دادستان کل نیویورک علیه کوکوین شکایت کرد و اتریوم را یک امنیت اعلام کرد – بیت کوین نیوز

در 9 مارس 2023، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک اعلام کرد که دفتر او بار دیگر با طرح شکایت علیه صرافی رمزارز کوکوین مستقر در سیشل، پلتفرم‌های رمزنگاری را سرکوب کرده است. اعضای دفتر دادستان کل (OAG) علیرغم اینکه صرافی در ایالت ثبت نشده بود، توانستند دارایی های رمزنگاری شده را خریداری کنند. علاوه بر

کد خبر : 331282
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۵۰
دادستان کل نیویورک علیه کوکوین شکایت کرد و اتریوم را یک امنیت اعلام کرد – بیت کوین نیوز


در 9 مارس 2023، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک اعلام کرد که دفتر او بار دیگر با طرح شکایت علیه صرافی رمزارز کوکوین مستقر در سیشل، پلتفرم‌های رمزنگاری را سرکوب کرده است. اعضای دفتر دادستان کل (OAG) علیرغم اینکه صرافی در ایالت ثبت نشده بود، توانستند دارایی های رمزنگاری شده را خریداری کنند. علاوه بر شکایت، جیمز و OAG اصرار دارند که دومین دارایی ارز دیجیتال از نظر سرمایه بازار، اتریوم، یک اوراق بهادار است.

چرا اتریوم طبق OAG نیویورک یک امنیت در نظر گرفته می شود؟

دو هفته پیش، لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک و دفتر دادستان کل (OAG) علیه کوینکس شکایت کردند. روز پنجشنبه، OAG شکایتی علیه پلتفرم معاملات ارز دیجیتال Kucoin تنظیم کرد. اتهامات کوکوین شامل عدم ثبت نام به عنوان دلال و معامله گر اوراق بهادار و کالا و نمایندگی دروغین خود به عنوان بورس است. جیمز توضیح داد که از طریق این اقدام، او امیدوار است که کوکوین را از فعالیت در نیویورک منع کند و گفت که این آخرین اقدام اجرایی او برای “کنترل کردن پلتفرم های ارزهای دیجیتال” است.

این دادخواست همچنین جزئیاتی را ارائه می دهد که دارایی های رمزنگاری اتریوم (ETH)، terra (LUNA) و terrausd (UST) اوراق بهادار هستند. جزئیات بیانیه مطبوعاتی شکایت در روز پنجشنبه، “طومار استدلال می کند که ETH، درست مانند LUNA و UST، یک دارایی سوداگرانه است که به تلاش های توسعه دهندگان شخص ثالث برای ارائه سود به دارندگان ETH متکی است.” از آنجایی که ایالت OAG نیویورک معتقد است این دارایی های رمزنگاری شده اوراق بهادار هستند، کوکوین نتوانست به عنوان یک کارگزار مجاز در ایالت ثبت شود. خود دعوا توضیح می دهد که چرا اتریوم (ETH) را به عنوان یک اوراق بهادار تعریف می کند، همانطور که بیان می کند:

[Ethereum] به عنوان یک سرمایه گذاری تبلیغ می شود. توسعه دهندگان از [Ethereum] آن را به عنوان یک سرمایه گذاری مشروط به رشد شبکه اتریوم تبلیغ کرد. به عنوان مثال، بنیاد اتریوم در وب سایت خود به تعداد زیادی اشاره می کند [Ethereum] کاربران آن را به عنوان یک سرمایه گذاری مشابه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می بینند. علاوه بر این، اسناد ICO شامل بازنمایی هایی بود که [ethereum] تولید در طول زمان به طور چشمگیری کند می شود و در نتیجه [ethereum] به طور فزاینده ای کمیاب و در نتیجه ارزشمندتر می شوند.

در حالی که اخبار شکایت از کوکوین توسط جیمز و OAG جالب است، جامعه ارزهای دیجیتال بسیار جالب بوده است متمرکز شده است در مورد این واقعیت که دادستان کل نیویورک اتریوم (ETH) را یک امنیت می نامد. پس از انتشار بیانیه مطبوعاتی جیمز و پرونده دادگاه، موضوع امنیت یا نبودن اتریوم به یک گفتگوی موضوعی در رسانه های اجتماعی و انجمن های رمزنگاری تبدیل شده است.

پس از انتشار اخبار، اقتصاد کریپتو در حال نزول است و اکنون زیر محدوده 1 تریلیون دلار است و با 6.74 درصد کاهش به 942 میلیارد دلار رسیده است. بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته 7.76 درصد از دست داد و اتریوم (ETH) در برابر دلار آمریکا 7.54 درصد کاهش یافت.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، دلال-فروشنده، کوینکس، کالاها، دارایی های رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، انجمن های رمزنگاری، پلتفرم های رمزنگاری، ارز دیجیتال، توسعه دهندگان، اقدامات اجرایی، اتریوم، امنیت اتریوم، اکسچنج، ICO، Impact، سرمایه گذاری، KuCoin، شکایت حقوقی، Letitia James، بازار سرمایه گذاری، دادستان کل نیویورک، OAG، ثبت شده، مقررات، اوراق بهادار، سیشل، رسانه های اجتماعی، ایالت، دلار آمریکا

آیا فکر می کنید اقدامات دادستان کل نیویورک تأثیر قابل توجهی بر تنظیم پلتفرم های ارزهای دیجیتال خواهد داشت و آیا با اعلام اتریوم به عنوان یک امنیت موافق هستید؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.