داده‌های احساسات کلیدی پیش رو برای آلمان با نزدیک شدن به رکود

با توجه به اینکه رکود اقتصادی در حال رخ دادن است و تورم بر چشم انداز اقتصادی تاثیر می گذارد، داده های کلیدی تمایلات تجاری و مصرف کننده در آلمان پیش رو است. ارز یورو عبور می کند تقاطع ارز یورو ممکن است تحت تأثیر گزارش ماهانه Ifo Business Climate برای نوامبر قرار گیرد که

کد خبر : 284649
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
داده‌های احساسات کلیدی پیش رو برای آلمان با نزدیک شدن به رکود



با توجه به اینکه رکود اقتصادی در حال رخ دادن است و تورم بر چشم انداز اقتصادی تاثیر می گذارد، داده های کلیدی تمایلات تجاری و مصرف کننده در آلمان پیش رو است.

ارز یورو عبور می کند

تقاطع ارز یورو ممکن است تحت تأثیر گزارش ماهانه Ifo Business Climate برای نوامبر قرار گیرد که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود. پیش از این در سطح 84.3، اجماع اطمینان تجاری را برای نوامبر در سطح 85 می بیند.

بزرگترین اقتصاد اروپا در سه ماهه چهارم به رکود سقوط خواهد کرد، به این معنی که این یک انتشار با پرچم قرمز است. موسسه Ifo انقباض 0.6 درصدی را در سه ماهه چهارم برای آلمان پیش بینی کرده است و تحقیقات آن نشان می دهد که از هر دو شرکت، یک شرکت انتظار دارد قیمت کالاها و خدمات را طی 3 ماه آینده افزایش دهد.

تورم در آلمان در ماه اکتبر از 10 درصد در سپتامبر به 10.4 درصد افزایش یافت. اگر 50 درصد از شرکت‌های آلمانی همچنان انتظار دارند قیمت‌های خود را افزایش دهند، احتمالاً تورم را به سمت بالا می‌برد مگر اینکه بانک مرکزی اروپا (ECB) سیاست‌های پولی خود را به میزان قابل توجهی تشدید کند. در زمان نگارش این مقاله، سیاست بانک مرکزی اروپا همچنان سست‌تر از فدرال رزرو است، به این معنی که جریان پول به سمت دارایی‌های ایالات متحده با بازده نرخ بهره بالاتر است و قدرت یورو را به چالش می‌کشد.

GfK Consumer Confidence

انتظار می‌رود روز جمعه با انتشار شاخص آب و هوای مصرف‌کننده GfK، اطلاعات بیشتری در مورد چرخه اقتصادی آلمان ارائه شود. پیش از این در سطح منفی 41.9 در ماه نوامبر، اجماع بر این است که نتیجه دسامبر منهای 39.6 باشد.

روحیه منفی مصرف کننده بر انتظارات برای درآمد و هزینه در آلمان تأثیر گذاشته است. ECB در 15 دسامبر در شرایطی که احساسات ضعیف مصرف‌کننده و کسب‌وکار وجود دارد، تشکیل جلسه می‌دهد، اما چاره‌ای جز کاهش تورم ندارد.

خطرات بیشتری برای رشد آلمان ناشی از قرنطینه های اخیر چین و جنگ مداوم در اوکراین وجود دارد. در آخرین تحولات، مقامات تجاری آلمان در حال برنامه ریزی برای تنوع بخشیدن به شرکای تجاری این کشور پس از اینکه اولاف شولز صدراعظم گفت که اشتباه وابستگی به یک کشور دیگر تکرار نخواهد شد.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.