داده های ترافیک خرده فروشی برندگان و بازندگان تعطیلات 2022 را برجسته می کند

[ad_1] بر اساس گزارش شرکت داده Sensormatic Solutions، جمعه، 23 دسامبر، دومین روز شلوغ خرید آمریکا در سال جاری پس از جمعه سیاه خواهد بود. بر اساس داده‌های مربوط به ترافیک پیاده از Placer.AI، تاکنون، بازدید خریداران از بسیاری از بخش‌های خرده‌فروشی، از جمله پوشاک و لوازم الکترونیکی، نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کد خبر : 296263
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱:۰۶
داده های ترافیک خرده فروشی برندگان و بازندگان تعطیلات 2022 را برجسته می کند

[ad_1]

بر اساس گزارش شرکت داده Sensormatic Solutions، جمعه، 23 دسامبر، دومین روز شلوغ خرید آمریکا در سال جاری پس از جمعه سیاه خواهد بود. بر اساس داده‌های مربوط به ترافیک پیاده از Placer.AI، تاکنون، بازدید خریداران از بسیاری از بخش‌های خرده‌فروشی، از جمله پوشاک و لوازم الکترونیکی، نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

RJ Hottovy، رئیس تحقیقات تحلیلی Placer.AI گفت: افزایش هزینه‌های غذا، گاز و اجاره‌بها، مصرف‌کنندگان را مجبور می‌کند «گزینه‌کننده‌تر باشند».

به گفته NPD Group، یک شرکت تحقیقات بازار، خریداران در مقایسه با یک سال گذشته کمتر لوازم الکترونیکی، مبلمان و برخی از انواع پوشاک خریداری کردند. کل هزینه های ایالات متحده برای کالاهای اختیاری در هفته 10 دسامبر 5 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

بسیاری از فروشگاه‌ها در اوایل فصل برای جذب مصرف‌کنندگان خسته از تورم و پاک کردن موجودی، تخفیف‌هایی را در نظر گرفتند.

طبق گفته Placer.AI، در میان بازنده‌ها، خرده‌فروشی فست‌مد H&M، که برای افزایش قیمت‌ها بیش از حد منتظر ماند، و فروشگاه‌های بزرگ از جمله Kohl’s و Best Buy، که شاهد کاهش چشمگیر ترافیک پیاده‌روی حداقل 15 درصد بودند، هستند.

“اسفنجی مقرون به صرفه”

به گفته تحلیلگران و کارشناسان، برندگان احتمالی این فصل شامل فروشندگان محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، مانند Ulta، و خرده فروشان لوازم جانبی و کیف های دستی متوسط ​​لوکس، و همچنین فروشگاه هایی هستند که توانسته اند موجودی اضافی را پاک کنند.

زارا، زنجیره فست مد، امسال قیمت ها را به شدت افزایش داد بدون اینکه خریداران را خاموش کند، در حالی که فروشگاه های دلاری از جمله Dollar General مجموعه کالاهای خود را گسترش دادند.

هیلدینگ اندرسون، رئیس استراتژی خرده‌فروشی آمریکای شمالی در مشاور دیجیتال Publicis Sapient، گفت: مقوله زیبایی یک «هزینه مقرون‌به‌صرفه» بوده است، زیرا مردم به دنبال آرایش و عطرهایی هستند که بتوانند در دفاتر و مهمانی‌ها استفاده کنند.

رقیب برتر Sephora، Ulta، پس از جذب مشتریان با محصولات زیبایی مقرون به صرفه، معاملات و همکاری گسترده با Target، پیش بینی های فروش و سود سالانه خود را افزایش داد.

Korinne Wolfmeyer، تحلیلگر Piper Sandler گفت: Ulta نه تنها خود را به عنوان یکی از نام‌های مقاوم‌تر در زیبایی، بلکه نامی با حرکت قوی نشان می‌دهد.

فروشگاه‌های دلار نیز با کاهش بیشتر مصرف‌کنندگان، حرکتی را نشان داده‌اند. طبق داده‌های مربوط به ترافیک پیاده‌روی Placer.AI، بازدید از فروشگاه‌های تخفیف‌دار و دلاری نسبت به سال گذشته 1.1 درصد و در مقایسه با Super Saturday 2019 7.8 درصد افزایش داشته است.

پیشنهادات Dollar General از غذاها، دکورهای تعطیلات و جوراب‌های ساق بلند بیشتر مؤثر بود زیرا مشتریان درخت کریسمس 35 دلاری و زیور آلات 1.25 دلاری خریدند.

خرده فروشان پوشاک با هزینه های بالاتری هم برای مواد و هم برای حمل و نقل روبرو هستند، اما مالک زارا، ایندیتکس، پس از فروش لباس های با قیمت بالاتر و جذب خریدارانی که ممکن بود در فروشگاه های لوکس پول خرج می کردند، از رقبا پیشی بگیرد.

ریچارد چمبرلین، تحلیلگر RBC، گفت: «موقعیت برتر زارا در شرایط فعلی کمک می کند.

بزرگ‌ترین خرده‌فروش مد جهان در پنج هفته اول سه‌ماهه چهارم، که از نوامبر آغاز شد، 12 درصد فروش خود را نسبت به سال گذشته افزایش داد.

(گزارش توسط آریانا مک لیمور در شهر نیویورک؛ گزارش اضافی توسط دبورا سوفیا و آیشواریا ونوگوپال در بنگالورو، هند و کورینا پونز در مادرید؛ ویرایش توسط نیک زیمینسکی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.