داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جستجوی بیت‌کوین در این هفته در میان قیمت بالای 10 ماهه افزایش یافته است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] طبق داده های جهانی گوگل ترندز، عبارت جستجوی بیت کوین در هفت روز گذشته به امتیاز 93 از 100 رسیده است. علاوه بر این، قیمت بیت کوین برای اولین بار در ده ماه گذشته یا از ژوئن 2022 به بالای محدوده 30000 دلار رسید. با افزایش دارایی های رمزنگاری پیشرو 30 هزار دلار، علاقه

کد خبر : 344487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جستجوی بیت‌کوین در این هفته در میان قیمت بالای 10 ماهه افزایش یافته است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

طبق داده های جهانی گوگل ترندز، عبارت جستجوی بیت کوین در هفت روز گذشته به امتیاز 93 از 100 رسیده است. علاوه بر این، قیمت بیت کوین برای اولین بار در ده ماه گذشته یا از ژوئن 2022 به بالای محدوده 30000 دلار رسید.

با افزایش دارایی های رمزنگاری پیشرو 30 هزار دلار، علاقه جستجوی بیت کوین افزایش می یابد

در روز سه شنبه، 11 آوریل 2023، قیمت بیت کوین برای اولین بار از 8 ژوئن 2022 به بالای 30000 دلار رسید. طبق آمار coinmarketcap.com، تسلط BTC در حال حاضر بیش از 47 درصد است، بالاترین میزان در دو سال گذشته است. در حال حاضر هشتگ های #bitcoin، #ETH و #cryptocurrency در توییتر ترند هستند و در حال حاضر بیش از 88000 توییت با هشتگ #کریپتوکارنسی وجود دارد. در ساعت 4 بعد از ظهر روز سه شنبه به وقت شرقی، عبارت جستجوی بیت کوین به امتیاز 93 از 100 در Google Trends (GT) رسید.

داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جستجوی بیت‌کوین در این هفته در میان قیمت بالای 10 ماهه افزایش یافته است.

نمره GT 100 نشان دهنده اوج محبوبیت یک عبارت جستجو در منطقه و دوره زمانی انتخاب شده است. همچنین به این معنی است که افراد بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در گذشته این عبارت را جستجو می کنند. از سوی دیگر، نمره صفر داده های ناکافی برای اندازه گیری شیوع عبارت جستجو را نشان می دهد. داده‌های Google Trends، از نظر تاریخچه جستجو، به سال 2004 برمی‌گردد و عبارت جستجوی بیت کوین برای اولین بار در ژوئن 2011 امتیاز 2 را کسب کرد.

علاوه بر این، حجم جستجوی بیت کوین در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. در 30 روز گذشته، عبارت جستجو دارای امتیاز 64 از 100 است. روز سه شنبه، امتیاز جستجوهای مربوط به بیت کوین برای اخبار، 54 از 100 بود. با این حال، در 10 آوریل 2023، امتیاز اخبار بیت کوین افزایش یافت. به 100. روز سه شنبه، میزان قابل توجهی از علاقه جهانی به جستارهای جستجوی بیت کوین مربوط به السالوادور بود.

داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که علاقه جستجوی بیت‌کوین در این هفته در میان قیمت بالای 10 ماهه افزایش یافته است.

پس از السالوادور مناطقی مانند نیجریه، هلند، اسلوونی و سوئیس از نظر علاقه جستجوی بیت کوین قرار دارند. در روز سه‌شنبه، برخی از روندهای عمودی یا درخواست‌های مرتبط شامل مجوزی به بیت‌فینکس در السالوادور برای انتشار اوراق قرضه بیت‌کوین بود. دیگر داستان‌های مرتبط با بیت‌کوین که آن را به صدر جستجوها رساند، کشف اخیر کاغذ سفید بیت‌کوین در دستگاه‌های macOS است. موضوعات مرتبط با عبارت جستجوی بیت کوین شامل کاغذ سفید، میکرواستراتژی و نام ناکاموتو است.

اگرچه بیت‌کوین در این هفته محبوبیت خود را افزایش داده است، اما طبق داده‌های GT، عبارت جستجو هنوز به بالاترین حد خود یعنی 100 که در دسامبر 2017 رسیده بود، نرسیده است. عبارت جستجوی بیت کوین به امتیاز 65 رسید. از مارس 2023، داده های GT نشان می دهد که امتیاز برای علاقه جستجوی بیت کوین 23 از 100 است. این امتیاز بالاتر از پایین ترین امتیاز 17 از 100 است که عبارت جستجوی بیت کوین در سال دریافت کرده است. دسامبر 2022.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت فاینکس، بلاک چین، اوراق قرضه، گاو نر، ارز دیجیتال، داده، غیرمتمرکز، ارز دیجیتال، سلطه، السالوادور، امور مالی، ترندهای گوگل، هشتگ، نوآوری، اینترنت، مجوز، macOS، اندازه گیری، میکرواستراتژی، ناکاموتو، هلند، اخبار، نیجریه، آنلاین، محبوبیت، شیوع، قیمت، سوالات مرتبط، علاقه جستجو، منطقه انتخاب شده، اسلوونی، افزایش، سوئیس، فناوری، توییتر، روندهای عمودی، کاغذ سفید

فکر می کنید چه چیزی باعث افزایش علاقه جستجوی بیت کوین می شود و آیا معتقدید این روند صعودی ادامه خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.