داده های ایالات متحده در سیاست فدرال رزرو به تعصب هاوکیش نیاز دارد

[ad_1] شرایط انعطاف‌پذیر بازار کار و قیمت‌های پایدار بخش خدمات دیروز مورد استقبال وال استریت قرار نگرفت، زیرا داده‌های یک شبه خواستار یک سوگیری جنگ طلبانه در سیاست‌های فدرال رزرو (فدرال رزرو) بود. شکست قابل توجهی در گزارش ADP ایالات متحده (497000 در مقابل 228000 پیش بینی) با ادامه قدرت در بخش خدمات دنبال شد،

کد خبر : 371871
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۰
داده های ایالات متحده در سیاست فدرال رزرو به تعصب هاوکیش نیاز دارد

[ad_1]

شرایط انعطاف‌پذیر بازار کار و قیمت‌های پایدار بخش خدمات دیروز مورد استقبال وال استریت قرار نگرفت، زیرا داده‌های یک شبه خواستار یک سوگیری جنگ طلبانه در سیاست‌های فدرال رزرو (فدرال رزرو) بود. شکست قابل توجهی در گزارش ADP ایالات متحده (497000 در مقابل 228000 پیش بینی) با ادامه قدرت در بخش خدمات دنبال شد، زیرا داده های شاخص مدیران خرید خدمات ISM ایالات متحده (PMI) به بالاترین میزان خود در چهار ماه گذشته رسید (53.9 در مقابل 51). پیش بینی). تقاضای نیروی کار همچنان قوی با افزایش مجدد شاخص اشتغال PMI خدمات (53.1 در مقابل 49.9 پیش بینی) تقویت شد.

با توجه به اینکه فدرال رزرو قبلاً نارضایتی خود را از تورم خدمات ابراز کرده است، تداوم قیمت خدمات از داده های ISM (54.1 در مقابل 53.3 پیش بینی) سرعت پیشرفت در تورم را بیشتر به چالش می کشد. داده‌های کلی باعث افزایش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده شد، زیرا شرط‌بندی‌های کاهش نرخ اخیراً از ژانویه تا مه سال آینده با فشارهایی مواجه شده‌اند. شایان ذکر است، 10 سال ایالات متحده برای اولین بار از مارس امسال از مرز 4 درصد عبور کرده است.

در حالی که ADP از لحاظ تاریخی پیش‌بینی‌کننده خوبی برای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده نبوده است، برخی از نشانه‌های بازار کار انعطاف‌پذیر هنوز هم شانس گزارش شغلی قوی‌تر در ایالات متحده را امروز افزایش می‌دهد. طی یک سال گذشته، گزارش شغلی ایالات متحده در 11 مورد از 12 مورد، با شتاب مجدد قابل توجهی که طی دو ماه گذشته مشاهده شده، از انتظارات بازار بهتر عمل کرده است. پیش بینی ها برای ماه ژوئن افزایش 200000 نفری است و نرخ بیکاری بدون تغییر در 3.7٪ باقی می ماند. مجموعه دیگری از قرائت‌های بهتر از حد انتظار ممکن است امیدها به فرود نرم را تقویت کند، اما همچنین می‌تواند فدرال رزرو را تحت فشار قرار دهد تا با توجه به رقم تورم دستمزد، اقدامات بیشتری انجام دهد.

S&P 500 در حال حاضر در خط روند بالایی یک الگوی کانال صعودی با مقاومت هایی روبرو شده است، با اوج های پایین تر RSI روزانه که به تعدیل حرکت صعودی اشاره دارد. احساسات شلوغ کوتاه مدت ممکن است با بازگشت در شاخص ترس و طمع به قلمرو “طمع شدید” در اواخر هفته گذشته منعکس شود، اگرچه فصلی بودن در ماه جولای برای ادامه روند صعودی باقی می ماند، که هر گونه شکل گیری یک سطح بالاتر را ترک می کند. ساعت کم در حال حاضر، نزولی بیشتر احتمالاً راه را برای شکل‌گیری یک الگوی دوتایی هموار می‌کند، با سطح 4330 به عنوان یقه مهم برای نگه داشتن گاوها.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی با افت قیمتی باز به نظر می‌رسند، زیرا Nikkei -0.45٪، ASX -1.86٪ و KOSPI -1.02٪ در زمان نگارش این مقاله، تا حد زیادی انتقال منفی از وال استریت را دنبال می‌کنند. به نظر می رسد کاهش 3 درصدی شاخص هانگ سنگ در جلسه دیروز نشان دهنده نگرانی سرمایه گذاران نسبت به بهبود مصرف چین است که با کاهش رتبه اخیر گلدمن ساکس از وام دهندگان اصلی آن و برخی نگرانی ها در مورد روابط ایالات متحده و چین تشدید شده است. شاخص بانک هانگ سنگ در هفته گذشته بیش از 9 درصد کاهش داشته است.

تقویم اقتصادی منطقه ای صبح امروز شاهد یک جهش غیرمنتظره در میانگین درآمد نقدی ژاپن (2.5 درصد در مقابل 0.7 درصد پیش بینی) در ماه مه بود. با توجه به افزایش ملایم دستمزدها که توسط بانک ژاپن (BoJ) به عنوان مبنایی برای تورم «گذرا» در نظر گرفته می‌شود، به نظر می‌رسد که فشارهای دستمزدی اخیر، شرط‌بندی‌ها را برای تغییر سریع‌تر سیاست‌ها تجدید می‌کند. با این اوصاف، ادامه انقباض دستمزدهای واقعی برای چهاردهمین ماه متوالی و کاهش شدیدتر از حد انتظار در مخارج خانوارها (-4 درصد در مقابل پیش بینی -2.4 درصد) ممکن است همچنان نیاز به رزرو داشته باشد.

USD/JPY اخیراً در اطراف سطح 145.00 تحکیم شده است، زیرا به سطح قبلی مداخله BoJ در سپتامبر 2022 نزدیک شده است. این جفت ارز تمایل دارد تفاوت های بازدهی 10 ساله ایالات متحده و ژاپن را در سال گذشته از نزدیک دنبال کند، با افزایش اخیر بازدهی 10 ساله ایالات متحده به بالاترین سطح چهار ماهه خود که به طور بالقوه برخی از این جفت را پشتیبانی می کند. روند صعودی در حال حاضر با شکل‌گیری اوج‌ها و پایین‌ترین سطح‌های بالاتر از ابتدای سال، با هر اصلاحی که سطح 142.50 را به‌عنوان حمایت فوری تحت نظارت قرار می‌دهد، همچنان پابرجاست.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: USD/CAD در آستانه گزارش شغلی امروز ایالات متحده و کانادا

پس از شکست مختصر سطح حمایت 1.326 در ماه گذشته، USD/CAD اخیراً انعطاف پذیری نشان داده است و طی هفته گذشته 1.2 درصد افزایش یافته است. به نظر می‌رسد از اواسط ژوئن سال جاری، یک شکل‌گیری معکوس کوچک سر و شانه برقرار است، با شکست اخیر بالای خط گردن در روز گذشته، به طور بالقوه سطح 1.350 را برای هر آزمون مجددی تحت نظارت قرار می‌دهد، زیرا افزایش RSI و MACD به افزایش حرکت صعودی اشاره دارد. .

بسیاری از موارد توسط گزارش های شغلی منتشر شده از ایالات متحده و کانادا در اواخر امروز تعیین خواهد شد. تاکنون، سیاست‌گذاران از هر دو طرف نارضایتی خود را نسبت به انعطاف‌پذیری اخیر بازار کار ابراز کرده‌اند، که خواستار انحراف جنگ‌طلبانه در راهنمایی‌های سیاست مربوطه آنها است. هر گونه واگرایی در شرایط بازار کار قابل مشاهده خواهد بود، و هر گونه داده نرم تر نیروی کار احتمالاً به ضعف در واحد پول آن منجر می شود. برای USD/CAD، هر نزولی ممکن است سطح 1.326 را برای حمایت کوتاه مدت، جایی که حمایت خط روند صعودی است، به رادار بازگرداند.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

پنجشنبه: DJIA -1.07%؛ S&P 500 -0.79%؛ نزدک -0.82٪، DAX -2.57٪، FTSE -2.17٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.