمان انتشار، زیرا عملکرد ضعیف دو روز قبل را پیش از داده های کلیدی تورم بریتانیا نداشت. با این حال، تنش ایالات متحده و چین و اظهارات نسبتاً تندروانه‌تر فدرال رزرو نسبت به مقامات بانک انگلستان (BoE) به ترس از رکود اقتصادی بریتانیا می‌پیوندند تا خریداران جفت کابل را تحریک کنند.

با این حال، آمار اشتغال در بریتانیا و فشار سیاستگذاران بانک مرکزی انگلیس (BoE) برای نرخ‌های بالاتر، امیدها را برای افزایش پوند استرلینگ قبل از داده‌های کلیدی تورم بریتانیا زنده نگه می‌دارد.

با توجه به بهبود اخیر در داده‌های بریتانیا و انتظارات برای غلبه بر مشکلات نیروی کار، داده‌های نرم‌تر تورم بریتانیا ممکن است به خرس‌های پوند/دلار آمریکا کمک کند تا کنترل خود را دوباره به دست بگیرند. شایان ذکر است که یک سورپرایز مثبت از CPI بریتانیا یا Core CPI باید با کمی نمک در میان شرط‌بندی‌های فدرال‌رزرو جنگ‌طلب معامله شود.

از نظر فنی، جفت کابل اخیراً از خط پایین گوه افزایشی اعلام شده خارج شده است، که به نوبه خود به RSI ثابت (14) می پیوندد تا بازیابی بیشتر قیمت را نشان دهد. با این حال، 21-SMA که 1.2435 را احاطه کرده است، صعود فوری قیمت GBP/USD را محدود می کند.

نکات کلیدی

تحلیل قیمت پوند/دلار آمریکا: کابل در آستانه تورم در بریتانیا حول محور مقاومت تبدیل به حمایت نزدیک به 1.2770 دریبل می‌شود.

پیش از شهادت پاول، تصمیم BoE، GBP/USD در برابر دلار قوی به زیر 1.2800 رسید.

درباره CPIهای انگلستان

شاخص قیمت مصرف کننده که توسط دفتر آمار ملی منتشر شده است، معیاری از حرکت قیمت ها با مقایسه بین قیمت های خرده فروشی یک سبد خرید نماینده کالا و خدمات است. قدرت خرید پوند توسط تورم پایین می‌آید. CPI یک شاخص کلیدی برای اندازه گیری تورم و تغییرات در روند خرید است. به طور کلی، خواندن بالا به عنوان مثبت (یا صعودی) برای GBP، در حالی که خواندن پایین به عنوان منفی (یا نزولی) در نظر گرفته می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.