داده‌های Onchain نشان می‌دهد که بنیاد Luna Terra به جمع‌آوری بیت کوین ادامه می‌دهد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] این هفته صحبت های زیادی در مورد خرید بیت کوین توسط بنیاد Terra’s Luna برای نگهداری در استخر ذخایر خود انجام شد. داده‌های Onchain نشان می‌دهد که کیف‌پول این سازمان حداقل سه بخش از تتر به ارزش هر کدام 125 میلیون دلار را منتقل کرده است. علاوه بر این، گزارش ها نشان می دهد

کد خبر : 183053
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
داده‌های Onchain نشان می‌دهد که بنیاد Luna Terra به جمع‌آوری بیت کوین ادامه می‌دهد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

این هفته صحبت های زیادی در مورد خرید بیت کوین توسط بنیاد Terra’s Luna برای نگهداری در استخر ذخایر خود انجام شد. داده‌های Onchain نشان می‌دهد که کیف‌پول این سازمان حداقل سه بخش از تتر به ارزش هر کدام 125 میلیون دلار را منتقل کرده است. علاوه بر این، گزارش ها نشان می دهد که بنیاد لونا خریدهای اخیر بیت کوین را تایید کرده است.

داده‌های Onchain نشان می‌دهد که بنیاد Terra’s Luna 3 بخش تتر برای خرید بیت‌کوین ارسال کرده است، بنیاد آدرس بیت‌کوین را تأیید کرد.

دو روز پیش، Bitcoin.com News در مورد بنیانگذار Terra، Do Kwon گزارش داد که در مورد چگونگی ساخت با بیت کوین صحبت می کند. در این گزارش، حساب‌ها و داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ۱۲۵ میلیون دلار به صورت تتر (USDT) از کیف پولی که طبق گزارشات از بنیاد Luna Terra سرچشمه می‌گیرد، منتقل شده است.

این کیف پول یک آدرس امن Gnosis است و دارای 1.39 میلیارد دلار استیبل کوین مبتنی بر ERC20 مانند تتر (USDT) و سکه USD (USDC) است. پس از اولین انتقال 125 میلیون دلاری دو روز پیش، دو تراکنش دیگر با همین مبلغ انجام شد. در 23 مارس، 125 میلیون دلار تتر منتقل شد و سپس روز بعد، 124.9 میلیون دلار USDT منتقل شد.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد خریدها به شدت در رسانه ها و انجمن های اجتماعی دست به دست می شود، حساب رسمی توییتر مجله بیت کوین توییت کرد در 23 مارس: “بنیاد لونا خرید 6000 بیت کوین به ارزش 250 میلیون دلار را برای حمایت از استیبل کوین UST تایید کرد.”

داده های Onchain نشان می دهد که بنیاد Luna Terra به جمع آوری بیت کوین ادامه می دهد
توییتی از مجله بیت کوین در 23 مارس 2022 که یادآور می شود بنیاد لونا آدرس کیف پول ذخیره بیت کوین را تأیید کرده است.

علاوه بر این، حساب توییتر یک سند PDF کاوشگر Blockchair را که آدرس بیت کوین بنیاد لونا را نشان می دهد، به جا گذاشته است. اکانت توییتر در ادامه اضافه این 5934 بیت کوین – که امروز و دیروز خریداری شده است – در Cosmos پیچیده شده و در قراردادهای هوشمندی که از استیبل کوین الگوریتمی پشتیبانی می کنند، سپرده خواهد شد.

کاوشگر بلاک چین نشان می دهد که کیف پول در حال حاضر دارای 18423 بیت کوین به ارزش 788.5 میلیون دلار است. آخرین تراکنشی که دریافت کرد 440 بیت کوین بود، اما تراکنش هایی در حدود 1499، 999، 469، 498، 499، 500 و 501 بیت کوین برای اولین بار در 23 مارس 2022 دریافت کرد.

تراکنش‌ها بدون هیچ تاکتیک حفظ حریم خصوصی ارسال شدند، زیرا ابزار سنجش حریم خصوصی Blockchair به اکثر تراکنش‌ها امتیاز حریم خصوصی «بسیار مهم» یا 0 می‌دهد. آخرین تراکنش که از کیف پول ناشی می‌شود، دارای سه مشکل مهم مرتبط با حریم خصوصی تراکنش بود. یکی از آسیب‌پذیری‌های حریم خصوصی «آدرس‌های همسان» بود.

در زمان نگارش این مقاله، آدرس امن Gnosis متعلق به Terra هنوز دارای 999.35 میلیون دلار تتر (USDT) و 397.23 میلیون دلار سکه USD (USDC) است.

برچسب ها در این داستان

125 میلیون دلار، 125 میلیون دلار تتر، 3 میلیارد دلار، بیت کوین، توییت مجله بیت کوین، کاوشگر Blockchair، محرمانگی Blockchair’s Privacy-o-meter، BTC، وثیقه، do kwon، آدرس امن Gnosis، LUNA، خرید BTC گزارش شده، Terra, terra (LUNA) , Terra’s Luna Foundation, terraform labs, Tether, UST

نظر شما در مورد گزارش‌ها و داده‌هایی که نشان می‌دهد بنیاد Terra’s Luna مقادیر زیادی بیت‌کوین برای ذخیره می‌خرد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.